Klagetråd

Tror ikke jeg har noe valg...
Ikke ta abort bare fordi noen andre sier det. Du må føle på det selv! Du kommer ikke til å tilgi deg selv hvis du kun gjør det på grunn av andres reaksjon. Har du noen gode venner du kan støtte deg til? Og du kan bare snakke med oss om det er noe :)

Legetime bestilt.. har ikke noe valg lenger nå... mamma truet med å ringe barnevernet å få de til å hente ungen min.. jeg gjør hva som helst for han! Til og med dette...

Barnevernet tar ikke barnet ditt bare fordi du er alenemor. Har ikke moren din en god grunn til å kontakte dem så kommer de ikke til å følge opp saken en gang, de har nok med de alvorlige sakene som kommer inn.

Hun sa hun skulle si at jeg er ikke er skikket til å ta meg av barn og at jeg burde tvangsinnlegges...

Legetime bestilt.. har ikke noe valg lenger nå... mamma truet med å ringe barnevernet å få de til å hente ungen min.. jeg gjør hva som helst for han! Til og med dette...
Barnevernet tar ikke barnet ditt bare fordi du er alenemor. Har ikke moren din en god grunn til å kontakte dem så kommer de ikke til å følge opp saken en gang, de har nok med de alvorlige sakene som kommer inn.
Helt sant! Bv må følge opp alle saker, men henlegger fort når det ikke er reelle grunner til bekymring. Men du vet best hva som er rett for deg. Familien din hjelper jo ikke akkurat på, så du må jo være i et kjempedilemma! Uansett valg ønsker jeg deg alt godt ❤

Takk.. føler meg tom og ødelagt nå.. er fristet til å pakke alle tingen til meg og ungen og bare dra herfra.. følelsesmessig vrak..

Klager over dom sambo idag, som får meg til å gråte over slike duste ting!

Hun sa hun skulle si at jeg er ikke er skikket til å ta meg av barn og at jeg burde tvangsinnlegges...
1. Dette er ikke ting fu bør utlevere på et åpent forum for din egen skyld.
2. Ingen kan tvinge deg til abort, detver ulovlig og bør anmeldes.
3. Jeg anbefaler deg å snakke med en rådgiver.

Takk.. føler meg tom og ødelagt nå.. er fristet til å pakke alle tingen til meg og ungen og bare dra herfra.. følelsesmessig vrak..

Jeg er helt sjokkert over hva du skriver! Du vil aldri angre på de barna du får, men kan hende du vil angre alltid om noen tvinger deg til å ta abort. Det MÅ være ditt valg! Om du vet du har alt på det rene, ta kontakt med barnevernet selv og forklar saken med din mor, og at de gjerne må komme innom om de ønsker det. Da har vel din mor lite pressmiddel å komme med. Når man er i din sitasjon, uansett grunn, bør man jo få støtte!
Jeg skal fortelle min store nyhet i dag, og gleder meg masse, og jeg hadde blitt helt knust om de ikke viste glede, tror jeg hadde droppa familien om de hadde sagt det du skriver!

1. Dette er ikke ting fu bør utlevere på et åpent forum for din egen skyld.
2. Ingen kan tvinge deg til abort, detver ulovlig og bør anmeldes.
3. Jeg anbefaler deg å snakke med en rådgiver.
Støtter det Chihaya skriver her!!

Mannen la seg tidlig i dag og sovna på senga mens jeg snakka med besøket. Og når jeg la meg hadde mannen stjelt all dyna. Kun en liten flipp fikk jeg til å legge over meg.

Mannfolk

Våknet opp og skulle tro jeg hadde vært på tidenes fest i går. Skallebank, hjertebank, svimmel og uvel i hele kroppen!

er såå trøtt og sliten, tror jeg brygger på forkjølelse og :(:( litt tett i nesa.. lite smaksløker og vondt i halsen :dead::arghh:

Vondt i hode og trøtt!! Dårlig søvn da mannens mobil ringte midt på natta. Og puppene mine er så ømme at det er vanskelig å finne en behagelig sovestilling :(

Synes det går sååå tregt! Det er 5 uker til jeg er i uke 12, synes det føles så lenge til.....

Synes det går sååå tregt! Det er 5 uker til jeg er i uke 12, synes det føles så lenge til.....

Helt enig!! Å jeg er bare 4+3! Har nedtelling til uke 9, da skal jeg på tul. Greit å ha nedtelling til noe som ikke er såå lenge til, selv om 4,5 uke føles veldig lenge og..

Klagetråden lå jammen langt nede! Må ta litt ansvar jeg da. En liten smule frustrert, mannen dro på fest i går, og var ikke hjemme før jeg sto opp (05.45). Han sov til kl 12.30, sto opp, dusja og har sovet på sofaen etterpå. I tillegg er han surmulete, men det er han alltid når han er fyllesyk, så det bryr jeg meg ikke om. Men det jeg bryr meg om, er at det faktisk er påskeaften idag, og vi har to barn som jeg gjerne vil lage tradisjoner for. Dette er reprise fra påskeaften i fjor også. Blæh, jeg blir litt sur kjenner jeg! Så skal jeg lage god mat, og han gidder sikkert ikke spise en gang. Men nå har jeg "fått det ut", så nå skal jeg prøve å kose meg resten av dagen sammen med barna. Vi har vært ute på påskeegg-jakt, spist lunsj i lekestua og spilt spill, så tror ikke barna merker så mye til eller fra i grunn :-)

Back
Topp