Klagetråd

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Vi trenger et sted å kunne klage også, livet og spesielt gravditet er ikke en dans på roser, så klage så mye som nødvendig om alt og ingenting ❤️
 
Klager over at dattera hadde 38,9 i temp når jeg kom hjem fra jobb...:dead:
 
Klager over at jeg ikke tok med tester på hytta så kjøpte rfsu sine. Og tok en test i stad der det nesten ikke er strek:banghead:

Liten trøst, men de suuuger og slår kjempe sent ut! Satser på at det er det som er årsaken ❤️ ingen meny i nærheten ?
 
Endelig jobbhelga over! Jeg er så sliten og trøtt at jeg nesten er på gråten :arghh: blir godt med fri i morra!
 
Noen som har noe sovepulver liggende ? Lillemor trenger så jeg får ordnet klart til i morgen :wideyed:
 
Noen som har noe sovepulver liggende ? Lillemor trenger så jeg får ordnet klart til i morgen :wideyed:

Si ifra hvis du finner :hilarious: en snart 3 åring som synes det er blitt gøyere å gå ut av senga enn å sove!
 
Hente vann, tvinge på bleia å ligge omtrent inni halsgropatil mora mens mens man holder et tak og puppen..var visst oppskrift i dag.. hvordan komme seg løs, uten å vekke elle bli skadet… :confused005
 
Back
Topp