Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Veroniceen
ORIGINAL: lillesola
Uff, ja, den matlysten er ikke noe særlig. Skikkelig sulten, men ingenting frister. :S
Og mye smerter...
Er også slik at barnefar ikke vil ha barnet og forstår ikke at jeg ikke vil ta abort. Han mener at å ta angrepille og abort er det samme (jeg tok angrepille, men antakelig for seint). Og viser svært lite interesse og forståelse. :/
Etter å ha lest denne føler jeg ikke jeg har noe ordentlig og klage på lenger... Stå på ditt, han må huske dere var to om å lage barnet å får innfinne seg i det du bestemmer... Håper virkelig han trår litt til etterhvert og forstår alvoret i saken... Har en venninde som akkurat tok abort for denne grunnen å hun angrer allerede, bare to uker etter.
ORIGINAL: Tasseline
ikke får å lage noe stort krangle spørsmål, eller få noen på nakken her men:
Hvorfor sette et barn til verden når man begge ikke er klare for det?
Er det ikke nok barn der ute, yten en mor å far.
synes det er feil å egoistisk å bære frem bare for at vi ønsker.
tenk hvor mange år av den du får barn sammen med som blir gjort om??
å om han ikke er klar stiller han ikke opp.
Ønsker ikke folk seg en familie? ikke bare det å få barn uten å være klar?
Har selv tatt abort. synes det er super hardt. vannskelig trist å alt.
men følesen jeg sitter igjen med idag er bra. for det hadde ikke vært riktig mot meg selv eller barnefaren da.
Så ikke får å lage problemer. bare mine tanker rundt dette.
ikke glem at det er samarbeid i over 18 år, med en dere ikke kan samarbeide med nå engang.
barn merker det sååå godt når foreldre krangler.
men uansett masse lykke til uansett hva dere velger[&:][:)]
ikke meningen å tråkke noen på tærne
ORIGINAL: Elissa85
Åååååh, blir så irritert!!! [:@] Min "kjære" sambo. og forlovede vil at eg skal ta abort, om ikkje så forlet han meg. Og det er ikkje barnet han går glipp av, men meg. Eg veit snart ikkje kva eg skal gjer. Eg slit med stor trøtthet og har lite til overs for han akkurat no.[:'(] Eg må gjere alt i huset og han sitt i sofaen frå han kjem frå jobb til han skal legge seg.[8|] Er det nokon som har tips til meg, kva skal eg gjer???
ORIGINAL: Tasseline
jeg er sint selv for mc donalds er 30 min unna her,
Usunn mat til folket[:D][:D][:D]