Klagetråd

Fått soppinfeksjon tror jeg :( Og ikke der den vanligvis sitter, men i hudfolden mellom låret og leppa!o_O Og rød og hoven ellers neddi der... Må vel bli enda flinkere til å skifte truseinnlegg.

Anbefaler å droppe truseinnlegg, de blir så tette og gir veldig godt miljø for sopp. Skift heller truser oftere. Trusene burde være i bomull. Og ja, som hun over skriver, sov uten truse. Dropp å vaske med noen som helst såpe i underlivet, vann holder i massevis [emoji6]

Anbefaler å droppe truseinnlegg, de blir så tette og gir veldig godt miljø for sopp. Skift heller truser oftere. Trusene burde være i bomull. Og ja, som hun over skriver, sov uten truse. Dropp å vaske med noen som helst såpe i underlivet, vann holder i massevis [emoji6]

La musa di få lufte seg ;) jeg går kun med undertøy ute og ved besøk.. hjemme går jeg uten undertøy, løse bukser og sover naken.. sopp trives ikke på sunne tørre plasser.
Når jeg ble gravid så gjorde hormonene slik at jeg fikk ubalanse nedentil.. melkesyre hjalp for meg.. men om det er sopp så er det canesten og lufting som funker..

Jeg er halvveis nudist hjemme, så den får nok luft til vanlig skulle en tro :P Har heller aldri klart å sove med truse :) Kan jo prøve å droppe truseinnlegg da, men da må jeg kjøpe flere truser x) Mye tynn utflod, så d blir helt gjennomvått :/ Men canesten ble handlet inn samme dag, så sårheten er heldigvis borte nå :) takk for svar!

Jeg er halvveis nudist hjemme, så den får nok luft til vanlig skulle en tro [emoji14] Har heller aldri klart å sove med truse :) Kan jo prøve å droppe truseinnlegg da, men da må jeg kjøpe flere truser x) Mye tynn utflod, så d blir helt gjennomvått :/ Men canesten ble handlet inn samme dag, så sårheten er heldigvis borte nå :) takk for svar!
Nudist tilværelsen er fantastisk hjemme ^^ bra det ordnet seg ;)

Sent from my SM-J500FN using BV Forum mobile app

Har jm time i morgen... tror jeg. Pleier å få sms påminnelse dagen i forveien, men ikke fått i dag. Blir stressa av sånt :P Må vel ringe og bekrefte i morgen tidlig da.

Jeg hadde planer i kveld, men sitter hjemme og strikker fordi jeg er så utslitt. Jeg gikk en halvannen times tur tidlig i ettermiddag, og det var visst det jeg orket i dag. Spent på hvordan det skal gå på jobb i morgen..

Fått rare prikker i ansiktet.. ser ut som tørket/døde vannkopper... dukket opp iløpet av 3 timer, så meg i speilet og der var de...

Gikk tur med venner igår, og turen ble litt lenger enn planlagt, så guttungen på 2 orket ikke gå mer...jeg bar ham bare veldig korte strekker, men bekkenet er helt kaputt siden [emoji53]

Finner ingen god sovestilling om natten.
Natt til idag ble det kun mellom 2-3timets søvn. Og søvnen var så som så for jeg drømte at jeg tenkte « nå drømmer du så da har du endelig klart å sovne».

Er både bekkenet og ei aktiv jente i magen som er hovedårsaken. Men i natt slet jeg også med følelsen av å være forstoppet.

Mye kynnere her og en krabat som er aktiv absolutt hele tiden.... lite søvn....

Etter å ha reagert på metformin på værste måte, så er jeg nå avhengig av å begynne på insulin.. positivt å kunne spise normalt igjen.. negativt at jeg må ta sprøyte minst 2 ganger per dag, ta målinger minst 6 ganger per dag. Vesken og badet mitt ser ut som et apotek, og alle nålstikkene får meg til å se ut som en sprøytenarkoman .. håper det går over når mini kommer [emoji176]

Etter å ha reagert på metformin på værste måte, så er jeg nå avhengig av å begynne på insulin.. positivt å kunne spise normalt igjen.. negativt at jeg må ta sprøyte minst 2 ganger per dag, ta målinger minst 6 ganger per dag. Vesken og badet mitt ser ut som et apotek, og alle nålstikkene får meg til å se ut som en sprøytenarkoman .. håper det går over når mini kommer [emoji176]
Huff, hørtes ikke noe koselig ut.
Jeg må vente i to uker til før jeg kommer inn til diabetessykepleier og dietiker, så jeg må leke i mørket frem til da.
Håper endring i kosthold holder for min del [emoji5]️

Huff, hørtes ikke noe koselig ut.
Jeg må vente i to uker til før jeg kommer inn til diabetessykepleier og dietiker, så jeg må leke i mørket frem til da.
Håper endring i kosthold holder for min del [emoji5]️
Har spydd fra dag 1 med metformin.. i helgen fikk jeg så mange andre reaksjoner.. og idag fikj jeg telefon om at jeg var av de 0.1 prosentene som reagerer på den måten, så pga fortsatt høye målinger og reaksjoner så måtte jeg på insulin.. 3 poser med sprøyter, insulin osv ^^ skal mye til før de gir deg insulin, så tror du føder eller må prøve metformin før du ender på insulin ;) spis hver 3 time! Mye fiber og protein, og veldig lite sakte karbohydrater. Max 2 frukt per dag, og fiber ved inntak av melkesukker :)

