Klagetråd

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Syns det er på sin plass med en klagetråd også jeg.

Vil starta med å klaga over at eg håpte kvalmen skulle komme bittelitt så eg visste eg var gravid. Men den trengte ikke komme så kraftig som dette! :confused:

Jeg vil klage over at jeg med jevne mellomrom har utflod eller lignende som er ferskenfarget/lysebrunt og også brunt :(

Jeg vil klage litt på at jeg er trøtt hele dagen, men når natta kommer sover jeg bare rundt 4 timer. Det er uvanlig for meg, pleier å sove godt hele natten. Håper det går seg til snart:)

Jeg vil klage over kollegaene mine... jobber i en liten bedrift med 4 menn og meg, og jeg får så mange slengkommentarer om damer som alltid sykemelder deg og blir gravide når det ikke passer... gruer meg til å fortelle at jeg er gravid...

Jeg vil klage over kollegaene mine... jobber i en liten bedrift med 4 menn og meg, og jeg får så mange slengkommentarer om damer som alltid sykemelder deg og blir gravide når det ikke passer... gruer meg til å fortelle at jeg er gravid...
Ah, skikkelig dårlig! :mad:

Vil også klage over kranglete bekken!

Ooog at jeg klarte å kræsje bilen i dag :sad015:sad015

Jeg gruer meg litt til å reise med trøtt 3-åring nå, flyet går ikke før 19. To timer til Oslo, så nesten 1,5 t med tog og halvtime i bil. Blir senkveld. Håper virkelig han sover på flyet!

Vil klage på at det er SNØSTORM ute...

Drit lei av arbeidshelga allerede, ferdig om en halvtime og har 2 12timere igjen før formiddagsuke neste uke

Jeg vil klage nå.. jeg falt på isen - det likte ikke bekkenet :sad010

Ah, denne natta! Ungen våkna i det jeg sku legge meg halv ett. Vi sovna ikke igjen før etter 3:hungover:
Hele natta har han ligget oppå meg og jeg har hatt ca 20 cm av senga. Føles fyllesjuk og maroder, og må egentlig straks stå opp for å pakke alt vi har hatt med på 2,5 uke ferie og kjøre over fjellet. :banghead:

Jeg vil klage litt på at jeg er trøtt hele dagen, men når natta kommer sover jeg bare rundt 4 timer. Det er uvanlig for meg, pleier å sove godt hele natten. Håper det går seg til snart:)
Ah...føler så med deg,da er vi 2:(

I dag vil jeg klage over formen... har fått influensa oppå graviditetssymptomene... så nå er jeg dobbelt utslitt, feber, kvalm og hoster til jeg brekker meg... sofaen og teppe blir nøkkelord kjenner jeg...

Jeg vil klage over trøttheten i dag. Det er vel ikke graviditeten sin skyld, men..

mormor ble lagt inn på sykehus i går, var der mange timer på dagen og ettermiddagen. 21.30 dro jeg og mamma tilbake, tilbrakte hele natten ved hennes side. Det går mot slutten. Det kan gå timer, dager eller uker. Umulig å si. Massivt hjerneslag, alt språk borte. Lammelser på hele høyre siden. Hjerte- og nyresvikt fra før av. Nå ligger hun bare å sover. Smertestillende og beroligende så hun ikke plages. Dette var fjerde gangen inn på sykehus siden første uka i desember..

Back
Topp