Klagetråd

Luksusproblem, egentlig - men jeg irriterer meg over svært få symptomer! Kun trøtthet og ømme bryster her… Og litt forstoppelse. Kunne gjerne kjent litt mer, er jo tross alt siste gang i livet jeg opplever å være gravid, det er noe rart med det :)
 
Luksusproblem, egentlig - men jeg irriterer meg over svært få symptomer! Kun trøtthet og ømme bryster her… Og litt forstoppelse. Kunne gjerne kjent litt mer, er jo tross alt siste gang i livet jeg opplever å være gravid, det er noe rart med det :)
Syns du bør nyte det :hilarious:
 
Tipper at jeg også har det! Måtte komme meg gjennom en hektisk helg nylig og da måtte jeg kontinuerlig stappe innpå. I tillegg, så er jeg rett og slett sulten.
Er så kjedelig å bare føle seg tjukk når jeg vet at det er en veldig god grunn for det, den bare synes ikke for andre enda.
 
Så lei av å være kronisk kvalm 24/7. Vært kvalm siden uke 6 og er i uke 9 nå. Har hatt et par dager med opphold, men ellers kvalm mesteparten av tiden. Har prøvd så mye kvalmestillende også, men ingenting har visst effekt på meg.
 
Jeg vil klage over at jeg er oppblåst, sånn at jeg bare ser enda tjukkere ut! Og så kan jeg ikke forklare meg til noen heller:banghead:
 
JEG ER SÅ TETT I NESEN! Hoster, våkner med sandpapirhals og øynene renner. Lurer på om jeg er allergisk mot bjørkepollen... Får spørre legen på fredag. Andre her med nyoppstått allergi? Tror jeg fikk det først når jeg flyttet sørover.
 
JEG ER SÅ TETT I NESEN! Hoster, våkner med sandpapirhals og øynene renner. Lurer på om jeg er allergisk mot bjørkepollen... Får spørre legen på fredag. Andre her med nyoppstått allergi? Tror jeg fikk det først når jeg flyttet sørover.
Det er en voldsom bjørkespredning nå, rødt varsel. Vaske ansikt og tørke over når man kommer utenifra og på kvelden kan hjelpe
 
Føler meg plutselig heeelt tappa for energi. Blir helt svimmel, kvalm og rar hvis jeg ikke sover noen timer midt på dagen. Det har vært sånn de siste tre dagene egentlig, håper det gir seg fort.
 
I dag orker jeg INGENTING. Skikkelig kvalm også. Håper ikke dette er noe som skal vedvare, tenkte faktisk i går at jeg syntes at formen begynte å komme seg...
 
Back
Topp