Klagetråd

Jeg føler meg veldig uattraktiv nå. Er 10+1 nå og føler magen bare er en kvapsete... Håper gravidmagen kommer fort, fordi nå føler jeg meg bare tjukk :arghh:
Samme her, føler meg bare tjukk nå, gleder meg å få mage så man kan gå med normale klær igjen og ikke gjemme seg bort:grumpy::arghh:

Dette er sikkert helt tabu og fortelle men:

Jeg kaster mye opp. Og siden jeg sikkert har vært altfor dårlig med knipeøvelser , så tisser jeg på meg veldig ofte når jeg brekker meg/kaster opp.. Blir kjempevanskelig på jobb da jeg er ute å kjører og er da avhengig av toalett :(
Samme her, tok knipeøvelser hele sist svangerskap også men fikk ikke stoppet at jeg små tisser på meg. Fått det tilbake men engang hormonene kom tilbake, så trur ikke det kun har ned knipeøvelsen å gjøre for min del. Men ja avhengig av små bind når jeg ler og annet, og må huske å tosse ofte så jeg ikke tisser på meg når jeg nyser eller annet.:sorry:

Jeg føler at «gravide meg» har en alternativ personlighet. Flere som har det sånn? Jeg ser vanligvis på meg selv som en ganske avslappa og energisk person (altså jeg har mye energi, men er lite stressa og bekymra). Men gravid-meg er helt motsatt. Null energi og bekymra for alt. Var i fin form og bekymra for at det var et dårlig tegn. Så blei jeg kvalm og bekymra for at oppkastet var et dårlig tegn. Nå er jeg litt bedre igjen og bekymra for det også :shifty: for det første er det jo slitsom å være så bekymra, men aller mest så er det så skummelt å ikke kjenne igjen seg selv. (Hadde det sånn i forrige svangerskap også, så denne gangen var jeg i det minste forberedt)

Haha, det var dagens syting fra meg :hilarious:

Samboeren min påstår at jeg har humørsvingninger, men jeg merker det ikke selv ;)

Dette er sikkert helt tabu og fortelle men:

Jeg kaster mye opp. Og siden jeg sikkert har vært altfor dårlig med knipeøvelser , så tisser jeg på meg veldig ofte når jeg brekker meg/kaster opp.. Blir kjempevanskelig på jobb da jeg er ute å kjører og er da avhengig av toalett :(

Ikke uvanlig det...
Jeg måtte operere pga urinlekkasje ca 30 år- føles ikke helt kult men det har blitt mye bedre - tisset også på meg hver gang jeg kastet opp, hostet eller nøs... veldig slitsomt- men en liten (tvt) operasjon senere så er livet helt annerledes...

I senere tid har jeg hørt både bra og dårlig om tvt- bla at selve båndet man opererer lager arr i slimhinnene og dermed ikke er så bra alikevel- men de jobber sikkert kontinuerlig med det ☺️

Er så hormonell at det er rent flaut!
Det er syndeflod I tårekanalene mine, og dørene står på vid gap.. Ser jeg en søt baby: fri flyt, Ser jeg en søt hund : fri flyt, leser jeg noe som påvirker meg ørlite grann: fri flyt.. Helt håpløst!

Samme her, tok knipeøvelser hele sist svangerskap også men fikk ikke stoppet at jeg små tisser på meg. Fått det tilbake men engang hormonene kom tilbake, så trur ikke det kun har ned knipeøvelsen å gjøre for min del. Men ja avhengig av små bind når jeg ler og annet, og må huske å tosse ofte så jeg ikke tisser på meg når jeg nyser eller annet.:sorry:
Ja,Off, må liksom passe på å tisse før jeg noen ting som helst !

Klager når jeg spyr og spyr og ingen mat hjelper. Blir veldig redd når jeg plutselig ikke er kvalm og tenker at noe er galt. Så da håper jeg på kvalmen , samtidig som jeg bannes når kvalmen er tilbake :-p huff

Er på ferie, 10+0, ikke vært kvalm i dag så bestilte oss buffet på et hotell, spiste så mye at nå er jeg kvalm av det :facepalm::p

Synes tiden går så sakte frem til 12 uker, da kan jeg kanskje slappe av litt mer. Nå er jeg veldig redd for og miste :(

Kvalm og sliten! Men føler at det holder på å bedres litt nå. Kan også komme av at jeg ikke er hjemme og kan sove hele dagen, men er hos svigers og må fungere frem til jeg har fortalt dem at jeg er gravid hvertfall ;)
Jeg er veldig glad for symptomer da, det hjelper meg å tro at dette er virkelig og sant :)

Back
Topp