Klagetråd

Har ikke så mye å klage på egentli, men nå er jeg lei alt mannen gjør og ikke gjør. Hverdag imorgen:rolleyes:

Har heller virkelig ingenting å klage på, er så lykkelig over å være gravid igjen! :love7 å er såååå bekymret over den lille erten inni der. Jeg skal ringe TUL i morgen å høre når jeg tidligst kan få komme :)

Fatter ikke et skit. Vil bytte profil bilde, men får ikke opp noe alternativ. Prøvd alt :wtf

Fatter ikke et skit. Vil bytte profil bilde, men får ikke opp noe alternativ. Prøvd alt :wtf
Trykk på nicket ditt øverst også Avatar, der kan du bytte bilde :happy:

Kjenne kvalmen tok seg veldig opp i dag. Er bare ringevikar i barnehagen så vet ikkje kor lurt det er å sei så mye ennå.. er redd eg ikkje får vakter då.
Eg studere også og har ein del studie i februar/mars som mest sannsynlig er den verste tida mtp kvalmen

Er litt uggen når jeg er sulten men med lillemann på 8 måneder så har jeg ikke tid til det :hilarious:

Tilbake på jobb og føler på humørsvingninger, kvalme og dårlig form. Huff… håper dette går over snart..

Har ikke så mye å klage på egentli, men nå er jeg lei alt mannen gjør og ikke gjør. Hverdag imorgen:rolleyes:
Kunne ikke vært mer enig! Samboer irriterer meg grønn for tiden og jeg kjenner det bobler inni meg hver gang han ikke gjør noe akkurat når jeg tenker han skal gjøre det :angry4 Akkurat nå har jeg lyst til å bli kvitt hele mannebeinet og håper ikke det skal være sånn her hele svangerskapet :confused:

Kunne ikke vært mer enig! Samboer irriterer meg grønn for tiden og jeg kjenner det bobler inni meg hver gang han ikke gjør noe akkurat når jeg tenker han skal gjøre det :angry4 Akkurat nå har jeg lyst til å bli kvitt hele mannebeinet og håper ikke det skal være sånn her hele svangerskapet :confused:
Så bra vi er flere:joyful:

Føler på akkurat det samme! Jeg blir så sint, akkurat som et lite lemen! Og verre blir det når samboeren min svarer med å le av meg! Jeg vet jo at jeg er "litt" irrasjonell, så må nok le selv noen ganger og så:hilarious:

Jeg er så vanvittig trøtt. Sliter noe sykt med konsentrasjonen på jobb (hjemmekontor), føler meg så lite produktiv:sorry:

Kanskje feil tråd, men er det noen som kan fortelle meg hva forkortelsene dere bruker betyr? Jeg forstår noen av de, men de flest er nye for meg :love7

Mulig TMI.... Men med de to første har jeg vært mye forstoppet i starten, sånn at jeg har måtte brukt lactulose etc... Den her gangen er det HELT motsatt... mulig det er fordi jeg er en del kvalm, og ikke får spist så veldig mye, men blir jo likevel veldig bekymret for at noe ikke er som det skal :/

Æsj idag kommer svigermor på besøk.. ikke nok med at jeg må skjule kvalmen, men jeg må også rydde huset før hun kommer… gi meg styrke :arghh:

Back
Topp