Klagetråd

Sliter med å sove, sover dårlig på natten. Har en del smerter i magen som gjør at jeg må opp å gå/dusje. Får ikke sove på dagen heller :(
 
Må bare klage litt. Vært på ferie en uke nå med svigers, skal være en uke til. Er usigelig trøtt og har virkelig bare lyst til å ligge på sofaen og gjøre ingenting. Har klart å sno meg unna litt utflukter her og der. De vet ikke om det enda, er 5+4 i dag. Det lille overskudd jeg har vil jeg jo bruke på sønnen vår på 15 mnd. Men på toppen er det jo kjekt å være på ferie.
 
Hehe, skjønner deg godt :wacky: Har vært utrolig trøtt de siste dagene, men også veldig våken på nettene. Må tisse hele tiden og halsbrann.. Trodde ikke halsbrann skulle komme før langt inn i graviditeten :)

Jeg hadde halsbrann hele veien med nr en, og jeg tror ikke det blir noe anerledes denne gangen. Fikk halsbrann før jeg fikk positiv test:chicken:
 
Blødning veldig lite så håper det er uskyldig gjør legene noe annet enn å sjekke hcg? Skal på tul om ei uke så tenkte å drøye fram til da om det ikke blir noe mer av det.
 
Back
Topp