En klagetråd må vi jo ha når vi er gravide 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme her, måtte sove litt i ettermiddag, men fortsatt trøttJeg kan åpne denne.
Er så trøtt! Har bare lyst å sove hele ettermiddagen. Fungerer selvsagt veldig dårlig med 2 barn fra før som skal følges opp. Så man presser seg jo gjennom det, og legger meg så tidlig som mulig.ughing6
Lurt å sove når man får muligheten!Samme her, måtte sove litt i ettermiddag, men fortsatt trøtt

Ja, hadde ikke sjangs til å holde meg våken, som en zombie for tiden. Tenkte ikke over den, før du skrev detLurt å sove når man får muligheten!
Hjelpes for en smailey, og nå får jeg ikke redigert innlegget mitt igjen.![]()

Jeg ler så jeg grinerLurt å sove når man får muligheten!
Hjelpes for en smailey, og nå får jeg ikke redigert innlegget mitt igjen.![]()
la ikke merke til smileyen før du skrev det, hahahaha. Gøy!

Huff, så fælt å ha det sånn på turÅh, kjenner meg igjen i det å være sulten og mett hele tiden om hverandre. Skjønner ikke at de jeg er på tur med ikke stusser på dette. Jeg snakker om at jeg er sulten hele tiden, og når vi får mat klarer jeg aldri å spise opp.
Må forresten klage litt også, for de jeg er på tur sammen med i utlandet vil hele tiden kjøre el-sparkesykkel rundt omkring. Jeg prøver å være litt med, men har i det siste funnet på unnskyldninger for å unngå det. De vil se på parker og slott osv, i byen vi er i, og det hadde jo vært gøy på mange måter, men jeg tør ikke kjøre sparkesykkel pga graviditeten. Ser liksom for meg at all vibreringen i kroppen når vi kjører på brostein osv. ikke er bra. Tenker spesielt på hematomet.
Så, jeg er en kjedelig partypooper. Er mye på rommet mitt, og drikker heller ikke alkohol. Jeg tror de tenker jeg har blitt deprimert. Er jo så sliten også, så er ikke meg selv. Får stadig en sånn «går det bra med deg eller?».
I tillegg er jeg hormonell, og ble litt sur over at middagsregningen alltid blir delt likt på alle som spiser. For jeg drikker jo ikke, og andre tar flere enheter, så da betaler jeg noen ganger 100-200kr mer fordi regningen deles likt. Endte med å si at jeg har dårlig råd denne måneden, men de tok ikke hintet liksom. De trodde jeg bare luftet mitt overforbruk som en sånn uinteressant digresjon, og lo litt av meg. Klarte ikke å si rett ut at jeg syntes det ble litt feil å alltid dele regningen likt.
I går ble jeg så redd jeg hadde skadet babyen ved å kjøre så mye el-sparkesykkel med resten av gjengen (på brostein), i tillegg til at jeg ble trist over å være så kjedelig + at symptomene hadde blitt litt borte så var redd av det også. Så med bittelitt strøm på tlf prøvde jeg alene å finne veien hjem til hotellet på natta, mens jeg gråt. Ringte mannen og gråt tilbake på hotellrommet også. Nå har jeg droppa det sosiale fram til felles middag, og ligger bare i senga.
Det er skikkelig vanskelig å være på jobbreise uten å si noe om graviditeten, sammen med feststemte kollegaer som har masse energi.
Ikke lett å være hormonell, bekymret og sliten samtidig som du skal late som om alt er fint. Kan du skylde på formen da, si at du føler deg så uvel og tror du brygger på noe? Det er jo en gyldig grunn til å ta tidlig kvelden og ha behov for mye hvile. Bare lat som du har litt feber eller på vei til å få en influensa, da er det i allefall ingen som maser om at man skal bli med ut.Ja, det begynte liksom så bra, så det var litt kjipt at turen ikke ble helt som håpet likevel. Heldigvis reiser vi hjem igjen i morgen.Huff, så fælt å ha det sånn på turIkke lett å være hormonell, bekymret og sliten samtidig som du skal late som om alt er fint. Kan du skylde på formen da, si at du føler deg så uvel og tror du brygger på noe? Det er jo en gyldig grunn til å ta tidlig kvelden og ha behov for mye hvile. Bare lat som du har litt feber eller på vei til å få en influensa, da er det i allefall ingen som maser om at man skal bli med ut.
Jeg har sagt nesten noe sånt. Har sagt at jeg tester en medisin for stoffskiftet (som jo er sant), som påvirker formen litt. Har ikke sagt at grunnen til at jeg bruker medisinen er pga graviditeten da.
Blir godt å komme hjem igjen.

Prøvd xonovea? Eneste som fungerte på meg. Er enda kvalm men uten de dør jet er 50% sykemeldt ogsåNå er jeg såå lei og klar for å bli ferdig med første trimester...
Kvalmen er konstant fra jeg våkner til jeg legger meg.. er på max dose på kvalmestillende men de tar kun de verste toppene som gjør at jeg ikke kaldsvetter hele dagen av kvalmen
Og som ikke det er nok så nyter jeg godt av en bivirkning av kvalmestillende.. er nemlig helt sykt sliten og trøtt hele dagen også
I dag måtte jeg sende melding til fastlegen i håp om at vi kan prøve noe annet.. hvis ikke så ser jeg ingen annen løsning enn å sykmelde meg.. jobber i en liten butikk hvor vi går mesteparten av vaktene alene. I går sovnet jeg nesten stående på jobb![]()
Er den jeg går på nåPrøvd xonovea? Eneste som fungerte på meg. Er enda kvalm men uten de dør jet er 50% sykemeldt også

Hehe samme her, ser ut som om jeg er 6mnd på vei og ikke fem uker. Ikke tenkt på sammenhengen, men du har nok rett, ikke like oppblåst forrige svangerskap utenJeg er så oppblåst om dagen og jeg ser jo høygravid ut. Når kommer det til å gi seg? Tipper det ikke blir noe bedre av Cyclogest heller.
Føler dette er helt ekstremt. Jeg har fortsatt både gravidkilo etter datteren min som jeg før hadde klart å få ned, men som jeg la på meg igjen litt etter litt gjennom IVF-prosessen, så jeg trenger ikke dette kjenner jegHehe samme her, ser ut som om jeg er 6mnd på vei og ikke fem uker. Ikke tenkt på sammenhengen, men du har nok rett, ikke like oppblåst forrige svangerskap uten