*klagetråd*

Fått tatt blodprøve Lillelise?

Jeg er så j***a kvalm[:'(] Ingenting hjelper, og jeg er DRITT lei av å bare sitte rett opp og ned med dyna rundt meg i sofaen[:o]

Er kvalm nesten hele tiden, veldig trøtt og sykemeldt i fjerde uken[:'(]. dritt lei! men samtidig superlykkelig for å være gravid[:D] 9+6[:D] kvalmen må jo gi seg snart!!!

Klager over at jeg har fått noe legen kaller hormon eksem, har akkurat kommet fra legevakta nå... Det klør noe så inn i helvete... Legen kunne ikke gi meg noe for det heller siden det er skummelt når jeg er gravid. Uæææ, så det blir enda en laang natt med mye kløing og lite søvn... 

ORIGINAL: Puffen

Fått tatt blodprøve Lillelise?

ja[:D] nu har jeg fått tatt prøven og fått resultatet...[:D]

ORIGINAL: tinatin

Før kunne jeg trene opptil 2 timer om dagen, nå klarer jeg såvidt en halv time før jeg blir trøtt og sliten. Mangler energi!!

J@vlig irriterende!![&:]

ORIGINAL: lillelise

ORIGINAL: Elissa85

Åååååh, blir så irritert!!! [:@] Min "kjære" sambo. og forlovede vil at eg skal ta abort, om ikkje så forlet han meg. Og det er ikkje barnet han går glipp av, men meg. Eg veit snart ikkje kva eg skal gjer. Eg slit med stor trøtthet og har lite til overs for han akkurat no.[:'(] Eg må gjere alt i huset og han sitt i sofaen frå han kjem frå jobb til han skal legge seg.[8|] Er det nokon som har tips til meg, kva skal eg gjer???

LA HAN GÅ!! Han er ingenting å ta vare på!! Jeg blir så forbannet når jeg hører slike historier!! Jeg har sjøl gått igjennom det helvette og jeg VET hvordan det er. Jeg valgte å være i lag med han selvom han var imot det, men jeg mistet MYE av gleden ved å gå gravid og å føde. SÅ KOM DEG UT AV FORHOLDET!

SIGN! Spark han ut!

Jeg må syte og klage pga den vrange jordmora mi... Har ingen matlysst, og jeg har hard mage og diarè om en annen[:'(][:'(]

godt med en klagetråd! selv er jeg innlagt på sykehus! har ikke sovet på 5 døgn!! Røm "kameraten" min er en gammel dame som absolutt MÅ sove med lyset på om natten, i tilfelle hun våkner om natten og vil lese litt! Dama er PROPPET FULL I SOVETABELETTER! og han ikke våknet en eneste gang. De må rope til henne om morningen for at hun skal våkne! I tillegg så slår hun ikke av høre apparatet sitt, så det piiiiper i ett sett! Så her går det i ørepropper! godt jeg mest sannsynlig får reise hjem i morgen!

ORIGINAL: lillelise

ORIGINAL: Elissa85

Åååååh, blir så irritert!!! [:@] Min "kjære" sambo. og forlovede vil at eg skal ta abort, om ikkje så forlet han meg. Og det er ikkje barnet han går glipp av, men meg. Eg veit snart ikkje kva eg skal gjer. Eg slit med stor trøtthet og har lite til overs for han akkurat no.[:'(] Eg må gjere alt i huset og han sitt i sofaen frå han kjem frå jobb til han skal legge seg.[8|] Er det nokon som har tips til meg, kva skal eg gjer???

LA HAN GÅ!! Han er ingenting å ta vare på!! Jeg blir så forbannet når jeg hører slike historier!! Jeg har sjøl gått igjennom det helvette og jeg VET hvordan det er. Jeg valgte å være i lag med han selvom han var imot det, men jeg mistet MYE av gleden ved å gå gravid og å føde. SÅ KOM DEG UT AV FORHOLDET!

SIGN!!

