Klagetråd

kattungen

Glad i forumet
Klag klag klag.

Klokka er over to på natten, jeg er kjempetrøtt og sliten, og sitter og stanger hodet i veggen med en eksamensoppgave som skal leveres om 36 timer. Argh! Har 1500 ord av 4000. Vil sove.

Klag ivei folkens!

Huff, høres slitsomt ut. Håper du har fått sove litt nå :)

Her skal jeg klage over at jeg våkner kl 0430 på natta av kvalme, og ikke får sove igjen!!!
Skal på jobb om 3 timer :(

Huff - lykke til med eksamen! :)

3. natta på ra jeg våkner 05.... Kan sove til 7, men er lys våken. Ender opp stuptrøtt på kvelden. Vil sove lenge!!!!

Er sikkert mange som ikke liker det jeg skriver nå.. :( men jeg føler det er litt fælt å ha "klagetråder" inne på terminforumene.. Tenk på de som sitter fast på prøveforumet og lurtitter inn på terminforumet og ser at vi har egne tråder for klaging, når alt de vil i hele verden er å være gravid. Og vi som er så heldige å være gravid klager.

Tro meg, jeg har også dager hvor jeg klager i hodet eller til kjæresten, eller av og til under prat i forumet. Men en egen tråd for klaging synes jeg er trist og lite følsomt :( Men dette er bare min mening, og jeg håper noen skjønner hva jeg mener :)

Er sikkert mange som ikke liker det jeg skriver nå.. :( men jeg føler det er litt fælt å ha "klagetråder" inne på terminforumene.. Tenk på de som sitter fast på prøveforumet og lurtitter inn på terminforumet og ser at vi har egne tråder for klaging, når alt de vil i hele verden er å være gravid. Og vi som er så heldige å være gravid klager.

Tro meg, jeg har også dager hvor jeg klager i hodet eller til kjæresten, eller av og til under prat i forumet. Men en egen tråd for klaging synes jeg er trist og lite følsomt :( Men dette er bare min mening, og jeg håper noen skjønner hva jeg mener :)

Skjønner godt hva du mener ;)
Vi er jo alle forskjellige da, og jeg personlig brydde meg ikke om det da jeg var på fs, men kan jo se at noen sikkert kan reagere på det og.
Har sett slike tråder på andre terminforum også.

Dette er min tanke rundt det :)
Jeg ble gravid nå, pp15 med en SA i uke 11 i sommer, men har hatt full forståelse for at de som er gravide trenger å klage litt også. Dette er mitt første barn, og jeg syns faktisk det er greit å ha sett også hvilke plager som kan dukke opp som gravid. ser ikke for meg at det kun er en dans på roser :)

Forstår hva du mener og syntes du er søt som tenker på de som prøver. Men tror det er viktig å tenke at selvom man "klager" så er det ingenting jeg er mer glad for enn å få alle disse plagene, det er jo fordi jeg har spire i magen!! Så takknemlig for at jeg kaster opp, det er jo pga spira. Men jeg kan fortsatt si "fysj for noe dritt" selvom jeg egentlig elsker det, hvis du skjønner ??

Nei nei nei..... om man vil klage så får man klage... Hvorfor være så utrolig redd for å kanskje tråkke noen på tåa? De velger jo selv om de leser denne tråden :) det er ikke påtvunget. Har man en egen tråd for klaging så blir det jo begrenset med klaging i andre tråder :p

Klag klag klag.

Klokka er over to på natten, jeg er kjempetrøtt og sliten, og sitter og stanger hodet i veggen med en eksamensoppgave som skal leveres om 36 timer. Argh! Har 1500 ord av 4000. Vil sove.

Klag ivei folkens!
Jeg kjenner følelsen og ønsker deg lykke til! Eksamen er grusomt, men man føler seg som en verdensmester når den er ferdig :D

Jeg klager litt over at den lille mengden med smågodt gjorde meg superkvalm.

Har vært på kveldsvakt i kveld, og jeg har vært såååå trøtt! Hjelper lite at jeg må opp igjen på tidligvakt i morgen...Gudskjelov er det fredag...!

Gullskatt juli12:)

Jeg kjenner følelsen og ønsker deg lykke til! Eksamen er grusomt, men man føler seg som en verdensmester når den er ferdig :D

Takk! Ja, håper jeg føler meg like verdensmester om jeg klarer å fullføre denne gangen som det jeg pleier å gjøre :P Mangler 1600 ord, har max 6 timer igjen med arbeidsro. Sukk.

Unnskyld om jeg tråkket deg på tærne og gjorde deg trist. Det var ikke meningen.

Jeg tenkte ikke spesifikt en klagetråd rettet mot svangerskapsplager, men "åh, denne eksamenen er DUM!" eller "Nav er idioter" eller "Aaaargh kan ikke den gubben bare se å rydde opp Grandis-esken etter seg!". Generell "sinnamåfådetut-klagklagklag" :)

Jeg er så drittlei av denne kvalmen! Jeg har ikke morgenkvalme, men 24/7 kvalme! Jeg er drittlei av å være kvalm og søvnig hele tiden! Jeg har 2 jenter som jeg er mor til, og føler meg som verdens verste mor fordi jeg er så kvalm og trøtt hele tiden!

Jeg er også lei av at kjæresten alltid på ut i arbeid i offshore, når han er AV vakt! Skal være forsiktig med å klage på det da, for han gjør det for å tjene penger til oss. Men alikevel, hvis man ser på det fra et egoistisk syn, så suger det! Jeg trenger hjelp her hjemme.

Jeg er en liten hormonell og sur egoist for tiden!

Var ikke meningen å virke oversensitiv og teit altså! :) Selvføgelig er det lov å klage. Tenkte mer på hva de som sliter med å bli gravid måtte tenke, men er nok bare jeg som overtenker ting :)

Vi har planlagt taco i dag, og jeg har venta på at mannen skal komme hjem fra handletur.
Når han endelig kommer hjem så stapper han i seg et rundstykke fordi han var så sulten!!! :o
da blir det jo enda lenger til taco :p

Back
Topp