Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hgilde
Jeg vil ha bytterett på denna uka!
Jobber 100% og har ikke hatt særlig mye plager anna enn kviser og litt trøtt. Men denna uka, bynte vel egentlig på lørdag, har jeg hadd det så tungt!!!!! Ikke har jeg særlig gravid følelse, jeg kjenner babyen, men har liksom ikke noe lyst til å snakke om det og blir bare lei når andre "minner" meg på det....
Egentlig føler jeg meg litt utakknemmelig, har jo hatt det så lett hittil også skal det liksom bli så tungt (ikke fysisk, men pskykisk) nå!
Er på jobb i dag, men føler ikke at jeg har noe å gi og vil aller helst grave meg ned i senga mi og sove til neste år!!!!!!
Vart litt langt detta, men men.... var litt godt å dele med noen.... (om noen gidder å lese...)
ORIGINAL: oggi sin
Da vil jeg klage på iskaldt vær på sørlandet idag[8D] har nettop gått tur med min å min søsters hund, å da viste temperaturen minus 7,4 grader[:D] det var en iskald tur for å si det sånn.. liker ikke dårlig vær, vil heller ha varme å sol[:D]
ORIGINAL: inamaria
nå må jeg klage på sosialen også, som ikke ville gi meg ei jævla krone i forskudd så jeg overlever jula.. det betyr 0 mat på bordet fom. i morgen her. skjønner ikke at folk kan være så ondskapsfulle..[:(]