Klagetråden

Av og til overnatter jeg med bestemoren min når jeg begynner på jobb 07.30. Det bruker ikke være noe problem, men i kveld så spiller naboen hennes helt sinnsykt høy rocke-musikk. Eneste sangen jeg likte var fra linkin park :hilarious: Bestemor vil ikke at jeg sier ifra at det høres veldig godt inn til henne, for det plager ikke hun, men det plager meg så sinnsykt mye :hilarious::dead: Jeg har lagt meg, for nå skulle jeg eeendelig få en hel natts søvn uten forstyrrelser fra lille jenta mi på 1 år :Heartred Håper han slutter kl.23 (som er nå snart) :smiley-ashamed004 Blir tullete av mindre si

Sluttet han?:arghh: Det er ikke innafor så sent synes jeg.
Håper du får sove etterhvert :Heartpink
Jeg fikk sove, men våknet sikkert 3 ganger i natt likevel av at jeg lå på ryggen av alle ting. Bestemor vekte meg 06.30, jeg var ikke helt forberedt på det og skvatt skikkelig :hilarious: Føler meg heeelt energiløs.

Får ikke legetime før 18 februar, så får ikke sjekket hcg eller noe før det :sad015
Faen det suger å ikke ha fastlege!
Jeg MÅ også ha oppfølging pga tidligere slankeoperasjon, så blodprøver må tas kontinuerlig for å dobbeltsjekke, trippelsjekke og kvadrupeltsjekke at babyen får nok, og at jeg ikke stuper.
Blodtrykket mitt er også til tider skremmende lavt...
Blir et spennende svangerskap om jeg ikke får meg fastlege snart :happy8

Får ikke legetime før 18 februar, så får ikke sjekket hcg eller noe før det :sad015
Faen det suger å ikke ha fastlege!
Jeg MÅ også ha oppfølging pga tidligere slankeoperasjon, så blodprøver må tas kontinuerlig for å dobbeltsjekke, trippelsjekke og kvadrupeltsjekke at babyen får nok, og at jeg ikke stuper.
Blodtrykket mitt er også til tider skremmende lavt...
Blir et spennende svangerskap om jeg ikke får meg fastlege snart :happy8
Med alt dette i betrakning, ville jeg krevd å få hastetime asap :)

Klager litt over hvor forbaska vondt det er å nyse/hoste. Kjennes ut som leddbåndene ryker hver gang :arghh:

Med alt dette i betrakning, ville jeg krevd å få hastetime asap :)
Vet ikke når jeg får time faktisk. Den timen jeg trodde jeg fikk 18 feb får jeg ikke allikevel :happy8
Har ikke fastlege, men er en vikarlege, som er ubrukelig, som jeg må bruke.
Men fikk beskjed om at jeg kunne komme å ta blodprøver når jeg ville, uten å gå til lege.
Dvs at da blir det mest sannsynlig bare oppfølging av jordmor og ikke lege, så sant ikke det på magisk vis dukker opp en ny lege :dead:

Vet ikke når jeg får time faktisk. Den timen jeg trodde jeg fikk 18 feb får jeg ikke allikevel :happy8
Har ikke fastlege, men er en vikarlege, som er ubrukelig, som jeg må bruke.
Men fikk beskjed om at jeg kunne komme å ta blodprøver når jeg ville, uten å gå til lege.
Dvs at da blir det mest sannsynlig bare oppfølging av jordmor og ikke lege, så sant ikke det på magisk vis dukker opp en ny lege :dead:
Ville dratt å tatt de blodprøvene! Da har du de iallfall :Heartred

Så sykt mye halsbrann :dead: Haaater halsbrann..

Er jeg uggen i magen pga antibiotikakur, eller er jeg uggen i magen pga graviditet? Uansett grunn, kjenner det er sykt frustrerende!

