Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du som er så slank? Jøss!Lei av lavkarbo og svangerskapsdiabetes.
Ja, dårlige gener med diabetes type 2 på hele min fars side...Du som er så slank? Jøss!
Tror du man må være feit for å få svangerskapsdiabetes?Du som er så slank? Jøss!
Jeg får halsbrann av sjokolade nå... Der røk liksom siste livbøyla i denne graviditeten
Svangerskapsdiabetes har vel ikke noe med vekt å gjøre?Du som er så slank? Jøss!
Kunne skrevet dette selv. Du er ikke alene...Lei av å ha så vondt i bekkenet. Kløe. Vonde bryster. Tungpustet. At jeg føler meg tung og utmattet ca 23/7. Ubrukelig. Lei av å føle meg unyttig da jeg er 100% sm. Generelt bare L E I!
Lei for å høre det. I dag har jeg skikkelig knekken og bare gråter. Føler huset er så skittent og kunne virkelig gjort alt for å bare vaske det, men da får jeg lide for det i en uke. Får dårlig samvittighet av at samboer må gjøre alt og tør ikke spørre noen om hjelp. Savner å bare kunne gjøre vanlige ting.Kunne skrevet dette selv. Du er ikke alene...
Jeg hadde en slik dag i går. Gråt hele kvelden. Jeg føler virkelig med deg, det er så tungt når man føler at man mister seg selv. Hemorroider og bekkenhelvetet er så ille denne gangen her, at mannen har nå erklært at han skal sterilisere seg. Bare i tilfelle en av oss skulle bli babysyk engang i fremtiden Kan aldri se for meg det, men.Lei for å høre det. I dag har jeg skikkelig knekken og bare gråter. Føler huset er så skittent og kunne virkelig gjort alt for å bare vaske det, men da får jeg lide for det i en uke. Får dårlig samvittighet av at samboer må gjøre alt og tør ikke spørre noen om hjelp. Savner å bare kunne gjøre vanlige ting.
Så kjipt å lese at vi er flere. Skulle ønske det ikke var så store forskjeller på graviditeter, og at alle bare hadde det fint og levde livet <3Jeg hadde en slik dag i går. Gråt hele kvelden. Jeg føler virkelig med deg, det er så tungt når man føler at man mister seg selv. Hemorroider og bekkenhelvetet er så ille denne gangen her, at mannen har nå erklært at han skal sterilisere seg. Bare i tilfelle en av oss skulle bli babysyk engang i fremtiden Kan aldri se for meg det, men.
Ja, det hadde vært fint hvis naturen hadde strømlinjeformet disse graviditetene litt mer. Kvelden i kveld ble litt bedre da toåringen kom bort, og la hånda på kinnet mitt og sa «Mamman miiiiiiiin». Det er godt med en påminnelse om hvorfor vi utsetter oss for dette innimellomSå kjipt å lese at vi er flere. Skulle ønske det ikke var så store forskjeller på graviditeter, og at alle bare hadde det fint og levde livet <3
Svangerskapsdiabetes har vel ikke noe med vekt å gjøre?