*klagetråd*

Jeg skal lage popcorn istede [:D]Ikke akkurat dobbel ost og nammenammenammeburger, men godt er det! [;)]

Vært syk i nesten to uker nå [:(] Er utrolig dårlig etter jeg sluttet med medisinene og føles som en kraftig "de-tox", svimmel, kvalm og konstante skjelvinger.. I tillegg ble lillegutten min syk og sover bare på magen min (nærheten er veldig god den da) og ikke mer en et kvarter/halvtime om gangen.. Kom oss ut av sengen litt før fire, og middag har jeg nettopp spist.. Sliten.

Klarer ikke la være og legge merke til innlegget ditt Tasseline men synes det virkelig var unødvendig og forhandsdømmende..
Skal mor virkelig gå igjennom en abort fordi faren vil?  Forhold generelt sprekker som regel.. Enten det er før barn kommer i bildet, barnets første år eller etter 15 år..
Tror du virkelig det er fælt for et barn og ikke bo sammen med begge foreldre? Det trenger ikke være vanskelig og anspent fordi det er nå. Fedre må også få lov til å få kalde føtter men det er deres valg hva de velger og gjøre med det når barnet kommer. Jeg ville aldri valgt og få et barn hvis bare sambo ville beholde [;)]
Å være en standar A4 familie som så mange higer etter går ikke alltid. Spesielt ikke med små barn. Første året med et lite barn testes forholdet til det ytterste, og det er flere som velger og gå i fra hverandre. De er ikke mindre en familie likevel..
En må få lov til å krangle slik en vil nå, ingen som sier at de har tenkt å ha et komplisert og kranglete forhold foran sine framtidige barn likevel..

Personlig er jeg strålende glad foreldrene mine valgte å gå ifra hverandre, og være sammen for barna er det dummeste en kan gjøre. Mener selv at en må selv velge sin egen lykke for å tilføre lykke til familien og oppdragelsen. Er i et fantastisk forhold nå, men blir det vanskelig og kjærligheten dør, er jeg ikke i tvil om hva jeg kommer til å gjøre for meg og familien.

RenathePro, det der støtta utrulig;)
Er skikkelig i tvil om kva eg skal gjer, og tek i mot mange tips og tankar. Er tross alt far til barnet det er snakk om...

Jeg som elsker kaffe orker ikke tanken nå en gang! Blir bare kvalm av tanken [:'(] 
Også kunne jeg gjerne sovet døgnet rundt

ORIGINAL: Veroniceen

ORIGINAL: lillesola

Uff, ja, den matlysten er ikke noe særlig. Skikkelig sulten, men ingenting frister. :S
Og mye smerter...

Er også slik at barnefar ikke vil ha barnet og forstår ikke at jeg ikke vil ta abort. Han mener at å ta angrepille og abort er det samme (jeg tok angrepille, men antakelig for seint). Og viser svært lite interesse og forståelse. :/

Etter å ha lest denne føler jeg ikke jeg har noe ordentlig og klage på lenger... Stå på ditt, han må huske dere var to om å lage barnet å får innfinne seg i det du bestemmer... Håper virkelig han trår litt til etterhvert og forstår alvoret i saken... Har en venninde som akkurat tok abort for denne grunnen å hun angrer allerede, bare to uker etter.

Alle har da lov å klage litt ;)

Men ja, jeg står på mitt. Jeg hadde ikke klart å ta abort. Det var i tankene de første dagene, men jeg klarer bare ikke. Er utrolig frustrerende med en som viser så lite forståelse, og som bare himler på øynene når jeg prøver å forklare..
Uff, stakkars venninna di. Det er nok det jeg også hadde gjort, kommet til å angre veldig.

ORIGINAL: Tasseline

ikke får å lage noe stort krangle spørsmål, eller få noen på nakken her men:

Hvorfor sette et barn til verden når man begge ikke er klare for det?

Er det ikke nok barn der ute, yten en mor å far.

synes det er feil å egoistisk å bære frem bare for at vi ønsker.

tenk hvor mange år av den du får barn sammen med som blir gjort om??
å om han ikke er klar stiller han ikke opp.

Ønsker ikke folk seg en familie? ikke bare det å få barn uten å være klar?

Har selv tatt abort. synes det er super hardt. vannskelig trist å alt.
men følesen jeg sitter igjen med idag er bra. for det hadde ikke vært riktig mot meg selv eller barnefaren da.