Fortalte bestevenninnen min om graviditeten på lørdag. Kjøpte blomster, favorittsjokoladen og favoritt popkornet til henne og la det utenfor døra. For hun ville virkelig ikke at jeg skulle komme inn, hu sa "orker ikke besøk eller noe, er helt ødelagt". Så jeg sa at jeg bare la gave til henne på trappa.
Så fikk jeg melding 2 minutter etter jeg hadde lagt det på trappa, at hun takket osv.
Og så skrev jeg "jeg hadde egentlig tenkt å gi deg dette, og fortelle deg at jeg er gravid, men det får vi bare ta en annen dag ;)".
Så ble hun fornærmet for at jeg ikke kom inn for å fortelle det.......... Og at jeg var teit som skrev det på melding.
Nå har hun visst det siden lørdag, altså 4 dager, INGEN spm om hvordan det går eller noe :sad015
Sendte henne en snap idag, hvor jeg sa at jeg var sliten, men glad for å få noen minutter inne i bhg alene for å vaske og rydde før jeg skulle ut på senvakt igjen. Og fikk bare til svar at hun hadde det så fælt fordi hun og barna er syke.......
Ikke en dritt! Blir så sykt skuffet og lei meg for at det har vært NULL spm, brydd seg NULL, INGEN ting :sad015:sad015

Dere er liksom alt jeg har, begrenset hvor mye jeg kan sladre med mannen min liksom :dead:

Fortalte bestevenninnen min om graviditeten på lørdag. Kjøpte blomster, favorittsjokoladen og favoritt popkornet til henne og la det utenfor døra. For hun ville virkelig ikke at jeg skulle komme inn, hu sa "orker ikke besøk eller noe, er helt ødelagt". Så jeg sa at jeg bare la gave til henne på trappa.
Så fikk jeg melding 2 minutter etter jeg hadde lagt det på trappa, at hun takket osv.
Og så skrev jeg "jeg hadde egentlig tenkt å gi deg dette, og fortelle deg at jeg er gravid, men det får vi bare ta en annen dag ;)".
Så ble hun fornærmet for at jeg ikke kom inn for å fortelle det.......... Og at jeg var teit som skrev det på melding.
Nå har hun visst det siden lørdag, altså 4 dager, INGEN spm om hvordan det går eller noe :sad015
Sendte henne en snap idag, hvor jeg sa at jeg var sliten, men glad for å få noen minutter inne i bhg alene for å vaske og rydde før jeg skulle ut på senvakt igjen. Og fikk bare til svar at hun hadde det så fælt fordi hun og barna er syke.......
Ikke en dritt! Blir så sykt skuffet og lei meg for at det har vært NULL spm, brydd seg NULL, INGEN ting :sad015:sad015

Dere er liksom alt jeg har, begrenset hvor mye jeg kan sladre med mannen min liksom :dead:
Høres ut som at hun ikke har det så bra selv, og da er det ikke alltid så lett å være tilstede for andre. Kanskje du kan spørre henne om det er noe hun trenger? Eller bare si at du er der for henne, og at hun kan ta kontakt når hun selv er klar?

Forstår at du håpet på positiv respons, og at hun ville gledet seg på dine vegne - noe hun sikkert også gjør! Men, helt ærlig tror jeg hun trenger litt tid for seg selv slik du beskriver situasjonen.

Så er i hvert fall vi på forumet her, og gleder oss på hverandres vegne :Heartred

Forstår du blir skuffet, men ut i fra det du har fortalt tidligere så har hun nok mye å styre med selv om dagen. Hun kommer nok tilbake til deg, bare gi henne litt tid :Heartred

Vi blir mye mer følsomme når vi er gravide, trust me, det vet jeg alt om. Jeg ble skikkelig skuffa over søstra mi (den eneste søstra jeg har). Som lagde babyshower til meg på bursdagen sin (som jeg sa jeg ikke ville), var ikke tilstede under showeren fordi hun sto og ordna seg for hun skulle ut å feire. Drakk alkohol og prata i tlf med venninna si. Jaga oss ut av huset hennes før kl.19 for da skulle hun ha andre gjester som skulle ut å drikke og feire med henne. Så den skuffa følelsen, den er veldig lett å kjenne på når man er gravid. Av og til så må man bare ta ett skritt tilbake og tenke litt på seg selv og også positivt :Heartred

Vi er her da, sammen med deg og heier på deg og lille spira :Heartred

Sliter så innmari med å våkne og stå opp om morgenen :dead: Har jo 2 gutter som må på skolen og jeg er minst om ikke mer trøtt enn det de er :hilarious:

Back
Topp