Får håpe det. Var ute i den sure trekken i dag, så det er sikkert derfor.Huff da. Håper det er bedre i morgen.
Jeg har vondt i magen, men det er helt selvforsynt. Har spiser godteri nok for en hel landsby....
Det er jo påske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det. Var ute i den sure trekken i dag, så det er sikkert derfor.Huff da. Håper det er bedre i morgen.
Jeg har vondt i magen, men det er helt selvforsynt. Har spiser godteri nok for en hel landsby....
Du skulle jo våkne frisk idag....Blæh! 39,5 i feber og hodeverk! Godt mannen er hjemme...
Har du prøvd nesesuger fra otribaby?At vi ikke skal klare å bli kvitt snørr nesa til mini![]()
Hadde planer om det, jaDu skulle jo våkne frisk idag....
Da er der bare og legge seg på sofaen og slappe det av seg. Masse god bedring.
Huff ja. Har holdt på med saltvann og den sugeren i to uker. Den suger bra så er ikke det, men det stopper jo bare aldriHar du prøvd nesesuger fra otribaby?
Au da :-(Passa fint at min bror fant ut han var lei samboeren sin den uka vi skal ha dåp. Å hun å mora hennes er invitert. Å biten min alt er på tur med ny potensiell dame. Greit samboeren hadde vært utro. Men lage masse drama før dåpen![]()
Huffda. God bedring ;-)Blæh! 39,5 i feber og hodeverk! Godt mannen er hjemme...
Takk for det! Den er faktisk bedre allerede. Hjalp med en dag med roHuffda. God bedring ;-)
Samme her. Tenker det er veldig sesong for det. Og med storesøsken er der sikkert alltid "snørrsesong" her :/Huff ja. Har holdt på med saltvann og den sugeren i to uker. Den suger bra så er ikke det, men det stopper jo bare aldri![]()
Oida, fikk han det?Klager bittelitt på svigerfamilien. Riktignok er dette det første barnebarnet, men det er da ikke nødvendig å følge ham overalt hele dagen. Vi får ikke skifte bleie eller amme i fred. Nå ville hans onkel bli med når jeg skulle amme og legge hamEngasjerte er de ihvertfall, men det får være grenser
![]()
Ikke så greit å være nær familie når det kommer ny baby, de vil så gjerne ta del og blir helt ville ;p Får knapt bytte bleie på lille når slekta er sammen med oss, alle vil holde/bære/bytte bleie/legge/vekke/trille og u name it. Vi må bare ta det som noe positivt, de er så interessert i våre små <3Klager bittelitt på svigerfamilien. Riktignok er dette det første barnebarnet, men det er da ikke nødvendig å følge ham overalt hele dagen. Vi får ikke skifte bleie eller amme i fred. Nå ville hans onkel bli med når jeg skulle amme og legge hamEngasjerte er de ihvertfall, men det får være grenser
![]()
Nei...det fikk han ikke! Har riktignok ikke problem med å amme i et rom med andre tilstede, men leggetids-ammingen er bare vår - mamma og Sam tid. Ble helt satt ut av spm, trodde de fleste skjønte at amming ikke er sånn man gjør med tilskuere, og at særlig leggetid er en tid med færrest mulig andre stimuli.Oida, fikk han det?
Jeg leser så mye om alle som vil ha amming overalt, men selv så vil jeg heldt sitte helt alene når jeg gjør det. Så her går jeg alltid opp i 2.etg om vi har besøk og mini må ha mat. Selv om det bare er mamma som er her liksom.
Arg! Får håpe han dukker opp i dagOm ikke det er nok at min bror dumpa dama. Så har han nå klart å skade beinet å går på krykker, han er bare rundt å farter med sin nye flamme, skulle komme til foreldrene mine å sove i natt siden han er en av fadderene i dåpen i dag. Å dressen hans å alt henger her! Men ingen bror har dukka opp![]()
Huff ja sånn er mine svigers også. Minst tre hengende over meg når jeg ammet og gjerne hele familien med på det bittelille badet ved bleieskift. Og insisterer på å ta rapen og gjerne overstimulere slik at lille blir overtrøtt og vanskelig å legge. Og svigermor henger på når hun skal legges, traller og synger og stimulerer enda mer. Stakkars barn når de blir så engasjerte. De må klare å styre seg og komme på at det er et lite menneske med behov. Behov som foreldrene kjenner best. Jeg måtte si ifra, og da ble de sure. Fikk beskjed om å være raus og at storfamilien er viktig. :-oKlager bittelitt på svigerfamilien. Riktignok er dette det første barnebarnet, men det er da ikke nødvendig å følge ham overalt hele dagen. Vi får ikke skifte bleie eller amme i fred. Nå ville hans onkel bli med når jeg skulle amme og legge hamEngasjerte er de ihvertfall, men det får være grenser
![]()