Så ikke får å lage problemer. bare mine tanker rundt dette.

ikke glem at det er samarbeid i over 18 år, med en dere ikke kan samarbeide med nå engang.

barn merker det sååå godt når foreldre krangler.

men uansett masse lykke til uansett hva dere velger[&:][:)]

ikke meningen å tråkke noen på tærne

Barnefaren her er 100 mil unna. Og jeg ser ikke noen reell grunn til å la være å få barnet, bare fordi han ikke vil. Jeg har godt støtteapparat rundt meg, og har fast jobb og er stabil selv. Han får ta del så mye han ønsker, men hvor mye han ønsker får han finne ut av. Jeg kommer ikke til å presse han til noe. Samvær alene blir dog vanskelig, da han absolutt ikke kan noe om barn og ikke er klar til å få barn.

Jeg derimot, er klar selv om jeg er alene. Ser ingenting egoistisk med det. Kjenner flere alenemødre, og ingen av barna deres lider betraktelig. Sånn sett burde vel de aller fleste la være å få barn med tanke på hvor mange som går fra hverandre :P

Og klart jeg mye heller skulle ønske jeg hadde en mann, og at vi ble en familie. Men slik ble det ikke denne gangen. Jeg ser ingen grunn til å ta et liv, bare fordi pappaen ikke er her.

ORIGINAL: Elissa85

Åååååh, blir så irritert!!! [:@] Min "kjære" sambo. og forlovede vil at eg skal ta abort, om ikkje så forlet han meg. Og det er ikkje barnet han går glipp av, men meg. Eg veit snart ikkje kva eg skal gjer. Eg slit med stor trøtthet og har lite til overs for han akkurat no.[:'(] Eg må gjere alt i huset og han sitt i sofaen frå han kjem frå jobb til han skal legge seg.[8|] Er det nokon som har tips til meg, kva skal eg gjer???

Du må gjøre det du føler er rett for deg selv. Jeg skjønner godt frustrasjonen din, er absolutt ikke godt at du har det slik. Og at han bare sitter i sofaen mens du må gjøre alt, kan vel si litt om hvordan det blir med barn i huset også. Da blir det jo som om du er alene uansett..

Det er bare du selv som kan finne ut hva du skal gjøre. Men ikke la deg bli pressa til verken det ene eller det andre. At han vil forlate deg pga noe slikt synes jeg er utrolig kjipt, og feigt. Men samtidig så får det bli hans valg. Er han verdt bryet, om han ikke vil såpass?

Som jeg sa, ikke får å tråkke deg på tærne
eller være ufin, bare så mange rundt meg
som har fått unger ved uhell å andre omstendigheter
som man tydelig ser unga lider over kranglene
foreldre. Å vi beskyttet jo barna våre.

Håper det løser seg for dere.

Å at mannen din/xmannen kommer på
bedre tanker, er ikke noe moro situasjon.

Lykke til

Faen i Helv***e!!!! Forbannades NAV først: pga demmes udugelighet så får jeg ikke sykepenger for hele perioden. Må ha "venteperiode" dvs, 16 dager uten penger. Og da vil det si: En dags penger til meg for oktober mnd!!! Det er jo absolutt ingenting!!! De "kan " ikke gjøre noe med det.. ARGH!!!! Da blir det sosialkontoret neste! fyyyy faen!!!
Nr 2: Jeg skulle ha tatt hcg prøve i dag. Egentlig skulle den ha blitt tatt på onsdag men da var lab'n stengt, det samme på torsdag. Ringer dit i dag, helt fult! De har ikke mulighet til å ta den prøven!!! "må nok bare vente til mandag"!!??? ARGH!! Hva i all verden er det de bruker dagene sine på? Hvor lang tid tar det egentlig å ta den forbannades prøven??? toppen av det hele, så sier hun: oja hcg prøve? jaja, du får bare komme med urinprøven??!!!! er jo blodprøve for F**N!!!!

Så utrolig godt at denne klagetråden fins...

Jeg er SINT fordi jeg bor 1 time fra McDonalds! Jeg vil ha en hamburger!!! Har ikke fått i meg noe mat hele denne uka, går bare å småspiser på usunne ting, men jeg vil bli METT på en usunn burger!![:D] KJØR MEG TIL MCDONALDS!!!

jeg er sint selv for mc donalds er 30 min unna her,

Usunn mat til folket[:D][:D][:D]

Mækker mækkern mækkern!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har det 5 min unna, men latskapen lenge leve!
+ at jeg er kvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalm![&:]

ORIGINAL: Tasseline

jeg er sint selv for mc donalds er 30 min unna her,

Usunn mat til folket[:D][:D][:D]

*lenge leve* [:D][;)]

har såååå hodepine, blir snart gal,hjelper ikke med paracet eller noe[8|] også er jeg kvelm, men bare om morran enda heldigvis

Selvmedlidenhet..
Våknet i dag med hals som kaktus, bihulene tette og ordentliig forkjølelse-hodepine..[:'(]

Bare det ikke er svineflu..

