Klagetråden

Mia_mini

Elsker forumet
Tenkte det var greit å kunne få klage litt her :)
Få det ut på nett, så kanskje de hjemme hører mindre av det :hilarious:
 
Lei av daglig hodepine, dårlig søvn, og vondt bekken :banghead::laughing001

Og ikke minst tisse hele tia :laughing001
 
Lei av at magen er i veien, lei av å ikke ligge eller sitte behagelig, lei av at klærne ikke passer, lei av å ha vondt i ryggen og hoftene ++++++ lei av alt å gleder med til etter fødslene! :p
 
Jeg får halsbrann av sjokolade nå... Der røk liksom siste livbøyla i denne graviditeten :shifty:
 
Lei av å ha så vondt i bekkenet. Kløe. Vonde bryster. Tungpustet. At jeg føler meg tung og utmattet ca 23/7. Ubrukelig. Lei av å føle meg unyttig da jeg er 100% sm. Generelt bare L E I!
 
Lei av å ha så vondt i bekkenet. Kløe. Vonde bryster. Tungpustet. At jeg føler meg tung og utmattet ca 23/7. Ubrukelig. Lei av å føle meg unyttig da jeg er 100% sm. Generelt bare L E I!
Kunne skrevet dette selv. Du er ikke alene...
 
Kunne skrevet dette selv. Du er ikke alene...
Lei for å høre det.:arghh: I dag har jeg skikkelig knekken og bare gråter. Føler huset er så skittent og kunne virkelig gjort alt for å bare vaske det, men da får jeg lide for det i en uke. Får dårlig samvittighet av at samboer må gjøre alt og tør ikke spørre noen om hjelp. Savner å bare kunne gjøre vanlige ting.
 
Lei for å høre det.:arghh: I dag har jeg skikkelig knekken og bare gråter. Føler huset er så skittent og kunne virkelig gjort alt for å bare vaske det, men da får jeg lide for det i en uke. Får dårlig samvittighet av at samboer må gjøre alt og tør ikke spørre noen om hjelp. Savner å bare kunne gjøre vanlige ting.
Jeg hadde en slik dag i går. Gråt hele kvelden. Jeg føler virkelig med deg, det er så tungt når man føler at man mister seg selv. Hemorroider og bekkenhelvetet er så ille denne gangen her, at mannen har nå erklært at han skal sterilisere seg. Bare i tilfelle en av oss skulle bli babysyk engang i fremtiden o_O Kan aldri se for meg det, men.
 
Jeg hadde en slik dag i går. Gråt hele kvelden. Jeg føler virkelig med deg, det er så tungt når man føler at man mister seg selv. Hemorroider og bekkenhelvetet er så ille denne gangen her, at mannen har nå erklært at han skal sterilisere seg. Bare i tilfelle en av oss skulle bli babysyk engang i fremtiden o_O Kan aldri se for meg det, men.
Så kjipt å lese at vi er flere. Skulle ønske det ikke var så store forskjeller på graviditeter, og at alle bare hadde det fint og levde livet <3
 
Hovne ankler og hender, ryggsmerter og halsbrann.. Vi pusser opp det som skal bli vårt nye hjem, og jeg sliter sånn med dårlig samvittighet. Jeg er fortsatt i 100% jobb som lærer, og merker at det tærer på kroppen. Jeg har dårlig samvittighet for å ikke kunne yte 100% i oppussingsfasen - heldigvis har vi mange gode hjelpere.. Men lei av å føle meg "ubrukelig"...
 
Så kjipt å lese at vi er flere. Skulle ønske det ikke var så store forskjeller på graviditeter, og at alle bare hadde det fint og levde livet <3
Ja, det hadde vært fint hvis naturen hadde strømlinjeformet disse graviditetene litt mer. Kvelden i kveld ble litt bedre da toåringen kom bort, og la hånda på kinnet mitt og sa «Mamman miiiiiiiin». Det er godt med en påminnelse om hvorfor vi utsetter oss for dette innimellom :Heartred
 
Back
Topp