Klagetråden!

Kommer og går litt kjenner jeg.. fikk bekkenlåsning unike 19-20 sist, så venter jo bare på det :arghh:
Det trenger ikkje komme så tidlig sjølv om det kan, håper du slipper!
Gjer du noko forebyggande? Gjekk du til kiropraktor/fysio sist?

Arbeidshelg og blitt forkjøla her :banghead: skikkelig typisk med tett og rennende nese fra ett nesebor av gangen, tett i hodet med hodepine som kommer og går og lett groggy i halsen. Kjenner jeg ikke er syk nok til å være hjemme fra jobb, men at arbeidshelgen nok kommer til å bli ganske tung - spesielt nå oppi graviditeten. La meg i det minste sove greit i helga:smiley-angelic001

Lov å klaga litt når mannen e vekke på tredje natto i Nederland på formel1 og 3 av 4 barn spyr:smiley-angry017 har derfor heve innpå ein tredje afipran for dagen, i håp om å klara å ta meg av dei skikkelig ❤️
Han komme heim i måro natt og starte i ny jobb på mandag, så me e stuck i feriehuset (2t kjøretur heimante), ingenting han kan hjelpa med når han berre får sove 5t før ny jobb uansett, pluss me kan jo ikkje kjøra når dei spyr... Håpe så inderlig det e kort virus sånn at me kan kjøra heim på mandag iallefall :smiley-angelic001 eller kanskje lika greit me blir 48t så sleppe han å bli smitta... nei fy søren, omgangssjuko e nåke herk!

Lov å klaga litt når mannen e vekke på tredje natto i Nederland på formel1 og 3 av 4 barn spyr:smiley-angry017 har derfor heve innpå ein tredje afipran for dagen, i håp om å klara å ta meg av dei skikkelig ❤️
Han komme heim i måro natt og starte i ny jobb på mandag, så me e stuck i feriehuset (2t kjøretur heimante), ingenting han kan hjelpa med når han berre får sove 5t før ny jobb uansett, pluss me kan jo ikkje kjøra når dei spyr... Håpe så inderlig det e kort virus sånn at me kan kjøra heim på mandag iallefall :smiley-angelic001 eller kanskje lika greit me blir 48t så sleppe han å bli smitta... nei fy søren, omgangssjuko e nåke herk!
Nei så kjipt!!! Du er snill da som lot han dra nå når du er gravid og dårlig :Heartred

Ånei, nå er det migrene på vei :arghh: Det merker jeg ved at det plutselig er punkter i synsfeltet som blir «borte».. Så på en story på snap og plutselig ser jeg kun det ene øyet til personen :facepalm: Aner heller ikke om migrenemedisinen min er trygg nå som jeg er gravid.. Får legge meg til å sove og håpe på det beste :bag: Blir fort verre merker jeg, bare nå mens jeg har skrevet dette.. Nå klarer jeg nesten ikke se hva jeg skriver.

Ånei, nå er det migrene på vei :arghh: Det merker jeg ved at det plutselig er punkter i synsfeltet som blir «borte».. Så på en story på snap og plutselig ser jeg kun det ene øyet til personen :facepalm: Aner heller ikke om migrenemedisinen min er trygg nå som jeg er gravid.. Får legge meg til å sove og håpe på det beste :bag: Blir fort verre merker jeg, bare nå mens jeg har skrevet dette.. Nå klarer jeg nesten ikke se hva jeg skriver.
Uff migrene er det verste, starter akkurat slik for meg også :arghh: Jeg har fått beskjed om å i utgangspunktet ikke bruke medisinene mine som gravid, men enkelte typer kan vurderes om man har det veldig ille. Men må nok avklares av lege først. God bedring :Heartred:Heartred:Heartred

Jeg har vært veldig plaget med migrene med aura etter at jeg ble gravid; tre-fire anfall ukentlig mot ca en gang månedlig før dette svangerskapet. Er så langt så heldig at jeg ikke får store smerter etter auraen, har andre typer migrene som er mer smertefull. Det finnes migrenemedisiner du kan bruke nå, men hør med legen din :)

