Fy, så dårlig gjort å si!Har fått beskjed om å bestille time til abort nå....
Vi skal hjelpe deg gjennom dette vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy, så dårlig gjort å si!Har fått beskjed om å bestille time til abort nå....
Ikke ta abort bare fordi noen andre sier det. Du må føle på det selv! Du kommer ikke til å tilgi deg selv hvis du kun gjør det på grunn av andres reaksjon. Har du noen gode venner du kan støtte deg til? Og du kan bare snakke med oss om det er noeTror ikke jeg har noe valg...
Legetime bestilt.. har ikke noe valg lenger nå... mamma truet med å ringe barnevernet å få de til å hente ungen min.. jeg gjør hva som helst for han! Til og med dette...
Helt sant! Bv må følge opp alle saker, men henlegger fort når det ikke er reelle grunner til bekymring. Men du vet best hva som er rett for deg. Familien din hjelper jo ikke akkurat på, så du må jo være i et kjempedilemma! Uansett valg ønsker jeg deg alt godt ❤Barnevernet tar ikke barnet ditt bare fordi du er alenemor. Har ikke moren din en god grunn til å kontakte dem så kommer de ikke til å følge opp saken en gang, de har nok med de alvorlige sakene som kommer inn.
1. Dette er ikke ting fu bør utlevere på et åpent forum for din egen skyld.Hun sa hun skulle si at jeg er ikke er skikket til å ta meg av barn og at jeg burde tvangsinnlegges...
Takk.. føler meg tom og ødelagt nå.. er fristet til å pakke alle tingen til meg og ungen og bare dra herfra.. følelsesmessig vrak..
Støtter det Chihaya skriver her!!1. Dette er ikke ting fu bør utlevere på et åpent forum for din egen skyld.
2. Ingen kan tvinge deg til abort, detver ulovlig og bør anmeldes.
3. Jeg anbefaler deg å snakke med en rådgiver.
Synes det går sååå tregt! Det er 5 uker til jeg er i uke 12, synes det føles så lenge til.....