Klagetråd

Nattlys

Gift med forumet
Kanskje vi skulle lage en klagetråd? Nå som vi har en jubeltråd![:)] Store og små "problemer", godt å få det ut!

Da begynner jeg med å klage på å bli vekt altfor tidlig gravemaskiner på yttersia..[:@]

Jeg vil klage på at jeg har hatt dotter i ørene siden i går kveld....Plagsomt[:@]

Da vil jeg klage på iskaldt vær på sørlandet idag[8D] har nettop gått tur med min å min søsters hund, å da viste temperaturen minus 7,4 grader[:D] det var en iskald tur for å si det sånn.. liker ikke dårlig vær, vil heller ha varme å sol[:D]

Jeg vil ha bytterett på denna uka!

Jobber 100% og har ikke hatt særlig mye plager anna enn kviser og litt trøtt. Men denna uka, bynte vel egentlig på lørdag, har jeg hadd det så tungt!!!!! Ikke har jeg særlig gravid følelse, jeg kjenner babyen, men har liksom ikke noe lyst til å snakke om det og blir bare lei når andre "minner" meg på det....
Egentlig føler jeg meg litt utakknemmelig, har jo hatt det så lett hittil også skal det liksom bli så tungt (ikke fysisk, men pskykisk) nå!
Er på jobb i dag, men føler ikke at jeg har noe å gi og vil aller helst grave meg ned i senga mi og sove til neste år!!!!!!

Vart litt langt detta, men men.... var litt godt å dele med noen.... (om noen gidder å lese...) 

ORIGINAL: hgilde

Jeg vil ha bytterett på denna uka!

Jobber 100% og har ikke hatt særlig mye plager anna enn kviser og litt trøtt. Men denna uka, bynte vel egentlig på lørdag, har jeg hadd det så tungt!!!!! Ikke har jeg særlig gravid følelse, jeg kjenner babyen, men har liksom ikke noe lyst til å snakke om det og blir bare lei når andre "minner" meg på det....
Egentlig føler jeg meg litt utakknemmelig, har jo hatt det så lett hittil også skal det liksom bli så tungt (ikke fysisk, men pskykisk) nå!
Er på jobb i dag, men føler ikke at jeg har noe å gi og vil aller helst grave meg ned i senga mi og sove til neste år!!!!!!

Vart litt langt detta, men men.... var litt godt å dele med noen.... (om noen gidder å lese...) 

Usj... Håper neste uke blir bra![:)] Lov å ha ei tung uke!

Jeg vil legge inn en klage på bekkenløsning [:'(]

eg vill klage på spyskyka har hatt det sia i går måtte sende guten min på 1 år ned til mamma eg hadde ikje sjans til og ha han heima var heilt øddelagt føler meg som dårli mor man hadde ikkje noe valg og kaldt er det ute også nesten 15 minus så huset e is kaldt :(

Jeg og vil klage på bekkenløsining å låsning [:(] så vil jeg klage på at jeg ikke får sove på nettene!!! 

ORIGINAL: Lindus82

Jeg vil legge inn en klage på bekkenløsning [:'(]

den henger jeg meg også på
fysio sier at han tviler på at jeg kan begynne å jobbe i januar arg

må klage på at det finnes IKKE mocca her på Myre!!!![:@][:@]
Våt snø
og finner ingenting å spise i dag...!!!

Jeg vil klage på hunden til han som bor over oss.. [:@]
den står å bjeffer konstant når eieren er borte[:@]
misliker fyren nok som det er, da han har gjort en del fine stunts tidligere.
Har egentlig veldig lyst til å RIVE HODET AV HAN!!![:@]

ORIGINAL: oggi sin

Da vil jeg klage på iskaldt vær på sørlandet idag[8D] har nettop gått tur med min å min søsters hund, å da viste temperaturen minus 7,4 grader[:D] det var en iskald tur for å si det sånn.. liker ikke dårlig vær, vil heller ha varme å sol[:D]

pysa! her har det vært 15 til 20 minus i en uke! [;)]

nå må jeg klage på sosialen også, som ikke ville gi meg ei jævla krone i forskudd så jeg overlever jula.. det betyr 0 mat på bordet fom. i morgen her. skjønner ikke at folk kan være så ondskapsfulle..[:(]

ORIGINAL: Gary Barlow

Jeg vil klage på at jeg har hatt dotter i ørene siden i går kveld....Plagsomt[:@]

det har jeg et par timer hveeeer dag! hatt det siden jeg ble gravid.. jeg blir sprøøøø [8D]

ORIGINAL: inamaria

nå må jeg klage på sosialen også, som ikke ville gi meg ei jævla krone i forskudd så jeg overlever jula.. det betyr 0 mat på bordet fom. i morgen her. skjønner ikke at folk kan være så ondskapsfulle..[:(]

hmm.. tror du vant premien på mest å klage over[&:] ikke mat i jula da... håper det ordner seg!

Back
Topp