Klagetråd

Klagetråden lå jammen langt nede! Må ta litt ansvar jeg da. En liten smule frustrert, mannen dro på fest i går, og var ikke hjemme før jeg sto opp (05.45). Han sov til kl 12.30, sto opp, dusja og har sovet på sofaen etterpå. I tillegg er han surmulete, men det er han alltid når han er fyllesyk, så det bryr jeg meg ikke om. Men det jeg bryr meg om, er at det faktisk er påskeaften idag, og vi har to barn som jeg gjerne vil lage tradisjoner for. Dette er reprise fra påskeaften i fjor også. Blæh, jeg blir litt sur kjenner jeg! Så skal jeg lage god mat, og han gidder sikkert ikke spise en gang. Men nå har jeg "fått det ut", så nå skal jeg prøve å kose meg resten av dagen sammen med barna. Vi har vært ute på påskeegg-jakt, spist lunsj i lekestua og spilt spill, så tror ikke barna merker så mye til eller fra i grunn :-)
Åh så kjedelig. Men bra du tar tak i ting så de små får en gøy påske! :-)

Klagetråden lå jammen langt nede! Må ta litt ansvar jeg da. En liten smule frustrert, mannen dro på fest i går, og var ikke hjemme før jeg sto opp (05.45). Han sov til kl 12.30, sto opp, dusja og har sovet på sofaen etterpå. I tillegg er han surmulete, men det er han alltid når han er fyllesyk, så det bryr jeg meg ikke om. Men det jeg bryr meg om, er at det faktisk er påskeaften idag, og vi har to barn som jeg gjerne vil lage tradisjoner for. Dette er reprise fra påskeaften i fjor også. Blæh, jeg blir litt sur kjenner jeg! Så skal jeg lage god mat, og han gidder sikkert ikke spise en gang. Men nå har jeg "fått det ut", så nå skal jeg prøve å kose meg resten av dagen sammen med barna. Vi har vært ute på påskeegg-jakt, spist lunsj i lekestua og spilt spill, så tror ikke barna merker så mye til eller fra i grunn :-)
:O Det hadde jeg aldri tolerert. :(

Åh så kjedelig. Men bra du tar tak i ting så de små får en gøy påske! :-)
:O Det hadde jeg aldri tolerert. :(

Kjenner jeg blir i dårlig humør ja. Men tror faktisk ikke det hjelper å si så mye. Nå høres han jo helt forferdelig ut, han er ikke det ellers altså. Dessuten veldig sjeldent han fester også, er vel bare at han drar den helt ut når han først tar en fest :-) Men vet jo også at han ikke syns det hadde vært greit om det var omvendt, om det var jeg som hadde oppført meg slik.. det har han sagt til meg når jeg har spurt etter lignende hendelse tidligere.. så skjønner ikke helt tankegangen!? Men men.. Mann er mann! :-P Har hatt det fint sammen alle fire resten av påska da. :-)

I dag tok leggingen av lillemor 2,5 timer. Både hun og jeg gråt. Hun sover nesten ikke på dagtid og i dag har hun sovet 1,5 time til sammen. Jeg er så sliten om dagene at jeg vet ikke hvordan dette skal gå. Nå når det er påske og samboer er hjemme føles alt mye bedre, og jeg gruer meg veldig til han skal på jobb igjen på tirsdag. Allerede begynner bekkenet å tulle(ble sykemeldt pga bekkenløsning i uke 10 forrige svangerskap, er 8+3 i dag) og hvis bekkenet skal lage trøbbel nå, så klarer jeg nok ikke gå hjemme med baby samtidig som jeg er gravid. Samboer er akkurat kommet tilbake på jobb etter 7 mnd sykemelding, og har egentlig ikke mulighet til å være hjemme før neste permisjon begynner. Det virker for meg ganske håpløst akkurat nå...

Har en svoger som er helt utrolig hensynsløs. Han vet jeg er gravid, og bryr seg ikke om jeg er trøtt, utslitt eller sulten, så lenge han får det som han vil..
Hadde lyst til å rive av han hodet her om dagen!

Har vært ekstra nervøs idag fordi jeg drømte i natt at jeg blødde og mistet. :yuck: Ikke kult!

Vil ikke på jobb i morgen :(

Vondt i hode og trøtt!! Dårlig søvn da mannens mobil ringte midt på natta. Og puppene mine er så ømme at det er vanskelig å finne en behagelig sovestilling :(
Jeg sov med yoga-bh sist, det hjalp veldig :) Så beveger de seg ikke så mye når du snur deg.

Jeg sov med yoga-bh sist, det hjalp veldig :) Så beveger de seg ikke så mye når du snur deg.

Jeg har en bh som er som en stram topp på en måte, er det yoga-bh? Tenkte jeg skulle prøve den:p

Back
Topp