Krysser fingrene for det! Er så slitsomt å være kvalm og kaste oppHar spydd daglig i over 2 uker nå Håper det roer seg snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for det! Er så slitsomt å være kvalm og kaste oppHar spydd daglig i over 2 uker nå Håper det roer seg snart
Absolutt ikke. I alle fall ikke med fatigue.Ikke greit å bygge et menneske altså
Her er det mer akutt spying, og ikke så mye kvalme på forhånd. Så å bare være kvalm tror jeg nesten er verre, føler meg i det minste bedre når jeg spyrKrysser fingrene for det! Er så slitsomt å være kvalm og kaste opp
Forrige graviditet syns jeg også det var mye bedre når jeg kastet opp. Da ble man liksom ferdig med kvalmen. Så ser nesten frem til å komme dit nå ogsåHer er det mer akutt spying, og ikke så mye kvalme på forhånd. Så å bare være kvalm tror jeg nesten er verre, føler meg i det minste bedre når jeg spyr
Gav det seg etter første trimester, eller slet du med det lenge?Forrige graviditet syns jeg også det var mye bedre når jeg kastet opp. Da ble man liksom ferdig med kvalmen. Så ser nesten frem til å komme dit nå også
Jeg var kvalm og kastet opp til uke 18. Deretter ga det seg helt og jeg var i helt super form i 2. trimester. Håper det blir sånn denne gangen ogsåGav det seg etter første trimester, eller slet du med det lenge?
Ja, jeg sliter med det. Føler det har vært slik siden 4+0, jeg er nå 9+0. Tok en hb hos legen når jeg var der ca 6+3, den var i nedre normalområdet så hun anbefalte meg å spise jerntabletter.Flere her som sliter med svimmelhet hver gang de reiser seg? Trodde jeg skulle gå i bakken før idag. Er 6+2 nå.
Samme tips her! Tilskudd jern og magnesiumFlere her som sliter med svimmelhet hver gang de reiser seg? Trodde jeg skulle gå i bakken før idag. Er 6+2 nå.
Enig! Har så lyst til å ha lyst på matLei av å spise lite og ofte
Ingen erfaring, men sender en klemHar noen en solskinnshistorie om litt større blødninger tidlig i svangerskapet? Gravid ca uke 6, hatt endel spotting som har gått fint, men nå en større blødning og må bruke bind. Ingen smerter. Er SA alltid ledsaget av smerter også?
Takk gode du Dette er en skikkelig berg- og dalbane. Skal på tidlig ultralyd om 1 uke og får forhåpentligvis noen svar da..Ingen erfaring, men sender en klem
Det skjønner jeg, må være utrolig slitsomt! Hvor langt på vei? Kunne du dratt på ultralyd før?Takk gode du Dette er en skikkelig berg- og dalbane. Skal på tidlig ultralyd om 1 uke og får forhåpentligvis noen svar da..
Sniker. Hadde ei venninne som blødd ein del heile første trimester - ho har ein frisk gut på snart 1,5 år noHar noen en solskinnshistorie om litt større blødninger tidlig i svangerskapet? Gravid ca uke 6, hatt endel spotting som har gått fint, men nå en større blødning og må bruke bind. Ingen smerter. Er SA alltid ledsaget av smerter også?
Jeg hadde en ganske stor blødning(rødt) ved 7+1 da jeg var gravid med datteren min. Hadde sett hjerteaksjon på ultralyd 6+2, men var nesten helt sikker på at det gikk galt da i og med at det var som en førstedags mensen for min del(jeg blør nok ikke så veldig mye ved mensen). Fikk se hjerteslag på nytt ved 8+1 og nå er datter 14 mnd. Sender deg en klem, er virkelig slitsomt med blødninger uansettHar noen en solskinnshistorie om litt større blødninger tidlig i svangerskapet? Gravid ca uke 6, hatt endel spotting som har gått fint, men nå en større blødning og må bruke bind. Ingen smerter. Er SA alltid ledsaget av smerter også?