Klagetråden!

Jeg sliter skikkelig med å takle kvalmen denne gangen :sad010 Hvert eneste våkne sekund er preget av ekstrem kvalme og oppkast. Vet ikke om jeg klarer dette..
Føler med deg :sad010 Hadd 5 hg svangerskap , og fikk Xonvea og stemetil sammen, d tok toppen, fra uke 22 ble alt mye bedre og hadde ett fint svangerskap fra uke 22-34 da tok bekkenløsning over :Heartred men premien , den er så nydelig at jeg ville gjort alt om igjenn, men ja har full forståelse for deg:love7

Flere enn meg som sliter med søvnen? Jeg gleder meg alltid til å legge meg fordi jeg er så sliten, men jeg våkner alltid x antall ila natten, kl 23, kl 01, kl 03 osv.. noen ganger for å gå på do, men andre ganger uten grunn. Føler jeg ikke har fått en ordentlig natt søvn siden jeg ble gravid :dead::singing: Er 6+0 idag.

Flere enn meg som sliter med søvnen? Jeg gleder meg alltid til å legge meg fordi jeg er så sliten, men jeg våkner alltid x antall ila natten, kl 23, kl 01, kl 03 osv.. noen ganger for å gå på do, men andre ganger uten grunn. Føler jeg ikke har fått en ordentlig natt søvn siden jeg ble gravid :dead::singing: Er 6+0 idag.
Jeg også våkner en del løpet av natta. Veldig irriterende, er trøtt nok uten det liksom :sleep011

hva gjør dere andre med kvalmen, det føles som konstant omgangssyke
Er det trygt å ta piller mot kvalme? Liker ikke tanken på å putte i meg noe, men det er grusomt å være så kvalm hele tiden

Er det trygt å ta piller mot kvalme? Liker ikke tanken på å putte i meg noe, men det er grusomt å være så kvalm hele tiden
Jeg har ikke vært så veldig kvalm selv, men de andre har hvertfall snakket en del om dette i tråden "Erfaring med medisiner mot kvalme?", så du kan jo ta en titt der for tips også :Heartred

Jepp! Eg er 4barns mamma og einaste problemene eg ever har hatt med søvn er i graviditetene:wtf: blir sånn at eg glede meg til ungen er ute så eg kan få sova :hilarious:

Jeg tar Xonvea to ganger daglig, brukt det i åtte dager nå. Kommer til å øke dosen når jeg blir dårligere. Er fremdeles småkvalm/kvalm mesteparten av døgnet, men får i meg mat og litt drikke (noe jeg ikke klarte før jeg begynte med medisin).

tillater meg å klage over alle velmenende råd man får servert, som man ikke har bedt om. Skjønner det er godt ment, men kjenner jeg er lite mottakelig for tiden.. :laughing005 Særlig de av sorten: «nå skal du sove og hvile deg til oppgaven». Ja ok, gjerne for meg- om rådgiver tar fulltidsjobben min, husarbeidet og alle de andre forpliktelsene man fortsatt har? Sur og tverr i dag her.. godt å få det ut haha.

Off, i dag slo kvalmen inn for fullt her. Oppå en utrolig trøtthet. Vil bare sove.. Ikke så lett med en 3 åring i hus og midt i oppussing

Er så lei av å være sulten og kvalmen hele tiden, men har jo ikke lyst på noe mat. Og alt lukter så masse :dead:

Det er ikke nok å kaste opp x antall ganger i døgnet, men nå skal jeg ha diaré også?!?! Flott :grumpy: Kjempegøy overraskelse der man henger over do å spyr… Beklager detaljene :hungover:
Huff, det hørtes forferdelig ut. Masse god bedring! :)

Blir kvalm hver gang jeg spiser.. hjelper ikke hva jeg putter i meg heller, blir kvalm av alt :arghh:

Føler det ikke er på høyde med dere som sliter med kvalme og oppkast. Er så lei av å gå på do sånn en gang i timen, er konstant tørst og drikker mye. Er på do minst to ganger om natten og vet det kommer til å bli oftere :arghh:

I dag sitter magesyra langt oppi halsen føler jeg :grumpy: Hjelper ikke akkurat mot kvalmen det heller. Fysj

Skal ikke gå ann å få bekkenproblemer nå? I uke7?? Eller i hofta eller ja? Er ikke det tidlig?? :arghh:

Back
Topp