Uff migrene er det verste, starter akkurat slik for meg også :arghh: Jeg har fått beskjed om å i utgangspunktet ikke bruke medisinene mine som gravid, men enkelte typer kan vurderes om man har det veldig ille. Men må nok avklares av lege først. God bedring :Heartred:Heartred:Heartred
Jeg har vært veldig plaget med migrene med aura etter at jeg ble gravid; tre-fire anfall ukentlig mot ca en gang månedlig før dette svangerskapet. Er så langt så heldig at jeg ikke får store smerter etter auraen, har andre typer migrene som er mer smertefull. Det finnes migrenemedisiner du kan bruke nå, men hør med legen din :)
Takk :Heartred Jeg fikk sove (dog veldig urolig søvn) og våknet egentlig bare med «tung murring» i hodet, så virker heldigvis som jeg slapp unna det verste. Har kun migreneanfall kanskje 4-5 ganger i året vanligvis, så jeg skal egentlig ikke klage på det for det kunne vært så mye verre/hyppigere :smiley-angelic001 Håper ikke jeg skal bli mye plaga med det i svangerskapet da..

Ååå nå er jeg så lei!!:arghh: er så kveldsvakt å det var jeg i går kveld å. Ville bare sove å la meg; men lå bare å vrei meg. Å så kom samboeren å la seg å sovnet med en gang å lå vedsidrn av meg å snorket. Da fikk jeg hvertfall ikke sove :shifty: å siden han sov så godt i natt så sto han opp tidlig å styrte på i leiligheten, så da våknet jeg av det.. så begynte naboen å bygge kl 9. å nå springer det noen bråkete unger rett forbi soveromsvinduet mitt å HYLER, bråker å kjører rundt med en elektrisk traktor… altså :smiley-angry016så her er ikke humøret på plass i dag nei:angry3

Må bare få klage litt. Jeg er så lei av å være kvalm :arghh: Selvom Xonvea tar det verste er jeg fortsatt kvalm hele tiden når jeg er våken, og det er så slitsomt og krever liksom så mye av meg.. Håååper det kan roe seg snart :smiley-angelic001
Ååå, kjenner meg så igjen! Tar fire tabletter hver dag, men er likevel i møkkaform hele døgnet. Spyr heldigvis ikke og er takknemlig for at tablettene hjelper, men skulle så ønske jeg ikke måtte være kvalm hele tiden likevel :crybaby2

Ååå, kjenner meg så igjen! Tar fire tabletter hver dag, men er likevel i møkkaform hele døgnet. Spyr heldigvis ikke og er takknemlig for at tablettene hjelper, men skulle så ønske jeg ikke måtte være kvalm hele tiden likevel :crybaby2
Tar full dose jeg også, og spyr nå minimalt. Men det er fryktelig slitsomt med den kvalmen allikevel :dead: Ligger på sofaen dag inn og dag ut :bag:

Tar full dose jeg også, og spyr nå minimalt. Men det er fryktelig slitsomt med den kvalmen allikevel :dead: Ligger på sofaen dag inn og dag ut :bag:
Samme her, går bare fra seng til sofa :wtf: Nei, nå håper jeg kvalmeperioden vår snart er helt over! :angelic:
Samme her! Føler meg sååå ubrukelig, ligger bare i sengen kun avbrutt av måltider. Så slitsomt, tørr ikke dra noe sted heller når kvalmen kan komme plutselig på denne måten og sitte i lenge :banghead:

Samme her! Føler meg sååå ubrukelig, ligger bare i sengen kun avbrutt av måltider. Så slitsomt, tørr ikke dra noe sted heller når kvalmen kan komme plutselig på denne måten og sitte i lenge :banghead:
Samme her, ble en del akutt kvalm med blodtrykksfall i offentligheten sist graviditet (på butikken og sånn), så holder meg bare hjemme nå i frykt for det. Ligger i sengen halve døgnet, så sofaen resten, klarer å holde på med 1,5-åringen et par timer fra bhg til legging, så er jeg helt kaputt. Gleder meg til dette går over!

Back
Topp