Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var egentlig litt godt å lese... Pleier å bli sånn ved pms, men trodde ikke det skulle bli sånn ved graviditet....Har ikke så mye å klage på egentli, men nå er jeg lei alt mannen gjør og ikke gjør. Hverdag imorgen![]()
Trykk på nicket ditt øverst også Avatar, der kan du bytte bildeFatter ikke et skit. Vil bytte profil bilde, men får ikke opp noe alternativ. Prøvd alt![]()

Kunne ikke vært mer enig! Samboer irriterer meg grønn for tiden og jeg kjenner det bobler inni meg hver gang han ikke gjør noe akkurat når jeg tenker han skal gjøre detHar ikke så mye å klage på egentli, men nå er jeg lei alt mannen gjør og ikke gjør. Hverdag imorgen![]()
Akkurat nå har jeg lyst til å bli kvitt hele mannebeinet og håper ikke det skal være sånn her hele svangerskapet Så bra vi er flereKunne ikke vært mer enig! Samboer irriterer meg grønn for tiden og jeg kjenner det bobler inni meg hver gang han ikke gjør noe akkurat når jeg tenker han skal gjøre detAkkurat nå har jeg lyst til å bli kvitt hele mannebeinet og håper ikke det skal være sånn her hele svangerskapet
![]()

Føler på akkurat det samme! Jeg blir så sint, akkurat som et lite lemen! Og verre blir det når samboeren min svarer med å le av meg! Jeg vet jo at jeg er "litt" irrasjonell, så må nok le selv noen ganger og såKunne ikke vært mer enig! Samboer irriterer meg grønn for tiden og jeg kjenner det bobler inni meg hver gang han ikke gjør noe akkurat når jeg tenker han skal gjøre detAkkurat nå har jeg lyst til å bli kvitt hele mannebeinet og håper ikke det skal være sånn her hele svangerskapet
![]()