Klagetråd

Klager over samboeren min som aldri klarer å sette mine behov foran hans. Får til enhver tid høre hvor håpløs jeg er, hvor teit jeg er, hvor mye jeg stresser unødvendig og egentlig hvor mye mer behagelig det var når eksen hans var gravid! Er så lei meg..og ja, jeg vet jeg er ekstra hormonell og helt sikkert overreagerer på en del ting. Men herregud- mannen klarer aldri å trøste meg !! Får bare høre at jeg må skjerpe meg eller ta meg sammen.. Det siste nå var at jeg var teit hvis jeg trengte mer enn 1 natt på barselhotellet etter fødsel..eksen hans hadde tross alt dratt hjem med nr 1 etter 1 dag og nr 2 samme dag.

Hakket før han ikke får bli med på fødsel! Jeg har virkelig jobbet hardt for å få det koselig for oss til jul..men nå er der like før jeg går inn for å gjøre det til et helvete for han..er så lei :( :( :( skulle ønske han så alt jeg gjorde for han.. Ikke bare enkelt å skulle bli 3-barns mor samtidig som jeg får min første.. Og ungene hans krever ikke akkurat lite i en alder av 4 og 5!

Klager over samboeren min som aldri klarer å sette mine behov foran hans. Får til enhver tid høre hvor håpløs jeg er, hvor teit jeg er, hvor mye jeg stresser unødvendig og egentlig hvor mye mer behagelig det var når eksen hans var gravid! Er så lei meg..og ja, jeg vet jeg er ekstra hormonell og helt sikkert overreagerer på en del ting. Men herregud- mannen klarer aldri å trøste meg !! Får bare høre at jeg må skjerpe meg eller ta meg sammen.. Det siste nå var at jeg var teit hvis jeg trengte mer enn 1 natt på barselhotellet etter fødsel..eksen hans hadde tross alt dratt hjem med nr 1 etter 1 dag og nr 2 samme dag.

Hakket før han ikke får bli med på fødsel! Jeg har virkelig jobbet hardt for å få det koselig for oss til jul..men nå er der like før jeg går inn for å gjøre det til et helvete for han..er så lei :( :( :( skulle ønske han så alt jeg gjorde for han.. Ikke bare enkelt å skulle bli 3-barns mor samtidig som jeg får min første.. Og ungene hans krever ikke akkurat lite i en alder av 4 og 5!

Fysjda. Forstår han ikke at hver graviditet er forskjellig? Noen har lette svangerskap mens det er tøffere for andre.. Dra hjem til mor di en tur. Kanskje han forstår alvoret?

Hadde stukket jeg i alle fall! Makan til respektløshet. Hva eksen gjorde burde han ikke nevne for deg i det hele tatt! Det har intet med saken å gjøre!

De er så unødvendige de kommentarene der. Fikk noen av dem jeg også. Man kommer til et punkt der det til slutt koker over for det blir for mye.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Daglige kommentarer her.. Lei de nå. Forstår d ikke er vondt ment men er lei gravidmagen selv, trenger ikke få d påpekt hele tiden!

Unnskyld meg!! Men herregud for en idiot!!? Sammenligne deg med eksen hans er jo bare helt idiotisk! Ingen damer opplever det å gå gravid på samme måte.

Hadde nok bedt han holde kjeft om eksen sin å heller fokusere på deg og den jobben du gjør for at dere skal bli en familie sammen! Å vis han ikke klare å se verdien i det så må han kanskje vurdere å finne seg noe anna. Ingen damer fortjener å høre slike ting om man er gravid eller ei!

Må også si jeg begynner å bli lei av at folk spør om babyen har kommet eller kommer snart...
Irriterende,som om ikke du venter mer en dem.... og du hadde jo gitt beskjed om den kom...

Men når den kommer så blir det konstant spm. Om det går bra eller om den er snill...

Ja,det går bra. Klarer jo å ta vare på ungen. Og hvordan kan en baby være slem?

Stakars deg! Det der hadde jeg ikke taklet særlig bra :( han burde ikke sammenligne deg med eksen hvertfall, huff hørtes ikke gøy ut. Sender deg en klem

Fysjda. Forstår han ikke at hver graviditet er forskjellig? Noen har lette svangerskap mens det er tøffere for andre.. Dra hjem til mor di en tur. Kanskje han forstår alvoret?

