Klagetråd

Har SÅ vondt i korsryggen!! Smertene kom plutselig, sammen med kvalmen. Nå smaker ikke vann godt lenger :facepalm:
 
Flere her som sliter med svimmelhet hver gang de reiser seg? Trodde jeg skulle gå i bakken før idag. Er 6+2 nå.
Ja, jeg sliter med det. Føler det har vært slik siden 4+0, jeg er nå 9+0. Tok en hb hos legen når jeg var der ca 6+3, den var i nedre normalområdet så hun anbefalte meg å spise jerntabletter.
 
Er så lei av å være sulten hele tiden. Er så intens sulten også, aldri vært borti lignende :(
 
Har noen en solskinnshistorie om litt større blødninger tidlig i svangerskapet? Gravid ca uke 6, hatt endel spotting som har gått fint, men nå en større blødning og må bruke bind. Ingen smerter. Er SA alltid ledsaget av smerter også?
 
Har noen en solskinnshistorie om litt større blødninger tidlig i svangerskapet? Gravid ca uke 6, hatt endel spotting som har gått fint, men nå en større blødning og må bruke bind. Ingen smerter. Er SA alltid ledsaget av smerter også?
Ingen erfaring, men sender en klem :Heartred
 
Har noen en solskinnshistorie om litt større blødninger tidlig i svangerskapet? Gravid ca uke 6, hatt endel spotting som har gått fint, men nå en større blødning og må bruke bind. Ingen smerter. Er SA alltid ledsaget av smerter også?
Sniker. Hadde ei venninne som blødd ein del heile første trimester - ho har ein frisk gut på snart 1,5 år no ❤️
 
Har noen en solskinnshistorie om litt større blødninger tidlig i svangerskapet? Gravid ca uke 6, hatt endel spotting som har gått fint, men nå en større blødning og må bruke bind. Ingen smerter. Er SA alltid ledsaget av smerter også?
Jeg hadde en ganske stor blødning(rødt) ved 7+1 da jeg var gravid med datteren min. Hadde sett hjerteaksjon på ultralyd 6+2, men var nesten helt sikker på at det gikk galt da i og med at det var som en førstedags mensen for min del(jeg blør nok ikke så veldig mye ved mensen). Fikk se hjerteslag på nytt ved 8+1 og nå er datter 14 mnd. Sender deg en klem, er virkelig slitsomt med blødninger uansett :Heartred
 
Back
Topp