Klagetråd

Alt som påvirker deg, påvirker babyen. Da min onkel døde når jeg var gravid for 1,5 år siden, ble den lille i magen mye mindre aktiv en periode. Men kan ikke se han har fått varige men av det. Han ble født 6 dager etter termin 3740 g og 47 cm. Og er i dag en aktiv gutt på 13 mnd som springer rundt og koser seg.

Men mitt råd er å prøve å ta vare på deg selv og lytte til kroppen.
Takk for svar:) baby har heldigvis vært aktiv de siste dagene og prøver tenke på å slappe av midt oppi alt dette..er så redd det påvirker henne for mye!godt å høre at gutten din ikke har tatt noen «skade»av det dere opplevde:)

Sniker fra april [emoji4]
I mitt første svangerskap mistet jeg mamma, det var tunge uker både før og etter.. Jeg kjente det første sparket mens jeg holdt mamma igjennom hennes siste åndedrag, akkurat som at den lille ville trøste meg [emoji177].
Mageboerne blir påvirket av det som påvirker oss, uansett om det er stress, sorg og glede. Jeg ville snakket med lege/jordmor ganske raskt for å evt få en sykemelding/svangerskapspenger sånn at du kan få mer tid med din bror og likevel ha tid til å ta vare på deg selv og slappe av [emoji4]
Takk for svar:) Det må ha vært veldig tøft..er så store forskjeller på glede og sorg,spesielt når man er gravid og merker all gleden fra baby midt oppi noe trist..er «heldigvis» jobbsøkende ogog har ikke jobb å tenke på,så prøver slappe av det jeg kan imellom sykehusbesøk..og må prøve «lade opp»til fødsel..tenkte snakke med jm om dette neste time!og skulle jeg merke mindre spark osv så vil jeg ringe med engang:)

Takk for svar:) Det må ha vært veldig tøft..er så store forskjeller på glede og sorg,spesielt når man er gravid og merker all gleden fra baby midt oppi noe trist..er «heldigvis» jobbsøkende ogog har ikke jobb å tenke på,så prøver slappe av det jeg kan imellom sykehusbesøk..og må prøve «lade opp»til fødsel..tenkte snakke med jm om dette neste time!og skulle jeg merke mindre spark osv så vil jeg ringe med engang:)

Var tungt, men kom meg gjennom det [emoji4]. Jeg slet en stund med å glede meg over babyen fordi jeg viste mamma ikke ville være der... Men kom over det også!

Denne gangen mistet vi en kompis samme dagen som vi fant ut vi var gravide... Ei venninne ble enke, og det var vanvittig urettferdig at jeg skulle få skape nytt liv og hun skulle være alene!
Tok ganske lang tid denne gangen også før jeg ble komfortabel med at det var noen inni der [emoji85].

Viktig å ha en god dialog med jordmor, jeg fikk ekstra timer med første og det var veldig godt [emoji4].

Halsbrannhelvete har nådd nye høyder... Vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Begynner hver kveld i 19 tiden og fortsetter utover natten.. Tygger gaviscon som en gal og ligger med hodet høyt...var så ille at jeg satt å gråt i sofaen en kveld [emoji14] tar gjerne imot tips..

Halsbrannhelvete har nådd nye høyder... Vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Begynner hver kveld i 19 tiden og fortsetter utover natten.. Tygger gaviscon som en gal og ligger med hodet høyt...var så ille at jeg satt å gråt i sofaen en kveld [emoji14] tar gjerne imot tips..
I natt var jeg så plaget. Våknet flere ganger av at det smakte oppkast og jeg hadde klump høyt oppe i halsen, så det kommer nok opp litt mat i søvne som så bare blir svelget såvidt ned igjen :hungover:

I natt var jeg så plaget. Våknet flere ganger av at det smakte oppkast og jeg hadde klump høyt oppe i halsen, så det kommer nok opp litt mat i søvne som så bare blir svelget såvidt ned igjen :hungover:
Huff, ikke behagelig... Synd det i tillegg kommer når man ligger(prøver å sove), hadde glemt hvor ille halsbrann kunne bli fra sist[emoji28][emoji52]

Back
Topp