Klagetråd

Ikke en god natt dette her.. vet ikke om det er redselen for å miste enda en gang eller om underbevisstheten prøver å fortelle meg noe.. men har i flere timer lagt i sengen å lagd taler og planlagt begravelsen til mini.. føler meg ganske tåpelig, men klarer ikke å riste av meg tanken.. blir skremt av meg selv, kjenner roen senke seg over meg når jeg tenker på at jeg ihvertfall får holdt og kysset på lille skapningen denne gangen... beklager dysterheten..
*god klem*
Vet du: det er lov å være litt dyster når man går igjennom det du gjør. Det er ikke alltid like lett å skal tenke positivt hele tiden.
Vi satser på at det er redselen som gjør dette, og at dere blir positivt overrasket <3

Klager over å være potte tett i nesa, tørrhoste og nyser hele tida..og tisser på meg når jeg nyser :wacky::wtf:

*god klem*
Vet du: det er lov å være litt dyster når man går igjennom det du gjør. Det er ikke alltid like lett å skal tenke positivt hele tiden.
Vi satser på at det er redselen som gjør dette, og at dere blir positivt overrasket <3

Tusen takk skjønne du ♡ var nok redselen, kjente spark senest for 3 timer siden ♡ men hadde 8.4 på blodsukkermålingen etter 13.5 timer faste..(svangerskapdiabetes).. ringte inn til legevakten og ble etter hvert oppringt av føden, diabetessykepleier og legen min.. så fikk mange legetimer neste uke.. etter det jeg forklarte så mistenkte de på legevakten begynnende svangerskapforgiftning. . Så selv om det ikke va så dystert som null liv, så var det tydelig at kroppen og hodet sa ifra om noe :)

Tusen takk skjønne du ♡ var nok redselen, kjente spark senest for 3 timer siden ♡ men hadde 8.4 på blodsukkermålingen etter 13.5 timer faste..(svangerskapdiabetes).. ringte inn til legevakten og ble etter hvert oppringt av føden, diabetessykepleier og legen min.. så fikk mange legetimer neste uke.. etter det jeg forklarte så mistenkte de på legevakten begynnende svangerskapforgiftning. . Så selv om det ikke va så dystert som null liv, så var det tydelig at kroppen og hodet sa ifra om noe :)
Bra du får oppfølging og at kroppen forteller at det er noe som skjer :-)
Godt nyttår
<3

Hatt tidenes nyttårshelg med graviditetstårer fra helvete. Svigermor har overkjørt meg totalt angående fødsel og tiden etterpå. Men nå skal vi sette oss ned og ta en prat, og få slutt på tullet! Nok er nok!

Hatt tidenes nyttårshelg med graviditetstårer fra helvete. Svigermor har overkjørt meg totalt angående fødsel og tiden etterpå. Men nå skal vi sette oss ned og ta en prat, og få slutt på tullet! Nok er nok!
Uffda, hva slags svigermonster er dette?! Håper du får sagt ditt og at hun skjønner tegninga ;) Lykke til!

Klager over nok en blødning, og sykehusinnleggelse igjen (5. gang siden slutten av november.) 22+5 i dag. Er så vondt å vite at de ikke vil gjøre noenting for å redde baby før jeg bikker uke 23+0. Heldigvis virker blødningen å ha roet seg nå.

Klager over nok en blødning, og sykehusinnleggelse igjen (5. gang siden slutten av november.) 22+5 i dag. Er så vondt å vite at de ikke vil gjøre noenting for å redde baby før jeg bikker uke 23+0. Heldigvis virker blødningen å ha roet seg nå.

Nei altså!! Nå er det nok !! Hormoner eller ei, blir tårekvalt hver gang du poster noe på denne tråden ! Gleder meg slik til du kommer i uke 23 og ikke minst til mini er utenfor fare ♡♡♡ tenker på dere og mener virkelig at dere fortjener en pause nå ♡

Tenker på deg!

Så lei av å ikke få sove! :-(
Har ett stoooort sovehjerte fra før, men nå ? Nei.....
Hadde det vært fordi jeg måtte på do eller noe så hadde det vært helt greit, men det er ikke det heller.
Ikke får man til å sove på dagen heller.... Sukk

Klager over sure oppstøt :( hadde ikke problem med førstemann før mye nærmere termin, men nå kommer det med en gang jeg ligger ned! Blæææ

Klager over sure oppstøt :( hadde ikke problem med førstemann før mye nærmere termin, men nå kommer det med en gang jeg ligger ned! Blæææ
Jeg har også sure oppstøt. Har begynt å drikke sitronvann, og det fungerer veldig bra for min del! Fjerner plagene nesten med en gang [emoji4]

Klager over tregt fordøyelses system og at jeg ikke kjenner spark. Kun bobler inni..

Så lei av å ikke få sove! :-(
Har ett stoooort sovehjerte fra før, men nå ? Nei.....
Hadde det vært fordi jeg måtte på do eller noe så hadde det vært helt greit, men det er ikke det heller.
Ikke får man til å sove på dagen heller.... Sukk
Føler det også litt sånn til tider. Jeg ligger og bare er trøtt. Ingenting bekymringer, ingen vondter. Får bare ikke sove.. er bare VÅKEN! er så rart *gjesp*

Føler det også litt sånn til tider. Jeg ligger og bare er trøtt. Ingenting bekymringer, ingen vondter. Får bare ikke sove.. er bare VÅKEN! er så rart *gjesp*
Det er helt snodig! Kjenner jeg blir irritert til slutt når jeg rett og slett ikke får til.
"Glad" vi er flere om det.

Klager over at jeg er så forstoppet at halvparten kunne vært nok. Nær besvimelse ved dobesøk i dag, føltes som om jeg gikk inn i en tidlig fødsel pga de enorme smertene. Kastet opp fordi det var så vondt :crybaby2er flink til å drikke vann og tar laktlose daglig men uten effekt, tips mottas med takk!

Back
Topp