Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er sikkert mange som ikke liker det jeg skriver nå.. men jeg føler det er litt fælt å ha "klagetråder" inne på terminforumene.. Tenk på de som sitter fast på prøveforumet og lurtitter inn på terminforumet og ser at vi har egne tråder for klaging, når alt de vil i hele verden er å være gravid. Og vi som er så heldige å være gravid klager.
Tro meg, jeg har også dager hvor jeg klager i hodet eller til kjæresten, eller av og til under prat i forumet. Men en egen tråd for klaging synes jeg er trist og lite følsomt Men dette er bare min mening, og jeg håper noen skjønner hva jeg mener
Er sikkert mange som ikke liker det jeg skriver nå.. men jeg føler det er litt fælt å ha "klagetråder" inne på terminforumene.. Tenk på de som sitter fast på prøveforumet og lurtitter inn på terminforumet og ser at vi har egne tråder for klaging, når alt de vil i hele verden er å være gravid. Og vi som er så heldige å være gravid klager.
Tro meg, jeg har også dager hvor jeg klager i hodet eller til kjæresten, eller av og til under prat i forumet. Men en egen tråd for klaging synes jeg er trist og lite følsomt Men dette er bare min mening, og jeg håper noen skjønner hva jeg mener
Er så lei denna! Men må jo ha det! Usj! Dagens klage Vis vedlegget 88450
Jeg kjenner følelsen og ønsker deg lykke til! Eksamen er grusomt, men man føler seg som en verdensmester når den er ferdigKlag klag klag.
Klokka er over to på natten, jeg er kjempetrøtt og sliten, og sitter og stanger hodet i veggen med en eksamensoppgave som skal leveres om 36 timer. Argh! Har 1500 ord av 4000. Vil sove.
Klag ivei folkens!
Jeg kjenner følelsen og ønsker deg lykke til! Eksamen er grusomt, men man føler seg som en verdensmester når den er ferdig