Klagetråd

Missy85

Forelsket i forumet
Klar, ferdig, klag! :angry4

Klager over konstant sulten og forstår ikke hva som skjer med kroppen min.
I går var jeg konstant kvalm hele dagen, bøttet nedpå med Cola og småspiste.
Ingenting som hjalp i det hele tatt. I dag er jeg bare trøtt og smågrinete mens magen
rumler og trygler meg om mat. Så får vel lukke munnen på magen:wacky:

Klar, ferdig, klag! :angry4

Klager over konstant sulten og forstår ikke hva som skjer med kroppen min.
I går var jeg konstant kvalm hele dagen, bøttet nedpå med Cola og småspiste.
Ingenting som hjalp i det hele tatt. I dag er jeg bare trøtt og smågrinete mens magen
rumler og trygler meg om mat. Så får vel lukke munnen på magen:wacky:
Hatt sånne dager eg og :/ kvalmen kommer og går men er ikke så aller verst enda og håper egentlig ikke den blir stort sett verre heller.

Angrer på at jeg spiste en hel hvitløksbaguett helt alene :shifty: Skylder på at jeg var sulten :rolleyes:

Var på do ista og tørket brun utflod:( Med tanke på at jeg blødde 5 dager før jeg viste jeg var gravid er jeg veldig usikker om jeg er gravid lengre

Var på do ista og tørket brun utflod:( Med tanke på at jeg blødde 5 dager før jeg viste jeg var gravid er jeg veldig usikker om jeg er gravid lengre

Tok en ny test, og den var veldig positiv da. Første billigtesten var en del svakere enn dette. Har det noe betydning?

Vedlegg

• B1359081-6FAA-4130-BA12-948E75621947.jpeg
    B1359081-6FAA-4130-BA12-948E75621947.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 24
Tok en ny test, og den var veldig positiv da. Første billigtesten var en del svakere enn dette. Har det noe betydning?
Det betyr at hcg har steget, og det er veldig godt tegn ❤️ Brunt blod betyr ofte gammelt blod, kan komme av feks skjøre slimhinner :)

Det er fordi det kan være fare for infeksjoner.
leste resten av artikkelen. jeg hadde nokk holdt meg unna. Med fare for tilstander så hadde jeg ikke gjort deg :confused: At varmen over lengre tid og at kroppen ikke klarer regulere det. off mye å sette seg inn i! godt det finnes slike forum :)

Å neeei, jeg tok badstu i kveld:-( er litt nervøs nå! Ble aldri veeeeldig varm, tok pauser… Angrer nå:/
Det går nok helt fint❤️ Kan aldri tenke meg at en gang i badstu skader. Tror det er mer de som gjør det ofte ❤️
Jeg tok også badstu for noen uker siden, var gravid, men da visste jeg det ikke :)

Det er ikke anbefalt :)
Det har ikke noe å si når man er så tidlig vel? Det er vel pga fare for overoppheting av foster at det ikke er anbefalt. Og det har jo ikke rukket å bli noe foster enda. Jeg tok også badstu forrige uke. Og tok også badstu og boblebad da jeg var ca 5 mnd gravid med førstemann. Passet da bare på at jeg ikke ble for varm og tok pauser innimellom.

Det har ikke noe å si når man er så tidlig vel? Det er vel pga fare for overoppheting av foster at det ikke er anbefalt. Og det har jo ikke rukket å bli noe foster enda. Jeg tok også badstu forrige uke. Og tok også badstu og boblebad da jeg var ca 5 mnd gravid med førstemann. Passet da bare på at jeg ikke ble for varm og tok pauser innimellom.
Er ikke anbefalt i første trimester pga fare for abort og misdannelser..

Back
Topp