Klagetråden

Tusen takk for svar [emoji173] veldig vanskelig dette. Den eneste som vet jeg er gravid er helt ute av seg pga nettop det. Jeg tror det kan ta veldig lang tid før han blir positiv. Han synes det var helt forjævlig da jeg holdt på å spy meg hjel i de andre svangerskapene. Alle innleggelsene, intravenøsen. Var jo helt pleiepasient så han måtte både mate og dusje meg. Så nå er han nok livredd for det som mest sannsynlig kommer om ikke mange dagene. Jeg forstår han godt. Han fikk helt fødsels depresjon etter første. og i svangerskapet med nr 2 var han jo omtrent alenefar for han som da var 2,5 år. Og tung tid etterpå med nok et kolikkbarn. som ikke sov før hun var 1,5. Jeg må nok bare la han komme over sjokket og forstå at dette er tungt for han. Så får vi ta en dag av gangen og prøve å takle hypermesis og hverdagen. Så får jeg håpe han ser lysere på det når den verste hg er over :)

Jeg liker ikke morgenene og kveldene for tiden, er så fryktelig kvalm :sorry:

Jeg har hatt en for jæ... kveldsvakt idag! Sinnsykt travelt, ikke klart å holdt følge. Samtidig som jeg har vært kvalm og uvel :( satser på dagvakt imorgen blir bedre!!

Jeg er så lei av å være dårlig, og bare gleder meg til mai er ferdig! Konstant kvalme, sliten av ingenting, står eller går jeg over en lengre periode blir jeg ør i kroppen, neseblod og i tillegg har jeg fått hodepine nå. Hadde jeg ikke visst jeg Vae gravid hadde jeg mistenkt at jeg var dødssyk!! Konstant dårlig samvittighet over lillegutt som fær mindre oppmerksomhet fra mamma enn han er vant til og fortjener, hunden får mindre turer, mannen tar alt alt av husarbeid og vi har en familie som venter på å bli invitert på bursdag når som helst! Jeg var bestemt på kun to fra før, men nå er det værtfall bestemt! Såå glad dette er siste gang!

Back
Topp