Er dårlig nok fra før, så skal dette komme i tillegg...
BLÆÆH..

Jeg lenger etter Mac'ern!!! Tror ikke jeg har spist det på minst 7 mnd.Sukk sukk... jeg orker ikke kaffe, noe er galt..hehe..derimot har jeg fått dilla på Nescafe, helst latte machiato, med cappuchino pulver, litt instant kaffe, melke pulver og melk...med andre ord, min morgen kaffe tar litt tid! hehe...For to dager siden klarte jeg å spise mitt første hele måltid på flere uker, sambo ble så glad, det var jo han som hadde lagd middag :) 3 åringen min er skikkelig i farta for tiden, skikkelig trass alder!! ARG!! Han vil ikke i barnehagen så han er hjemme, Jeg vil bare sove og sove og sove, men han er i full fart! Jeg blir stolt av megselv når jeg klarer å spise mer en ett måltid (en gang) om dagen :D Det er liksom det store målet...hehe..å ikke gå mer ned i vekt og

Når det gjelder abort spørsmålet...jeg har selv tatt to aborter, 1. gang etter en one night stand og andre gangen fant jeg ut at jeg var gravid etter at jeg hadde gjort det slutt med typen, og jeg har aldri angret. Jeg synes selvvalgt abort er en fin ting jeg! Jeg ville aldri beholdt et barn hvis jeg var singel. Synes man skal være i et stabilt forhold og være enige om ønsket før man begynner å sette barn til verden.

Men det er min mening da...

Huff, nå blør jeg også jenter. Ikke så mye..bare litt friskt blod på papiret. Satser på at det går bra, men hvis det fortsetter i morra ringer jeg føden og hører. Er lei nå altså!
Har vært syk hele denne uken...fått Tamiflu, og vært dårlig. Nå sitter jeg og tenker tusen tanker da.."blør jeg fordi jeg tok Tamifluen?"..osv.

Nei, kanskje jeg bare skal ta en tidlig kveld, og satse på at alt er bedre i morra [:'(] Det var min "klage" i kveld! [&:]

[

så kjolen på nettet, kanskje jeg skal komme meg å få sett den "live":P

kjør på med kjolen. prøvde den på.. rå fin [:D][:D]

Jula ordner seg. ha julemiddag før dere drar. vi skal ha 2 eller 3 julemiddager før vi drar å vi da.. jeg har innsistert på at den 1 desember skal juletret opp hjemme :P uansett om vi ikke er hjemme på julaften å treet kommer til å se ribba ut når vi kommer hjem for at det ikke har fått noe vann. MEN bryr meg ikke. skal ha tre[:D][:D][:D]

God Jul

Har sinnsykt vondt i magen!

Var på ultralyd på fredag og der var det ikke noe liv så jeg fikk noen tabletter som skulle provosere frem en abort, og i natt våknet jeg av at jeg kjente blodet rant ut av sjeden. Jeg gikk ned på do og når jeg satte meg ned så kjente jeg at fosteret rant ut av meg, og jeg hørte ploppet når det datt i do.

Nå sitter jeg da her med sinnsykt vondt i magen og spiser Pinex forte.

Så jeg forlater da dere og flytter videre til august forumet. Pleier å bli gravid på første forsøk og da bir terminen 15.august.

Jeg er sikker på at det er enklere å få audiens hos kongen, enn å få time til å ta blodprøve!!! Jeg skulle ha tatt blodprøve på onsdag, men da var det stengt. Det samme på torsdag. Fredag var det helt stappefult der.. også ringer jeg i dag...gjett hva svar jeg fikk..! FULT!!!
Men denne gangen var jeg forberedt på det, så jeg ba om at han ordner time til meg. (regnet med at i morgen eller onsdag skal nå gå greit) MEN NEI DA!!!!!!!! Helt forbannades fult hele uka!!! Så nå må jeg vente en uke til før jeg får tatt hcg prøve, neste blir på onsdag også vente på svar enda!!!! SÅ DVS at jeg må vente i 2 uker til før jeg får vite om den lille vokser der inne eller ikke!!!!

FY FAEN!!! tett oppfølging MY ASS!!!!!

Å dette kommer av innsparinger, garantert!! Han som jobbet der fast, har gått av med pensjon. Så nå har sykepleiere ansvaret for lab'n, som om ikke de har nok arbeid fra før av!!!!

Back
Topp