Klagetråden

Jeg er litt av og på i forhold til denne graviditeten. I det ene øyeblikket gråter jeg mine såre tårer over at jeg er 98 % sikker på at jeg går igjennom en ma igjen pga. få symptomer. I neste øyeblikk er jeg full av håp og utsetter f. eks tul med en uke så jeg er sikker på at jeg skal se noe... Og så angrer jeg! :p Håper det bare er hormoner som tuller med meg, men kjenner jeg håper så indeeeerlig at det går denne gangen :/

Må klage litt over at jeg er så trøtt og sliten, og at kvalmen kommer snikende[emoji37] Det er et ork og komme seg igjennom dagen på jobb, og jeg er alene med pappadalten i hele efta og kveld[emoji28]

Jeg gråter faktisk av lite nå. Sambo virket ikke så gira på å være med å lese om lille spire, og da spruta tårene tvert.

Sambo forstod fort at han må virke litt mer engasjert... [emoji173]️så han lovte han skulle skjerpe seg, tross han fortsatt er i sjokk. Men han gleder seg over det hele som han sa [emoji173]️

Jeg gråter faktisk av lite nå. Sambo virket ikke så gira på å være med å lese om lille spire, og da spruta tårene tvert.

Sambo forstod fort at han må virke litt mer engasjert... [emoji173]️så han lovte han skulle skjerpe seg, tross han fortsatt er i sjokk. Men han gleder seg over det hele som han sa [emoji173]️

Det må være som å bo på et minefelt for de stakkars mennene våre nå om dagen :hilarious:

Hva må du gi der?
Jeg planlegger en privat i uke 10-11 om det går bra neste uke og har sett på time hos en lokal gyn som tar 1300,-
Tror ikke det er sååå galt, eller?

Nei det er ikke ille. Han jeg skal til i uke 13 tar 1750kr. Han vet jeg er dyktig og brukt tidligere :)

Nei det er ikke ille. Han jeg skal til i uke 13 tar 1750kr. Han vet jeg er dyktig og brukt tidligere :)

Oi, såpass ja!! :wideyed:
Jeg har brukt han jeg skal til også tidligere, men da var det jo ikke liv... han var veldig snill og trøstende i hvert fall.
Men håper på litt større suksess denne gangen ;)

Hva må du gi der?
Jeg planlegger en privat i uke 10-11 om det går bra neste uke og har sett på time hos en lokal gyn som tar 1300,-
Tror ikke det er sååå galt, eller?
det er sånn ca det vi betalte sist i hvert fall, lurer på om Volvat tok 1400kr for tidlig ul, og så var vi på Jordmorklinikken som drives av noen jordmødre fra Ullevål og de tok litt mindre, 11 eller 1200 trur eg :)
det er jo penger, men synes det var så verdt det sist at vi lett gjør det samme nå. sist var vi i uke 7, 10 og 12, denne gangen dropper jeg den i uke 10 (tok den fordi en venninne var gravid 2 uker foran meg i løypa og på sin 12-ukers UL oppdaget de MA, så da ble jeg redd og måtte ha en hasteUL :) )

det er sånn ca det vi betalte sist i hvert fall, lurer på om Volvat tok 1400kr for tidlig ul, og så var vi på Jordmorklinikken som drives av noen jordmødre fra Ullevål og de tok litt mindre, 11 eller 1200 trur eg :)
det er jo penger, men synes det var så verdt det sist at vi lett gjør det samme nå. sist var vi i uke 7, 10 og 12, denne gangen dropper jeg den i uke 10 (tok den fordi en venninne var gravid 2 uker foran meg i løypa og på sin 12-ukers UL oppdaget de MA, så da ble jeg redd og måtte ha en hasteUL :) )

Det er såå verdt det for å få litt trygghetsfølelse, jeg tenker jo også på uke 10-11 og kanskje en i uke 13 ellerno'. Får se hvor panikk jeg får underveis :p

Det er såå verdt det for å få litt trygghetsfølelse, jeg tenker jo også på uke 10-11 og kanskje en i uke 13 ellerno'. Får se hvor panikk jeg får underveis :p
mtp historikken deres så skjønner jeg godt at du vil følge nøye med underveis :) jeg er et ørlite hakk roligere nå enn første gang, men det er mest fordi jeg glemmer det litt lettere :) eller, jeg går ikke i like stor grad som sist rundt og KUN tenker på mageknøttet og hvorvidt det kommer til å gå bra eller ei.. det er jo fordelen med en turboturid i heimen som sørger for at vi er på konstant tå hev haha :)

Sitter på jobb og er grønn i ansiktet av kvalme. Smugspiser ritzkjeks og drikker små slurker med vann. Bare 6 timer igjen. Gruer meg til lunch..

Nå sitter jeg også på jobb her, og jobber med en del muslimer som faster. Det gir så dårlig ånde..... Må puste med munnen, men det blir jeg også kvalm av.. Uff jeg vil hjem altså...

Nå sitter jeg også på jobb her, og jobber med en del muslimer som faster. Det gir så dårlig ånde..... Må puste med munnen, men det blir jeg også kvalm av.. Uff jeg vil hjem altså...
Huff =/ her hjemme er det hunder som fiser de mest forferdelige fisene i manns minne..... Og løpetid på den største tispa... Og av en eller annen grunn skulle jeg få super nese nå da... Stinker XD

Jeg vil også klage på været. Torner!![emoji945] måtte dra ut Internett, og jeg som skulle kose meg med Orange :(

Jaa [emoji7][emoji7]

Jeg begynte på den i helgen, den er litt treig foreløpig synes jeg? Var jo DEN cliffhangeren i siste eppis av s04, mulig jeg hadde for høye forventninger :) og så var P favoritten min da... [emoji30] hulk.

Jeg begynte på den i helgen, den er litt treig foreløpig synes jeg? Var jo DEN cliffhangeren i siste eppis av s04, mulig jeg hadde for høye forventninger :) og så var P favoritten min da... [emoji30] hulk.

Jeg husker knapt hva som har skjedd i de tidligere sesongene! Burde binge hele snart. Får ta det til høsten [emoji849]
Har bare kommer til episode to eller tre, men enig at den er litt treg ennå ja.

Klager over at jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei, og for at jeg ikke finner ut av det før tidligst 21.06 da har jeg bestilt tidlig ul. Redd det er for tidlig for å kunne se hjerte slå, men jeg må ha en ul før jeg drar på ferie. Det viktigste er å se om jeg er gravid på "rett sted"[emoji173]️

Klager over at jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei, og for at jeg ikke finner ut av det før tidligst 21.06 da har jeg bestilt tidlig ul. Redd det er for tidlig for å kunne se hjerte slå, men jeg må ha en ul før jeg drar på ferie. Det viktigste er å se om jeg er gravid på "rett sted"[emoji173]️

Da skal du dagen før meg :) MageKnøttet her ble laget 21.mai og jeg er idag 5+1, hvis det gir deg noen som helst form for tidsspenn som hjelper ;)

Back
Topp