Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så kjedelig. Men bra du tar tak i ting så de små får en gøy påske!Klagetråden lå jammen langt nede! Må ta litt ansvar jeg da. En liten smule frustrert, mannen dro på fest i går, og var ikke hjemme før jeg sto opp (05.45). Han sov til kl 12.30, sto opp, dusja og har sovet på sofaen etterpå. I tillegg er han surmulete, men det er han alltid når han er fyllesyk, så det bryr jeg meg ikke om. Men det jeg bryr meg om, er at det faktisk er påskeaften idag, og vi har to barn som jeg gjerne vil lage tradisjoner for. Dette er reprise fra påskeaften i fjor også. Blæh, jeg blir litt sur kjenner jeg! Så skal jeg lage god mat, og han gidder sikkert ikke spise en gang. Men nå har jeg "fått det ut", så nå skal jeg prøve å kose meg resten av dagen sammen med barna. Vi har vært ute på påskeegg-jakt, spist lunsj i lekestua og spilt spill, så tror ikke barna merker så mye til eller fra i grunn![]()
:O Det hadde jeg aldri tolerert.Klagetråden lå jammen langt nede! Må ta litt ansvar jeg da. En liten smule frustrert, mannen dro på fest i går, og var ikke hjemme før jeg sto opp (05.45). Han sov til kl 12.30, sto opp, dusja og har sovet på sofaen etterpå. I tillegg er han surmulete, men det er han alltid når han er fyllesyk, så det bryr jeg meg ikke om. Men det jeg bryr meg om, er at det faktisk er påskeaften idag, og vi har to barn som jeg gjerne vil lage tradisjoner for. Dette er reprise fra påskeaften i fjor også. Blæh, jeg blir litt sur kjenner jeg! Så skal jeg lage god mat, og han gidder sikkert ikke spise en gang. Men nå har jeg "fått det ut", så nå skal jeg prøve å kose meg resten av dagen sammen med barna. Vi har vært ute på påskeegg-jakt, spist lunsj i lekestua og spilt spill, så tror ikke barna merker så mye til eller fra i grunn![]()
Jeg tror det er sterkt lys ute hodepine. Just that time of year.Auau :-( God bedringEr det gravid-hodepine?
Åh så kjedelig. Men bra du tar tak i ting så de små får en gøy påske!![]()
:O Det hadde jeg aldri tolerert.![]()
Jeg tror det er sterkt lys ute hodepine. Just that time of year.![]()
Ikke kult!Jeg sov med yoga-bh sist, det hjalp veldigVondt i hode og trøtt!! Dårlig søvn da mannens mobil ringte midt på natta. Og puppene mine er så ømme at det er vanskelig å finne en behagelig sovestilling![]()
Jeg sov med yoga-bh sist, det hjalp veldigSå beveger de seg ikke så mye når du snur deg.
Vil ikke på jobb i morgen![]()
Ikke jeg heller!!!Vil ikke på jobb imorgen jeg heller![]()
Det funkerJeg har en bh som er som en stram topp på en måte, er det yoga-bh? Tenkte jeg skulle prøve den![]()
Hiver meg på den!Ikke jeg heller!!!![]()
Det funkerEller sports-bh, den type
Håper du får sove godt!