Klagetråd

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Må bare syte og klage litt, så lager en ny syte og klage tråd!

Kvalmen er tilbake - i alle fall morgenkvalmen. Kastet opp idag 3 ganger og likens 3 dager tidl i uka. Går som regel over etter et par timer, men blir så lei! Energien er på bunn, og prøver å motivere meg selv til en dusj og å få gjort noen ærend. Jobb i kveld, så må prøve å ikke presse meg selv før det heller! Blææ!!

Velkommen hvis det er flere som har en dårlig dag!

Jeg har hatt en dårlig uke. Kvalmen og uggenheten er tilbake her og, og jeg er SÅÅÅÅ lei av å konstant være uvvel.. Lei av å ikke orke ting. Alle har sagt at andre trimester skal være det beste så jeg har ventet og håpt. Er jo bedre enn jeg var i begynnelsen, kaster opp mindre og greier jo å gå på jobb noe som jeg ikke hadde sjans til de første 10 ukene.. Men er så sliten av å være uggen, kvalm og dårlig... Syt syt syt ;)

Håper du får det ok på jobb i kveld og at kvalmen har gitt seg litt før du skal avgårde!

Jeg har hatt en dårlig uke. Kvalmen og uggenheten er tilbake her og, og jeg er SÅÅÅÅ lei av å konstant være uvvel.. Lei av å ikke orke ting. Alle har sagt at andre trimester skal være det beste så jeg har ventet og håpt. Er jo bedre enn jeg var i begynnelsen, kaster opp mindre og greier jo å gå på jobb noe som jeg ikke hadde sjans til de første 10 ukene.. Men er så sliten av å være uggen, kvalm og dårlig... Syt syt syt ;)

Håper du får det ok på jobb i kveld og at kvalmen har gitt seg litt før du skal avgårde!
Takk for det. Har gitt seg litt - føles ikke som om jeg skal kaste opp hvert øyeblikk i alle fall..

Håper du får en bra helg med god form, og at dette bare er en overgang!

Ikke bra å høre at dere er uggen:/ håper den ugne formen går bort snart!

Ja andre trimester skal liksom være bedre fordi kroppen har blitt "vant" til hormonene. Men jeg er enda helt kaputt. Fått halsbrann og begynnende bekkenløsning. Samt kløe. Så vet ikke helt jeg om andre trimester er bedre. Iallefall annerledes:D

Ikke bra å høre at dere er uggen:/ håper den ugne formen går bort snart!

Ja andre trimester skal liksom være bedre fordi kroppen har blitt "vant" til hormonene. Men jeg er enda helt kaputt. Fått halsbrann og begynnende bekkenløsning. Samt kløe. Så vet ikke helt jeg om andre trimester er bedre. Iallefall annerledes:D

Går veldig opp og ned med kvalmen - ikke som det var i 1. Trimester! Men har jo vært så og si fri for det i 3-4 uker, så kjipt at det har begynt påan igjen.. "heldigvis" er jeg 50% sykemeldt, så rekker å hente meg inn..

Bekkenløsning og låsning har jeg også, men så lenge jeg tar hensyn, gjør øvelsene mine og ellers følger fysioens råd er det håndterbart :-)

Får klage littebitt jeg å;) har hatt en super kveld, med unntak av smerter i høyresiden på magen, slags "sting" følelse og har nå ligget her som et slakti 4 timer! Drit kjedelig og vondt når en til vanlig har mark i rumpa å må bevege meg!

Minner litt om kynnere og tror nok det er harmløst men vondt, det er det!

God bedring til dere, håper formen blir bedre snart;D

Huff ja.. kynnere er litt ubehagelig til tider.. :-( god bedring til deg også!

Jeg må syte og klage litt fordi dette svangerskapethar vært ti ganger mer slitsomt enn det første... :(

Jeg må syte og klage litt fordi dette svangerskapethar vært ti ganger mer slitsomt enn det første... :(
Huff! Vi får bare tenke på hvor mye det gir oss senere!

Haha.. det er ikke jeg! Må planlegge litt mer først! Førstemann her :-)

Må bare klage litt på min nærmeste familie. Altså mor å søsken. Posta ultralydbildet på facebook på torsdag siden vi var på oul på onsdag og kjente meg klar for å offentliggjøre det litt mer. Fikk jo masse likes og kommentarer, men INGENTING frå nærmeste familien. Greit nok at dei har jo visst det i 1,5-2 måneder, men litt sårt. En like hadde vel ikke skadet. Snakker ikke så ofte med dem siden jeg nå bor 2 timer unna. Har ikke følt særlig entusiasme frå dei i det hele tatt egentlig. Selv om dette er første barnet mitt og alt :-/ skulle bare ønske at det var litt mer glede om det fra den kanten og. Jaja. Hans nærmeste er vertfall helt i ekstase. Så det hjelper litt :-)

Må bare klage litt på min nærmeste familie. Altså mor å søsken. Posta ultralydbildet på facebook på torsdag siden vi var på oul på onsdag og kjente meg klar for å offentliggjøre det litt mer. Fikk jo masse likes og kommentarer, men INGENTING frå nærmeste familien. Greit nok at dei har jo visst det i 1,5-2 måneder, men litt sårt. En like hadde vel ikke skadet. Snakker ikke så ofte med dem siden jeg nå bor 2 timer unna. Har ikke følt særlig entusiasme frå dei i det hele tatt egentlig. Selv om dette er første barnet mitt og alt :-/ skulle bare ønske at det var litt mer glede om det fra den kanten og. Jaja. Hans nærmeste er vertfall helt i ekstase. Så det hjelper litt :-)

Så kjipt, da. :/ Litt dårlig gjort å vise så liten interesse...
Godt at hans familie viser slik positivitet. :)

Back
Topp