Klagetråd

Klager over at jeg er så forstoppet at halvparten kunne vært nok. Nær besvimelse ved dobesøk i dag, føltes som om jeg gikk inn i en tidlig fødsel pga de enorme smertene. Kastet opp fordi det var så vondt :crybaby2er flink til å drikke vann og tar laktlose daglig men uten effekt, tips mottas med takk!
Svisker, fiberrik mat, melkesyrebakterier (jeg bruker både Biola og melkesyrebakteriekapsler).

Er så forbanna drittlei av de vonde puppene... føler for å bare ta kniven ... smertehellvette.. deiligere med spysyken og nyrebekkenbetennelse..

Puppene mine er dekt i dype,brede og røde strekkmerker. Rundt HELE Brystvorten på begge bryst. Faen ta, rett og slett :(

Klager over kløende hals som gir hoste, og så blir jeg bekymret for å sette igang ny blødning fra morkaka hvis jeg hoster for hardt.

Blir så irritert på meg selv og det surrete hodet mitt!:mad: Glemmer viktige, jobbrelaterte ting som jeg jo egentlig kan og vet... Blir så flau over meg selv :oops: Pleier jo ikke å være sånn! Hvordan skal dette gå? Kan vel ikke akkurat sykemeldes for surrete hode heller :rolleyes:

Klager over luft og fordøyelsesmerter :o er oppblåst og hard i magen hele tiden. Hjelper lite at Biola er en av tingene jeg brekker meg av å drikke :p

Innlagt med nyrestein. Fy for noen smerter. Funn på ultralyd. Kan jo ikke ta CT nå :-( men fått morfin, så det letter på smertene

Innlagt med nyrestein. Fy for noen smerter. Funn på ultralyd. Kan jo ikke ta CT nå :-( men fått morfin, så det letter på smertene
Huff har hørt d skal være helt jævlig:( god bedring og håper steinen løser seg opp:)

Så det er egentlig ingenting de kan gjøre? Bare håpe at de klarer å komme seg ut på egenhånd? Pluss å gi deg smertelindring? Uff, altså, veldig kinkig situasjon.

Den blokkerer nå urinrøret og nyra er veldig forstørret fordi urinet ikke kommer ut. De kan ikke ta CT og ikke stråle, så nå må de ta en hastevurering om de skal sende meg til lavdose-CT og prøve å fiske ut stenen hvis den ikke er for stor. Hvis den er stor, så må de åpne buken :-( UFF altså :-(

Klager over en hel natt med oppkast og en hel dag med lite matlyst :p
Spiste chips med hot salsasaus på lørdag, tror det ble for hardt for magen :o (og hot salsa er ikke godt å få i retur) :(

Den blokkerer nå urinrøret og nyra er veldig forstørret fordi urinet ikke kommer ut. De kan ikke ta CT og ikke stråle, så nå må de ta en hastevurering om de skal sende meg til lavdose-CT og prøve å fiske ut stenen hvis den ikke er for stor. Hvis den er stor, så må de åpne buken :-( UFF altså :-(

Hvordan går det? Håper de har klart å få den ut på mest skånsomme måten :-/

Lei av kvalmen og å føle seg ubrukelig hjemme.. hyperemesis er no dritt..

Klager over permisjonsstyret. Trodde det skulle være greit å søke foreldrestipend når jeg er student, men neida... masse uforståelige regler og mye kluss mellom lånekassen og nav. Er lei av å bruke tid på dette uten å komme noen vei, og mannen hjelper heller ikke til... lei lei lei [emoji35]

Back
Topp