Klagetråd

Jeg er såååå drittlei av kvalme - og medisiner mot kvalme. Ikke å få jobbe er utrolig kjipt, og dagene går såååå sakte. Kjenner meg på kanten til deppa, og er bare uke 7+6.
 
Jeg er såååå drittlei av kvalme - og medisiner mot kvalme. Ikke å få jobbe er utrolig kjipt, og dagene går såååå sakte. Kjenner meg på kanten til deppa, og er bare uke 7+6.
Uff, føler med deg. Er vel ikke så lett med hobby heller når du er så kvalm
 
Uff, føler med deg. Er vel ikke så lett med hobby heller når du er så kvalm
Nei, klarer ikke bevegelser, så alt er brått utelukket. Holder meg helt i ro, for ikke å spy. Visste så godt hva jeg gikk til, må bare holde ut :arghh:
 
Huff, det høres ikke kjekt ut... føler med deg!

jeg har ikke så mye å klage over enda, heldigvis. Jeg har fri den neste måneden. Jeg har en stor kjøkkenhage som jeg elsker å jobbe i, men nå for tiden blir jeg ødelagt i ryggen bare jeg ser på en spade... synes det er litt kjedelig da, men tror ikke jeg tør å klage :hilarious:
 
Huff, det høres ikke kjekt ut... føler med deg!

jeg har ikke så mye å klage over enda, heldigvis. Jeg har fri den neste måneden. Jeg har en stor kjøkkenhage som jeg elsker å jobbe i, men nå for tiden blir jeg ødelagt i ryggen bare jeg ser på en spade... synes det er litt kjedelig da, men tror ikke jeg tør å klage :hilarious:
Kanskje jeg skulle forbarme meg over hagen selv. Sette mini og gubben på værste bøyingen
 
Jeg er også såååå lei av å være kvalm! Jeg jobber fortsatt, men mest fra hjemmekontor og det går saaakte. Tror en sykemelding hadde gjort meg godt, men jeg får så fort dårlig samvittighet når jeg ikke er så dårlig at jeg kaster opp masse osv.
 
Er også ekstremt lei av at ikke noe mat frister!!
Jeg er jo vanligvis et matvrak, men absolutt all mat byr meg skikkelig imot og det er like tungt å finne noe jeg kan spise hver eneste dag :banghead:
 
Jeg er også såååå lei av å være kvalm! Jeg jobber fortsatt, men mest fra hjemmekontor og det går saaakte. Tror en sykemelding hadde gjort meg godt, men jeg får så fort dårlig samvittighet når jeg ikke er så dårlig at jeg kaster opp masse osv.
Jeg tenker som så at om man er så kvalm at man ikke går gjort så mye man pleier, er det i og for seg rettferdig for begge parter at man sykemeldes :Heartred
 
Jeg tenker som så at om man er så kvalm at man ikke går gjort så mye man pleier, er det i og for seg rettferdig for begge parter at man sykemeldes :Heartred
Ja, er enig i det og. Men så vet jeg at det vil påvirke en del prosesser hos oss osv. Mulig jeg kan be om gradert, så jeg kan få gjort unna de aller viktigste tingene.

Syns også det er veldig slitsomt med kollegaer som er sånn «hvorfor er du så mye hjemme om dagen?» «Hva skjer?!» osv. Åpenbart altfor nysgjerrige, så gleder meg til jeg bare kan fortelle det :D
 
Det er så himla slitsomt å enten være kvalm eller skrubbsulten! Hele forbanna dagen handler bare om mat og drikke!
 
Jeg er drittlei av vanskelige prosjekter og tidspress på jobb! Har ikke det ekstra giret nå som jeg er gravid, og jeg var lei allerede før det. Nå har jeg også tatt ekstra studier ved siden av, siden jeg "uansett ikke ble gravid". Det har virkelig vært en  glede. NOT.

Når jeg er ferdig med småbarnsperioden skal jeg gjøre noe helt annet.
 
Jeg er så lei av å være trøtt, kan sovne stående når ettermiddagen kommer:dead:
 
Ikke gravidrelatert, men fikk akkurat beskjed om at akslingen på bilen min har knekt og reparasjonen vil koste mer enn den gamle bilen er verdt. Så da må vi kjøpe ny bil.. Har tenkt tanken på å måtte bytte ut bilen på sikt, men ikke å akutt som nå. Utrolig kjedelig.
 
Ikke gravidrelatert, men fikk akkurat beskjed om at akslingen på bilen min har knekt og reparasjonen vil koste mer enn den gamle bilen er verdt. Så da må vi kjøpe ny bil.. Har tenkt tanken på å måtte bytte ut bilen på sikt, men ikke å akutt som nå. Utrolig kjedelig.
Det var kjedelig :arghh:
 
Back
Topp