Ej skal liksom pakke i dag, å det skulle ej i går me, men ej he NULL energi. Ej he haudverk, hjertebank, dautrøtt og kvalm.. He ingen til å hjelpe mej å i morga kjem folka å ska flytte alle tinga.. Ser for mej det blir ei laaaang natt me pakking å grining[&:] :P
Attpåtil kjem alle dei andre bekymringane.. Ej bli GAL snart!!! Koffor må alltid alt skje på en gong!?[:(]

Jeg er så grusomt kvalm. Jeg har hørt at for mange er det som å skru av en bryter når man runder 12 uker. Den bryteren har ikke jeg funnet.. Noen som vet hvor den er???
Overfølsom er jeg og, griner for alt..

#¤%&/%¤%&/(/¤&/¤%&/&¤%&/&[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Er fly forbanna på han forp*lte k*ken av en barnefar!! Altså bf til min 8 år gamle datter.
Han bor 20 mil unna oss, så det er en liten bit å kjøre. Okei, skjønner jo det. Derfor ser de ikke hverandre så ofte heller...
Han har bestandig det som unnskyldning...

Men i går så har han kjørt til en plass ca 4 mil unna her. Han var på firmatur, men kjørte sjøl med egen bil. Han ringte enda i natt og snakka så pent om at han savnet henne og ville gjerne ha bedre kontakt med henne osv.. Han lovte til og med å kjøre en tur på besøk i dag siden han kun var en halvtimes tur unna. SÅ... da ventet vi. å ventet... å ventet... å ventet...
Dattra mi ringte til han og til ho hadde han sagt at han er hjemme.... så jeg som viste sannheten fortsatte å vente litt til... Klokken 17 ringte jeg til han og da var han allerede kommet hjem...!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] Ka i faen!!![:@][:@]

Toppen av det hele så ringte dattra mi til han.. og DA fortalte han sannheten til henne. [:@][:@]Ho stakkars jenta er knust! Spør meg med tårer i øynene om hvorfor han skal lyge til ho? Hva svarer en mamma til det?? [:(] argh!!

Eg er lei av at ingen av vennane mine vil være med meg bare for eg er gravid ! pågrunn av alderen.

Jeg er forbanna fordi sambo ikke får ut fingern og hjelper til uten at jeg må spørre ham 1000 ganger[:@]

jeg har så syykt halsbrann.. kaldsvetter å ligger bare å vrir meg hele tiden.. har så utrolig vont.. når jeg prøver å spy kommer det bare skum [&:]
samboer sutrer bare over hvor fælt HAN har det å hvor hardt det kommer til å være får meg på denne tiden til neste år.. han mener jeg skal gå på skole + jobbe når jeg ENENTLIG enda er i permisjon... å jeg må tydelig hvis jobbe på lørdagen å sende ungen i barnehage ( har de oppe på en lørdag? ) så sa jeg det at unskyld meg, men edt er faktisk din sønn det er snakk om.. bare forde du jobber HVER dag betyr ikke det at du skal sove så lenge du vil på en lørdag.. da er det faktisk din tur til å ha han om jeg må jobbe som du sier...

hvordan kan en far si noe sånn? none ganger når han bare åpner den JÆVLA kjeften sin om hvordan til SKAL være å han VIL ha det har jeg bare lyst til å be han dra så langt til HELVETe som han abre kan komme..
begynner å tvile så syykt på om jeg klarer leve med ahn.. men har en all for spesiel historie til at jeg kan leve uten han "/
jeg vet at ibunn og grunn er han der alltid for meg å gjør alt får at jeg skal ha det bra, men hvorfor må jeg nå bunnen HELT før det skjer [:(]

noen som har no tips til ei utrolig fortvila jente som snart ikke vet sitt eget beste!?

har slete med veldig masse selvmordstanker før å har hatt anoreksi, men nå føler jeg barne er det eneste som får meg til i bli... er helt utslitt.. dere tror ikke dette bare er hormonene?

MANNFOLK!!!!

Back
Topp