Har spydd fra dag 1 med metformin.. i helgen fikk jeg så mange andre reaksjoner.. og idag fikj jeg telefon om at jeg var av de 0.1 prosentene som reagerer på den måten, så pga fortsatt høye målinger og reaksjoner så måtte jeg på insulin.. 3 poser med sprøyter, insulin osv ^^ skal mye til før de gir deg insulin, så tror du føder eller må prøve metformin før du ender på insulin ;) spis hver 3 time! Mye fiber og protein, og veldig lite sakte karbohydrater. Max 2 frukt per dag, og fiber ved inntak av melkesukker :)
Jobber med saken [emoji5]️
Kroppen ber om mat hver tredje time uansett så jeg er godt skodd der ;-)
Fikk konstantert høyt blodtrykk også idag, så må være obs på forgiftning i tillegg nå, så du kan tro sukkerholdige greier er veldig fristende for øyeblikket :-P
Så forhåpentligvis klarer jeg å styre kostholdet til jeg har time :-)

Jobber med saken [emoji5]️
Kroppen ber om mat hver tredje time uansett så jeg er godt skodd der ;-)
Fikk konstantert høyt blodtrykk også idag, så må være obs på forgiftning i tillegg nå, så du kan tro sukkerholdige greier er veldig fristende for øyeblikket :-P
Så forhåpentligvis klarer jeg å styre kostholdet til jeg har time :-)
Lucky you, min gir beskjed 1 gang per dag om jeg er heldig [emoji14] så var en stor omvending å måtte spise så ofte.. off, svangerskapsforgiftning unne e ingen.. viktig å spise sunt, men husk at du skal spise så sunt resten av svangerskapet.. så viktigere at du er streng etter timen enn før. De måler langtids sukkeret ditt , så blir mer rett måling om du lever som før.. men missforstå meg rett, mener ikke at du skal stappe idag alt mulig ^^

Lucky you, min gir beskjed 1 gang per dag om jeg er heldig [emoji14] så var en stor omvending å måtte spise så ofte.. off, svangerskapsforgiftning unne e ingen.. viktig å spise sunt, men husk at du skal spise så sunt resten av svangerskapet.. så viktigere at du er streng etter timen enn før. De måler langtids sukkeret ditt , så blir mer rett måling om du lever som før.. men missforstå meg rett, mener ikke at du skal stappe idag alt mulig ^^
Skulle gjerne ha stappet i meg hva som helst, men det gjorde jeg med første mann så det har jeg vært bestemt på at det skulle skje denne gangen :-P
Har ikke så mange synder jeg føler jeg må endre på da vi har ett ganske varierende og i mine øyne normalt kosthold i hus. Men det kan godt hende at de ikke er enig med meg i det, hvem vet :-P
Hadde en venninne som holdt på å dø av svangerskapsforgiftning i sommer, så har det friskt i minne, så det skremmer meg litt. Heldigvis går jeg til samme jordmor som oppdaget det akkurat i tide hos henne, så blir heldigvis passet på så godt som det går :-)

Skulle gjerne ha stappet i meg hva som helst, men det gjorde jeg med første mann så det har jeg vært bestemt på at det skulle skje denne gangen :-P
Har ikke så mange synder jeg føler jeg må endre på da vi har ett ganske varierende og i mine øyne normalt kosthold i hus. Men det kan godt hende at de ikke er enig med meg i det, hvem vet :-P
Hadde en venninne som holdt på å dø av svangerskapsforgiftning i sommer, så har det friskt i minne, så det skremmer meg litt. Heldigvis går jeg til samme jordmor som oppdaget det akkurat i tide hos henne, så blir heldigvis passet på så godt som det går :-)
Da skal nok du greie deg helt finfint ;) ja er skumle greier, jeg holdt på å dø når mamma fikk sv.forgiftning når jeg skulle bli fødd.. heldigvis er de mer bevisst på slikt nå enn før :)

Da skal nok du greie deg helt finfint ;) ja er skumle greier, jeg holdt på å dø når mamma fikk sv.forgiftning når jeg skulle bli fødd.. heldigvis er de mer bevisst på slikt nå enn før :)
Samme her faktisk, mamma fikk sv.forgiftning da hun gikk med meg. Var liksom ikke ille nok at jeg skulle ut i 7ende måned,men måtte tas med hastekeisersnitt i 8ende mnd pga det.
Takk gud for at de er litt mer bevisst nå :-)

Samme her faktisk, mamma fikk sv.forgiftning da hun gikk med meg. Var liksom ikke ille nok at jeg skulle ut i 7ende måned,men måtte tas med hastekeisersnitt i 8ende mnd pga det.
Takk gud for at de er litt mer bevisst nå :-)
Krysser fingrene for at vi slipper det tullet ;) nok med det vi allerede sliter med. Hehe

Håper på det beste :-)
Men jeg venter på verstingen for det om :-P det er liksom bare det som mangler nå :-P
Haha.. skjønner at du er like håpløs som meg [emoji14] jeg frykter rullestolen, allerede blitt lam i bena mange ganger pga nerver i klem.. heldigvis max 3 måneder igjen ^^

Back
Topp