Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestemor vil ikke at jeg sier ifra at det høres veldig godt inn til henne, for det plager ikke hun, men det plager meg så sinnsykt mye 
Jeg har lagt meg, for nå skulle jeg eeendelig få en hel natts søvn uten forstyrrelser fra lille jenta mi på 1 år
Håper han slutter kl.23 (som er nå snart)
Blir tullete av mindre si
Det er ikke innafor så sent synes jeg.
Jeg fikk sove, men våknet sikkert 3 ganger i natt likevel av at jeg lå på ryggen av alle ting. Bestemor vekte meg 06.30, jeg var ikke helt forberedt på det og skvatt skikkeligSluttet han?Det er ikke innafor så sent synes jeg.
Håper du får sove etterhvert![]()
Føler meg heeelt energiløs.Føler på det samme! Tiden går sååå sakteMå klage litt over at det føles ut som en evighet til første ultralyd. Vil bare vite at det er noe der som utvikler seg som det skal![]()

Med alt dette i betrakning, ville jeg krevd å få hastetime asapFår ikke legetime før 18 februar, så får ikke sjekket hcg eller noe før det
Faen det suger å ikke ha fastlege!
Jeg MÅ også ha oppfølging pga tidligere slankeoperasjon, så blodprøver må tas kontinuerlig for å dobbeltsjekke, trippelsjekke og kvadrupeltsjekke at babyen får nok, og at jeg ikke stuper.
Blodtrykket mitt er også til tider skremmende lavt...
Blir et spennende svangerskap om jeg ikke får meg fastlege snart![]()
Vet ikke når jeg får time faktisk. Den timen jeg trodde jeg fikk 18 feb får jeg ikke allikevelMed alt dette i betrakning, ville jeg krevd å få hastetime asap![]()

Ville dratt å tatt de blodprøvene! Da har du de iallfallVet ikke når jeg får time faktisk. Den timen jeg trodde jeg fikk 18 feb får jeg ikke allikevel
Har ikke fastlege, men er en vikarlege, som er ubrukelig, som jeg må bruke.
Men fikk beskjed om at jeg kunne komme å ta blodprøver når jeg ville, uten å gå til lege.
Dvs at da blir det mest sannsynlig bare oppfølging av jordmor og ikke lege, så sant ikke det på magisk vis dukker opp en ny lege![]()

Føler med degFår ikke i meg matKvalm.no fått i meg agurk og et knekkebrød i dag, og det er alt

Høres ut som at hun ikke har det så bra selv, og da er det ikke alltid så lett å være tilstede for andre. Kanskje du kan spørre henne om det er noe hun trenger? Eller bare si at du er der for henne, og at hun kan ta kontakt når hun selv er klar?Fortalte bestevenninnen min om graviditeten på lørdag. Kjøpte blomster, favorittsjokoladen og favoritt popkornet til henne og la det utenfor døra. For hun ville virkelig ikke at jeg skulle komme inn, hu sa "orker ikke besøk eller noe, er helt ødelagt". Så jeg sa at jeg bare la gave til henne på trappa.
Så fikk jeg melding 2 minutter etter jeg hadde lagt det på trappa, at hun takket osv.
Og så skrev jeg "jeg hadde egentlig tenkt å gi deg dette, og fortelle deg at jeg er gravid, men det får vi bare ta en annen dag".
Så ble hun fornærmet for at jeg ikke kom inn for å fortelle det.......... Og at jeg var teit som skrev det på melding.
Nå har hun visst det siden lørdag, altså 4 dager, INGEN spm om hvordan det går eller noe
Sendte henne en snap idag, hvor jeg sa at jeg var sliten, men glad for å få noen minutter inne i bhg alene for å vaske og rydde før jeg skulle ut på senvakt igjen. Og fikk bare til svar at hun hadde det så fælt fordi hun og barna er syke.......
Ikke en dritt! Blir så sykt skuffet og lei meg for at det har vært NULL spm, brydd seg NULL, INGEN ting
Dere er liksom alt jeg har, begrenset hvor mye jeg kan sladre med mannen min liksom![]()

Forstår du blir skuffet, men ut i fra det du har fortalt tidligere så har hun nok mye å styre med selv om dagen. Hun kommer nok tilbake til deg, bare gi henne litt tidFortalte bestevenninnen min om graviditeten på lørdag. Kjøpte blomster, favorittsjokoladen og favoritt popkornet til henne og la det utenfor døra. For hun ville virkelig ikke at jeg skulle komme inn, hu sa "orker ikke besøk eller noe, er helt ødelagt". Så jeg sa at jeg bare la gave til henne på trappa.
Så fikk jeg melding 2 minutter etter jeg hadde lagt det på trappa, at hun takket osv.
Og så skrev jeg "jeg hadde egentlig tenkt å gi deg dette, og fortelle deg at jeg er gravid, men det får vi bare ta en annen dag".
Så ble hun fornærmet for at jeg ikke kom inn for å fortelle det.......... Og at jeg var teit som skrev det på melding.
Nå har hun visst det siden lørdag, altså 4 dager, INGEN spm om hvordan det går eller noe
Sendte henne en snap idag, hvor jeg sa at jeg var sliten, men glad for å få noen minutter inne i bhg alene for å vaske og rydde før jeg skulle ut på senvakt igjen. Og fikk bare til svar at hun hadde det så fælt fordi hun og barna er syke.......
Ikke en dritt! Blir så sykt skuffet og lei meg for at det har vært NULL spm, brydd seg NULL, INGEN ting
Dere er liksom alt jeg har, begrenset hvor mye jeg kan sladre med mannen min liksom![]()