Klagetråd

Nå må jeg klage litt. Jobba kveldsvakt i dag. Prøver å sove nå før dagvakt i mårra, men så kom kvalmen for første gang plutselig gitt. Sulten-kvalm selv om jeg har spist. Spiser enda mer nå, men er fortsatt lik. Og så trøtt! Teller ned timene til jeg skal opp på jobb igjen. :yuck:

Jeg vil klage over trøttheten i dag. Det er vel ikke graviditeten sin skyld, men..
mormor ble lagt inn på sykehus i går, var der mange timer på dagen og ettermiddagen. 21.30 dro jeg og mamma tilbake, tilbrakte hele natten ved hennes side. Det går mot slutten. Det kan gå timer, dager eller uker. Umulig å si. Massivt hjerneslag, alt språk borte. Lammelser på hele høyre siden. Hjerte- og nyresvikt fra før av. Nå ligger hun bare å sover. Smertestillende og beroligende så hun ikke plages. Dette var fjerde gangen inn på sykehus siden første uka i desember..

Ånei, så trist. Sender varme tanker :Heartpink

Omtrent null søvn i natt! Måtte opp 5.45 pga tidligvakt på jobb (bhg). Spent på hvordan denne dagen blir! Foreløpig bare litt uggen så krysser fingrene for at det ikke tar helt av i dag.

I dag vil eg klage over at stresskvalmen har menga seg sammen med sultenkvalmen. Så no øker dette virkelig på. :(

Kan man klage over for lite symptomer, ja jeg skulle ønske jeg hadde litt i det minste. Skal ta blodprøver denne uka for og sjekke ståa

I dag er det hardt. Sykdom på jobb, så har vært underbemanna hele dagen og måtte jobbe en time over. Nå verker korsryggen veldig, er svimmel og sliten og det prikker i bena. :hungover: Det tar på for kroppen å produsere ett nytt menneske altså

Vært på jobb jeg også, tidligvakt etter null søvn i natt. Nå er jeg helt ferdig etter middag og kjøring på fritidsaktivitet. Gleder meg til sengetid!

Uff så flinke dere er som står på på jobb! føler meg litt pingle her jeg ligger dag 3 på sofaen strekk ut og blir vartet opp av sambo...

Jeg skylder på influensa, og ikke frøet i magen

Uff så flinke dere er som står på på jobb! føler meg litt pingle her jeg ligger dag 3 på sofaen strekk ut og blir vartet opp av sambo...

Jeg skylder på influensa, og ikke frøet i magen
Er man syk, så er man syk. Jeg lå hele lørdag med vondt hals og kvalme, men var heldigvis mye bedre i går! Hvis ikke hadde jeg også blitt hjemme i dag.
God bedring til deg ❤️

Vet jeg har lett for å bekymre meg for ting men disse ukene her har vært en berg og dalbane av bekymringer altså. :wideyed:
Tidligere i dag kjente jeg mye i korsryggen og strekkinger i magen og var bekymret for det. Nå kjenner jeg ingenting i det hele tatt i magen, men har bare kjempeømme pupper. I går kveld kjente jeg myye nedover i bena. Og sånn går det hver dag, uansett hva jeg kjenner eller ikke kjenner ligger bekymringene der. Forhåpentligvis vil det roe seg etter ultralyd, som nå faktisk er bare en uke til!

Vet jeg har lett for å bekymre meg for ting men disse ukene her har vært en berg og dalbane av bekymringer altså. :wideyed:
Tidligere i dag kjente jeg mye i korsryggen og strekkinger i magen og var bekymret for det. Nå kjenner jeg ingenting i det hele tatt i magen, men har bare kjempeømme pupper. I går kveld kjente jeg myye nedover i bena. Og sånn går det hver dag, uansett hva jeg kjenner eller ikke kjenner ligger bekymringene der. Forhåpentligvis vil det roe seg etter ultralyd, som nå faktisk er bare en uke til!
Jeg føler akkurat det samme. Blir både glad og bekymret hver gang jeg kjenner en symptom. Er jo så mange av de som både kan være tegn på graviditet og på at noe har gått galt. Så det er ikke lett å være rolig. Hver gang en av symptomene blir litt «lettere» eller borte en dag så blir jeg redd. Roet meg litt ned etter jeg tok digital test og fikk 3+, og tror det blir bedre hvis alt er bra på TUL om 1,5 uke! Jeg var ikke forberedt på at disse ukene skulle være så opp og ned og føles så utrolig trege. Det er godt å å dele med dere her siden ingen andre vet og jeg blir helt gal av dette.

Jeg føler akkurat det samme. Blir både glad og bekymret hver gang jeg kjenner en symptom. Er jo så mange av de som både kan være tegn på graviditet og på at noe har gått galt. Så det er ikke lett å være rolig. Hver gang en av symptomene blir litt «lettere» eller borte en dag så blir jeg redd. Roet meg litt ned etter jeg tok digital test og fikk 3+, og tror det blir bedre hvis alt er bra på TUL om 1,5 uke! Jeg var ikke forberedt på at disse ukene skulle være så opp og ned og føles så utrolig trege. Det er godt å å dele med dere her siden ingen andre vet og jeg blir helt gal av dette.

Hehe nei var heller ikke forberedt på at denne tiden skulle være så lang! Synes de første 12 ukene har gått kjempefort når andre har vært gravide :hilarious: Får vel litt annet perspektiv på det nå.

Back
Topp