***Klagetråd***

Liten nedtur i dag. Første ordentlige fraværsdag i forbindelse med graviditeten.. Hadde migreneanfall i går utpå dagen som stjal mye energi i tillegg hadde 2 åringen mareritt i natt så jeg var mye våken. Den kombinasjonen gjorde at jeg var helt sinnsyk kvalm og trøtt i dag tidlig. Kom meg ikke utav senga. Første fravær grunnet graviditeten allerede :sad010 sov 13 timer totalt så nå føler jeg meg mye bedre heldigvis. 5,5 arbeidsdager igjen før påskefri. Dette skal jeg klare :sorry:

Er 5+3 for tidlig å vurdere sykemelding pga utmattelse??? Herremin så trøtt jeg er :sad010 har liksom ett mål om å klare meg frem tom onsdag neste uke, men blir tøffere og tøffere for hver dag

Irriterer meg over fastlege som ikke har ledig time før 20.april, og jeg trenger henvisning til TUL og NIPT-test nå:banghead: 20.april er jeg 12 uker.

Ooog irriterer meg over jordmor som ikke svarer på verken mail eller sms ang samme problemstilling:arghh:

Irriterer meg over fastlege som ikke har ledig time før 20.april, og jeg trenger henvisning til TUL og NIPT-test nå:banghead: 20.april er jeg 12 uker.

Ooog irriterer meg over jordmor som ikke svarer på verken mail eller sms ang samme problemstilling:arghh:
Får du ikke tidligere om du ringer kontoret?

Jeg har vært sykemeldt siden 5+0 pga kvalme, har skikkelige problemer med å komme meg noen som helst plass..
Huff så kjedelig :Heartred Her er kvalmen levbar enn så lenge. Er trøttheten som er så fæl. Jobber i ett yrke det er viktig å være "på" hele tiden så når jeg kommer hjem orker jeg faktisk ingenting mer resten av dagen :sad010er så fælt å si nei til barna for jeg ikke klarer å tilbringe tid med de utenom på sofaen

Er 5+3 for tidlig å vurdere sykemelding pga utmattelse??? Herremin så trøtt jeg er :sad010 har liksom ett mål om å klare meg frem tom onsdag neste uke, men blir tøffere og tøffere for hver dag
Har vært sjukt trøtt selv, men føler det er bedre nå. Så nå er jeg jo bekymret for det ene store symptomet jeg hadde er borte. Men jeg hadde jo egenmelding nå mandag og tirsdag pga jeg var så trøtt. Å litt pga 4 netter ble for heavy!

Men vis du er såååå trøtt så hadde jeg gjort det. Du har hus, og hjem og 2 små å ta deg av, jobben er virkelig ikke alt. Å dette er en liten del av livet.

Har vært sjukt trøtt selv, men føler det er bedre nå. Så nå er jeg jo bekymret for det ene store symptomet jeg hadde er borte. Men jeg hadde jo egenmelding nå mandag og tirsdag pga jeg var så trøtt. Å litt pga 4 netter ble for heavy!

Men vis du er såååå trøtt så hadde jeg gjort det. Du har hus, og hjem og 2 små å ta deg av, jobben er virkelig ikke alt. Å dette er en liten del av livet.
Tenker jeg biter tenna sammen og kommer meg igjennom påsken. Kun en dag igjen denne uka, rolig helg og 2.5 dag neste uke. Så får jeg heller se hvordan status er tirsdag etter påsken :dead:

Tenker jeg biter tenna sammen og kommer meg igjennom påsken. Kun en dag igjen denne uka, rolig helg og 2.5 dag neste uke. Så får jeg heller se hvordan status er tirsdag etter påsken :dead:
Lurt :)

Jeg føler meg jo bedre nå. Men våknet jo kl 15.30 så blir jo feil vurdering :laughing002

Er stuptrøtt på vei hjem fra nattevakt. Den 25 minutters kjøreturen fra jobb og hjem pleier ikke å være så tøff som den har vært i det siste.

Irriterer meg over at jeg allerede er blitt så plaget med ryggen:( hvis jeg står for lenge, bøyer meg mye opp og ned, typ pakke ut av poser, plukke opp ting fra gulvet osv., så må jeg legge meg fordi jeg får vondt i korsryggen og ned mot setet!

Back
Topp