Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klager over at jeg ikke tok med tester på hytta så kjøpte rfsu sine. Og tok en test i stad der det nesten ikke er strek
Satser på det. Har aldri hørt noe bra om de men kun de de hadde her langt til meny, men hjem i morgen og der er det andre bollerLiten trøst, men de suuuger og slår kjempe sent ut! Satser på at det er det som er årsaken ingen meny i nærheten ?
Se hvor lite de slår ut da
Ja, men så er man så dumme og kjøpe de når det ikke er andreTenkt at de selges i det heletatt... så ræva!
Jaa, men skjønner deg jo! Eneste man kan gjøre er jo å teste! Men gleder meg til ny test når du kommer hjemJa, men så er man så dumme og kjøpe de når det ikke er andre
Usikker på om jeg gidder prøver en rfsu i dag eller venter til jeg kommer hjem
Jeg tok De så litt sterkere ut faktiskVente! De er så skuffende og skaper bekymringer uansett
Nyyyt velfortjent fridag i morgenEndelig jobbhelga over! Jeg er så sliten og trøtt at jeg nesten er på gråten blir godt med fri i morra!
Noen som har noe sovepulver liggende ? Lillemor trenger så jeg får ordnet klart til i morgen