Klagetråd

Klage fra Aurora Beatrice: "vil ha pupp, pupp! Vrææl!!!Pupp nå!" *kave,slå* *får tak i pupp.*" jeg vil ikke ha hjelp!!" "Nei,for mye melk! Mamma det spruter melk! Vrææææææl! Men må ha pupp! Neeeei! Kveles av melk! Må puste!!! Meeeeelk! Vrææææl!" *Bytter stilling og pupp* "neeeei,vil ikke ha den puppen. Neeei vil ikke rape!". "Raper! Åh deilig! Å nei. Noe er feil,vrææææl!... åh sliten... ligge hos mamma, melkefossen er pakket bort".

I tillegg til å nå være fem dager på overtid og generelt utslitt har storebror smittet meg (og halve slekta) med ymse influensasymptomer.. resultatet er at jeg må manne meg opp for å orke å dusje, til tross for at jeg sover mer enn jeg er våken. Heldigvis er desember nesten over.

Klager litt på venner som aldri holder avtaler. Har ei jeg så på som ei god venninne her i byen. Vi har avtalt å møtes så mange ganger i flere måneder nå, men det har aldri blitt noe av det. Spurte om hun kunne kjøre meg på posten før jul så jeg fikk hentet en ganske stor pakke, men hun hadde influensa så drt kunne hun ikke siden jeg har baby. Senere samme kveld la hun ut bilder på facebook av at hun var på fest.
Er visst ikke så morsomt å henge med meg nå som jeg aldri drikker alkohol lenger :)

Klager litt på venner som aldri holder avtaler. Har ei jeg så på som ei god venninne her i byen. Vi har avtalt å møtes så mange ganger i flere måneder nå, men det har aldri blitt noe av det. Spurte om hun kunne kjøre meg på posten før jul så jeg fikk hentet en ganske stor pakke, men hun hadde influensa så drt kunne hun ikke siden jeg har baby. Senere samme kveld la hun ut bilder på facebook av at hun var på fest.
Er visst ikke så morsomt å henge med meg nå som jeg aldri drikker alkohol lenger :)

Føler med deg!! Kjipt med sånne venninner :(

Huffda. Neppe influensa hun hadde da. Ingen orker vel å feste hvis de har influensa, så det spørs om hun ikke var helt ærlig der. All ros til folk som tar hensyn til andre hvis de er syke, men da må de jo faktisk være syke.. Føler med deg. Hadde blitt veldig skuffa om jeg var i dine sko. Kanskje du skulle ha spurt henne om hvordan det funka å kombinere influensa og fest ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er jaggu et mareritt å få til amminga! En sinna å frustrert baby for mammaen ikke har fått melk og barnepleiere som bare spretter rundt med kroppene med nan... Vil få til å puppe ungen min!! Skal jo snart hjem! Å jækla hormoner som setter inn.. Kunne jo grine bare for jeg kjenner at jeg har lyst å grine.

Er jaggu et mareritt å få til amminga! En sinna å frustrert baby for mammaen ikke har fått melk og barnepleiere som bare spretter rundt med kroppene med nan... Vil få til å puppe ungen min!! Skal jo snart hjem! Å jækla hormoner som setter inn.. Kunne jo grine bare for jeg kjenner at jeg har lyst å grine.
Huffda. Men de må jo hjelpe deg å komme igang med amminga og ikke bare hive på med Nan. Krev hjelp til det du føler du trenger hjelp til og be om rom der du føler du har kontroll. Bare grin du. Helt normalt med babyblues ;-) Klem

Det er vanlig at det tar noen dager, så får håpe det er tilfelle hos deg. Men de må jo hjelpe deg med ammingen? Bare grin du, jeg har hatt skikkelig barseltårer denne gangen selvom alt har gått strålende og jeg føler lykkelig :)

Melka mi kom ikke før dag 6 etter fødsel med første. Ha tålmodighet, vet at det ikke er lett. Amminga er strev i starten, med brystknopper som skal herdes osv, men det blir bedre. Melka kommer nok snart.

Huffda. Neppe influensa hun hadde da. Ingen orker vel å feste hvis de har influensa, så det spørs om hun ikke var helt ærlig der. All ros til folk som tar hensyn til andre hvis de er syke, men da må de jo faktisk være syke.. Føler med deg. Hadde blitt veldig skuffa om jeg var i dine sko. Kanskje du skulle ha spurt henne om hvordan det funka å kombinere influensa og fest ;-)

Blir også så irritert for det føles ut som hun må lyve for å slippe å henge med meg. Synes det bare blir for dumt :p

Han har nok fått suge feil på ene puppen for den gjør dødsvondt! Har blitt en hvit prikk ytterst som gjør SÅ vondt. Gruer meg til hsn sksl ha fra den siden neste gang nå:(

Ligger på føden og er i gang med igangsettelsesprosessen, men i og med at det ikke har skjedd mer enn at jeg har fått litt mer åpning så skal samboeren min dra hjem og sove.. Og jeg holder på å begynne å grine av tanken på at han skal dra.. Hallo hormoner :P

Skulle akkurat til å bestille meg klær fra Nelly og da funker plutselig ikke nettet lenger. Typisk når jeg først skal unne meg selv nye klær. Har ikke kjøpt klær til meg selv på over 9 måneder nå (bortsett fra ei gravidbukse og en vinterjakke) :p

Skulle akkurat til å bestille meg klær fra Nelly og da funker plutselig ikke nettet lenger. Typisk når jeg først skal unne meg selv nye klær. Har ikke kjøpt klær til meg selv på over 9 måneder nå (bortsett fra ei gravidbukse og en vinterjakke) :p
Hehe penger spart foreløbi ;)

Back
Topp