Hadde stukket jeg i alle fall! Makan til respektløshet. Hva eksen gjorde burde han ikke nevne for deg i det hele tatt! Det har intet med saken å gjøre!
Signerer denne :-) Dette må du ikke finne deg i! Hvordan kan han si slike ting?

Unnskyld meg!! Men herregud for en idiot!!? Sammenligne deg med eksen hans er jo bare helt idiotisk! Ingen damer opplever det å gå gravid på samme måte.

Hadde nok bedt han holde kjeft om eksen sin å heller fokusere på deg og den jobben du gjør for at dere skal bli en familie sammen! Å vis han ikke klare å se verdien i det så må han kanskje vurdere å finne seg noe anna. Ingen damer fortjener å høre slike ting om man er gravid eller ei!
Sign.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har termin idag men lillejenta vår er tre uker idag. Hun ble tatt m keisersnitt 1.desember. Klager nå litt på at jeg ikke klarer å slutte å ergre meg over at svigermor annonserte vår fødsel på Facebook før jeg kom meg fra operasjonsstua. Som om dette var hennes opplevelse å dele? Er jeg nærtagen, eller har jeg grunn til å bli irritert på dette?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg gav munnkurv til foreldre og svigerforeldre, de fikk vite dato for ks men sa ting kam skje og vi vil fortelle det selv etter, og ikke at alle forventer baby er kommet hvis det ikke skjer

Hatt ei forferdelig natt :( masse vondt som jeg ikke vet hva kommer av. Bare vondt og slitsomt. Men ikke tok det seg opp og da jeg tok en paracet til slutt så forsvant det. Men klarte ikke å sovne godt uansett :(

Å min far har fått et skikkelig rygg tak, å det er jo typisk når min bror og dama har reist avsted. Så pappa har hele stall ansvaret alene. Å jeg har ikke sjans til å klare å hjelpe noe. Sambo er dritt allergisk og mamma har en muskel sykdom som gjør at hun ikke kan bidra. Så vet a søren å vi ska gjøre i dag :( God Jul liksom!

I dag er jeg så sliten. Guttungen hang i puppen i hele går. Sovna han å vi la han ned så var det hyling og skriking.
Samme skjer i dag. Han roa seg heldigvis ned da jeg ba gubben overta litt. Han har nå sovet i snart 3 timer. Han har sovet igjennom siste rest av julehandelen.
Vi skal ned til svigerfar på middag kl 17. Er veldig spent på hvordan den middagen blir. Om jeg ender med å måtte sitte med puppen ute ved middagsborde. :confused: Er i allefall noe jeg frykter, så nå kjøpte jeg en liten pakke med NAN ( flytende ) som jeg tar med ned der i tilfelle han blir helt vrang. Har lyst å kose meg litt på julaften jeg også å ikke bare sitte med puppen ute. Vært godt med en liten pause synes jeg.

I dag er jeg så sliten. Guttungen hang i puppen i hele går. Sovna han å vi la han ned så var det hyling og skriking.
Samme skjer i dag. Han roa seg heldigvis ned da jeg ba gubben overta litt. Han har nå sovet i snart 3 timer. Han har sovet igjennom siste rest av julehandelen.
Vi skal ned til svigerfar på middag kl 17. Er veldig spent på hvordan den middagen blir. Om jeg ender med å måtte sitte med puppen ute ved middagsborde. :confused: Er i allefall noe jeg frykter, så nå kjøpte jeg en liten pakke med NAN ( flytende ) som jeg tar med ned der i tilfelle han blir helt vrang. Har lyst å kose meg litt på julaften jeg også å ikke bare sitte med puppen ute. Vært godt med en liten pause synes jeg.

Økedøgn kanskje? Kan du ikke bare sette deg i sofaen viss minsten vil ha mat?

Alt er bare vondt, søvn er et fremmed ord å nå er jeg 3 dager over å kan risikere å gå 8 dager til :(

ImageUploadedByBV Forum1419587646.382428.jpg

Begynner å se skikkelig frem til å få kroppen min tilbake ... Kjennes ut som føtter og hender er forstuet :-/ nummen i huden og vondt å gå :-/

Tror jeg har sovet mer i natt i strekk enn jeg har gjort de siste 2,5 ukene. Og jeg er heeeelt kake.

Hater folk som kjører på hunder og stikker fra dem!! Nå måtte min hund avlives mye før det som var meningen pga en sånn dust!!

Guttungen har så vondt i magen og jeg forstår ikke hva det er jeg spiser som gjør det:(

Back
Topp