Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt klaging må til for å kunne kalle seg gravidMå jo ha en sånn her tråd
Uff, føler med deg. Er vel ikke så lett med hobby heller når du er så kvalmJeg er såååå drittlei av kvalme - og medisiner mot kvalme. Ikke å få jobbe er utrolig kjipt, og dagene går såååå sakte. Kjenner meg på kanten til deppa, og er bare uke 7+6.
Nei, klarer ikke bevegelser, så alt er brått utelukket. Holder meg helt i ro, for ikke å spy. Visste så godt hva jeg gikk til, må bare holde utUff, føler med deg. Er vel ikke så lett med hobby heller når du er så kvalm
Kanskje jeg skulle forbarme meg over hagen selv. Sette mini og gubben på værste bøyingenHuff, det høres ikke kjekt ut... føler med deg!
jeg har ikke så mye å klage over enda, heldigvis. Jeg har fri den neste måneden. Jeg har en stor kjøkkenhage som jeg elsker å jobbe i, men nå for tiden blir jeg ødelagt i ryggen bare jeg ser på en spade... synes det er litt kjedelig da, men tror ikke jeg tør å klage
Det er i alle fall rette tida!Kanskje jeg skulle forbarme meg over hagen selv. Sette mini og gubben på værste bøyingen
Jeg tenker som så at om man er så kvalm at man ikke går gjort så mye man pleier, er det i og for seg rettferdig for begge parter at man sykemeldesJeg er også såååå lei av å være kvalm! Jeg jobber fortsatt, men mest fra hjemmekontor og det går saaakte. Tror en sykemelding hadde gjort meg godt, men jeg får så fort dårlig samvittighet når jeg ikke er så dårlig at jeg kaster opp masse osv.
Ja, er enig i det og. Men så vet jeg at det vil påvirke en del prosesser hos oss osv. Mulig jeg kan be om gradert, så jeg kan få gjort unna de aller viktigste tingene.Jeg tenker som så at om man er så kvalm at man ikke går gjort så mye man pleier, er det i og for seg rettferdig for begge parter at man sykemeldes
Det var kjedeligIkke gravidrelatert, men fikk akkurat beskjed om at akslingen på bilen min har knekt og reparasjonen vil koste mer enn den gamle bilen er verdt. Så da må vi kjøpe ny bil.. Har tenkt tanken på å måtte bytte ut bilen på sikt, men ikke å akutt som nå. Utrolig kjedelig.
Ja, utrolig irriterende!Det var kjedelig