Klagetråd

Haha.. skjønner at du er like håpløs som meg [emoji14] jeg frykter rullestolen, allerede blitt lam i bena mange ganger pga nerver i klem.. heldigvis max 3 måneder igjen ^^
Huff, det hørtes ikke noe særlig ut i det hele tatt.
Da er jeg heldig med kun bekkenløsning som er på tur over i låsning i forhold :-P
Har 3 1/2 mnd igjen maks, men fortsetter det sånn som nå så blir det vel en april baby :-P akkurat som meg :-P hvis denne rampen skal gå i mora sine fotspor så antar jeg at den blir å gjøre det med stil :-P

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut i det hele tatt.
Da er jeg heldig med kun bekkenløsning som er på tur over i låsning i forhold :-P
Har 3 1/2 mnd igjen maks, men fortsetter det sånn som nå så blir det vel en april baby :-P akkurat som meg :-P hvis denne rampen skal gå i mora sine fotspor så antar jeg at den blir å gjøre det med stil :-P
Har bekkenlåsning også, som er på vei til løsning. Haha viktig å bli født med stil ;) jeg skulle hete Thomas og bli fødd 1 april (aprilsnarr) , kom ut før tiden som jente med laangt svart hår med hvite stripe ^^ vi får dytta inn ungene om de kommer før mai ^^

Har bekkenlåsning også, som er på vei til løsning. Haha viktig å bli født me stil ;) jeg skulle hete Thomas og bli fødd 1 april (aprilsnarr) , kom ut før tiden som jente med laangt svart går med hvite stripe ^^ vi får dytta inn ungene om de kommer før mai ^^
Du tok en skikkelig aprilsnarr før tiden :-P
Jeg skulle bli født 7.mai, men kom ut 9 april (46 år etter at andre verdenskrig brøt ut) så er kjent som tredje verdenskrig :-P
Jepp, vi får gjøre det :-P

Du tok en skikkelig aprilsnarr før tiden :-P
Jeg skulle bli født 7.mai, men kom ut 9 april (46 år etter at andre verdenskrig brøt ut) så er kjent som tredje verdenskrig :-P
Jepp, vi får gjøre det :-P
Hahahahha. Aprilsnarr å 3 verdenskrig.. flotte folk ;)

Har ikke kastet opp igjennom hele svangerskapet, og selvfølgelig kom kvalmen skyllende og turen endte der den måtte ende....
Når man har beskjed om å være obs på svangerskapsforgiftning, så var dette virkelig ikke rette tidspunktet å få dette på.
Jaja, sambo sendt på cola og saltpotetgull jakt så kanskje man overlever kvelden

Kan ikke huske sist jeg sov på natten, utenom de gangene jeg har vært i koma etter døgning..

Lagt på meg 15 kilo. 4 kilo på 2 dager i vann (regner jeg med). Regner også med at vannet forblir til etter fødsel, men må si det svir litt i øynene å se at vekta skyter oppover...:(

Svigermor ringte meg i 02-tiden i natt. Jeg sliter i utgangspunktet mye med søvnen. Fikk ikke sove etter dette, så kjenner at dagen i dag blir tøff. Enkelte er så tankeløse!

Ja.. ganske utrolig, men dessverre ikke første gangen. Det blir definitivt lydløst på mobilen fremover :)
Hadde bestefaren til sambo som kunne ringe i tide og utide, men han var litt "bortreist" etter en operasjon, så det var en heftig periode med telefonsamtaler klokken 01 og klokken 03 etc etc.
Så har alltid telefonen på lydløs av erfaring :-P

Vært gressenke i 3 dager, med ansvar for hus og hjem, sønn og hund, og nå har kroppen skrudd seg helt av. Verken som fy, og motvillig til alt. Sønnen min måtte dytte meg opp de første trappetrinnene for at jeg skulle kommer meg opp i 2.etg.
Bare 8 dager igjen, hurra....

Er så drittlei av å tisse !! Vurderer å bare flytte inn på do... for er jo der så ofte uansett [emoji14]

Da er vi to. Her synes jeg tissingen om natta er mest plagsom. Det å våkne opp 5-6 ganger i løpet av en natt føles litt meningsløst og er noe herk :) Eller det å måtte forlate klassen i undervisningen for å ta dopauser :)

Da er vi to. Her synes jeg tissingen om natta er mest plagsom. Det å våkne opp 5-6 ganger i løpet av en natt føles litt meningsløst og er noe herk :)
Synd i oss. Hehe ;p Er noe herk!! Værst på dagtid eller når jeg er i aktivitet.. men kan igrunn ikke huske sist jeg sov på natten, eller mer enn 2 timer av den [emoji14]

Begynner å bli veldig trøblete å «stelle seg » nedentil. Tenker da på hårvekst. Ser søren meg så og si ingenting.

Back
Topp