Klagetråd

SaChLe

Blir kjent med forumet
Her kommer en klagetråd.

dette er mitt tredje svangerskap og definitivt mitt siste.

hele svangerskapet har vært preget av en eller annen form for plage/smerte. Siden januar har jeg hatt 0 energi og diverse plager har bare har kommet til siden.

Nå den siste måneden gjør alt vondt.

Det er vondt bekkenet, masse smertefulle kynnere ila dagen, ryggen er vond, skuldrene og nakken mine er vond, hoften er vond og bena er hoven/ømme.

Er i uke 33+4 og klarer ikke se hvordan jeg skal komme meg gjennom de siste ukene til termin. Gikk en uke på overtid med de to jeg har, så akkurat nå er hodet demotivert og alt jeg vil er å få ut denne babyen.

Noen som har noen tips til hva som eventuelt kan hjelpe meg med de plagene jeg har eller hvordan jeg skal klare å holde motet oppe frem til fødsel?

Det er lange dager og bruker det meste av den lille energien jeg har på barna.

Huff, kjenner meg så igjen!

Ta kontakt med fysioterapaut med helfo, da betaler du kun egenandel. Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere i sv.skapet. Nå er det lite som hjelper for symfysesmertene jeg har, men du har en del andre plager som de kan hjelpe deg med:Heartred

Fra dag 1 har det vært noe denne gangen med meg å, kvalme til uke 14, så hodepine, så covid og sliten, så symfysesmerter til h***vete. Var i så fin form med nr 2, dette er 3. og HELT KLART siste! Jeg har aldri kommet ovenpå og følt meg i fin form i dette sv.skapet. Før nå! (Uke 37)

Hva som har hjulpet aner jeg ikke, men jeg har hørt på kroppen, ikke belastet den, samtidig som jeg har prøvd å være litt aktiv, men KUN hvis kroppen har tillatt det. Jeg innså at jeg kan ikke gjøre alt jeg vil, dessverre. Babyen tar mer plass nå også, og selvom den er tyngre, så er ikke bevegelsene så kraftige som de var. Tror det kan ha hjulpet noe også.

Back
Topp