Klagetråd

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Her kan vi klage litt og få ut litt steam :happy119 :angelic:
Klag i vei:cool:
 
Æsj, kjent på kvalme idag:puke
 
Jeg skulle hente ut næringsdrikker som gynekologen på sykehuset skulle skrive ut. Så har de skrevet ut 10 poser sondemat. Hva i all verden skal jeg med det nå :sad010

Ojjda, nok skjedd en glipp! Da må du nok ta en telefon til sykehuset imorgen og gjøre de oppmerksom på feilen:)
 
Klager over at både jeg, mannen og minsten ligger med omgangssyke, og jeg bekymrer meg for barn både inni og utenpå magen ❤️
Ååå så typisk å få det nå ❤️ Stakkars stakkars dere ❤️ Når begynte det? Hvor gammel er lille? Kan noen kjøpe Gem på apoteket til deg?
 
Ååå så typisk å få det nå ❤️ Stakkars stakkars dere ❤️ Når begynte det? Hvor gammel er lille? Kan noen kjøpe Gem på apoteket til deg?
Vi begynte i natt alle tre etter å ha blitt smitta av storesøster. Jeg og mannen ser ut til å være ferdige, heldigvis :smiley-angelic001 Tydelig at jeg er gravid da, for jeg er sulten og spist allerede et par timer etter sist oppkast - tidligere har jeg gått gjerne ett døgn/halvannet før jeg har spist. Minstemann er 16 mnd, han ammer en del heldigvis selv om lyst på annet er svært liten ❤️
Aldri testa Gem før, kanskje begynne ha det i hus!
 
Klager over at både jeg, mannen og minsten ligger med omgangssyke, og jeg bekymrer meg for barn både inni og utenpå magen ❤️

Uff, det er noe av det desidert verste å få i hus:yuck: Ønsker dere alle en riktig god bedring❤️
 
Jeg bestilte makesure tester fra farmasiet før helgen, og pakken er enda ikke sendt!... skikkelig irriterende. I tillegg så har jeg bare 1 babyplan test igjen... har en god haug med ebay, men det er liksom ikke det samme.
 
Jeg bestilte makesure tester fra farmasiet før helgen, og pakken er enda ikke sendt!... skikkelig irriterende. I tillegg så har jeg bare 1 babyplan test igjen... har en god haug med ebay, men det er liksom ikke det samme.

Det er så kjipt:arghh: Farmasiet bruker år og dag på å levering. Så om det er ting jeg trenger relativt fort, så bestiller jeg ikke derfra. Det siste året det er blitt tregt! Før var de kjappe:bored:
 
Klager fordi dagens test ikke er sterkere enn gårsdagens, faktisk litt svakere og jeg freaker ut selv om det sikkert er noe med testen og ikke hcg, siden hcg ikke hadde rukket å gå så mye ned på et døgn liksom.... bah! Når fortsette å forvente sterkere test liksom? Er 5+1 i dag og har brukt babyplan
 
Klager fordi dagens test ikke er sterkere enn gårsdagens, faktisk litt svakere og jeg freaker ut selv om det sikkert er noe med testen og ikke hcg, siden hcg ikke hadde rukket å gå så mye ned på et døgn liksom.... bah! Når fortsette å forvente sterkere test liksom? Er 5+1 i dag og har brukt babyplan

Kan være forskjellig mengde fargestoff i testene, så ville få tatt en hcg-måling med to dagers mellomrom❤️ Håper det kan gi deg ro❤️ Var å tok blodprøve for å måle hcg jeg også idag:)
 
Jeg bestilte makesure tester fra farmasiet før helgen, og pakken er enda ikke sendt!... skikkelig irriterende. I tillegg så har jeg bare 1 babyplan test igjen... har en god haug med ebay, men det er liksom ikke det samme.
Jeg bestilte også derfra på torsdag! Mandag kveld kom melding om at pakken var sendt fra dem, men jeg ville få varsel fra transportør når pakken var underveis. Ikke hørt et pip enda.
 
Jeg bestilte også derfra på torsdag! Mandag kveld kom melding om at pakken var sendt fra dem, men jeg ville få varsel fra transportør når pakken var underveis. Ikke hørt et pip enda.
Det er så dårlig! Følte det gikk raskere før.
 
Mageknip :dead: hard og treg mage og luft smerter. Magen har blitt så treg etter jeg fikk positive tester. Tips for å få litt fart på magen tas gjerne i mot :smiley-ashamed004
 
Back
Topp