Klagetråd

Vil ha ut babyen nå!!
Får angst av tanken på at jeg sikkert må gå overtid å ender sikkert opp med å bli satt i gang helt i slutten av Desmeber!! Blæh

Har så sinnsyke smerter under magen og stråling ned i lårene :/ Sånn har det vært nesten konstant siden lunsjtider. Får håpe det er begynnelsen på noe...

På sjukehuset.. men ingen fødsel. Har alle symptomer på svangerskapsforgiftning, mangler berre sjukdommen.. men får sjå ka dagens prøver viser. Kjenne ej e nervøs

På sjukehuset.. men ingen fødsel. Har alle symptomer på svangerskapsforgiftning, mangler berre sjukdommen.. men får sjå ka dagens prøver viser. Kjenne ej e nervøs

Åååh fydda :( får håpe du kan bli satt i gang like godt da og bli ferdig før jula. Ikke noe godt å gå sånn! Masse lykke til :)

Åååh fydda :( får håpe du kan bli satt i gang like godt da og bli ferdig før jula. Ikke noe godt å gå sånn! Masse lykke til :)
Vart satt igangsatt so no he ej verdens søteste jente i henda :-D

Har så mye jeg skulle gjort....men tiden flyr avgårde :-( Vil ikke ha bebis før i januar..eller..

Må si jeg er ekstra glad i mannen i dag.. Skal til jordmor idag klokken elleve og alt som heter varmtvann er brukt opp.... Jeg som håpet hun kunne sjekke om jeg er moden i dag, men nei, her blir det nok ingen sjekking nei!!! 39+6

Må også si jeg begynner å bli lei av at folk spør om babyen har kommet eller kommer snart...

Må si jeg er ekstra glad i mannen i dag.. Skal til jordmor idag klokken elleve og alt som heter varmtvann er brukt opp.... Jeg som håpet hun kunne sjekke om jeg er moden i dag, men nei, her blir det nok ingen sjekking nei!!! 39+6
Må også si jeg begynner å bli lei av at folk spør om babyen har kommet eller kommer snart...
Åh så frustrerende å ikke få varmtvann til å stelle seg.
Og føler med deg mtp at folk maser om babyen har kommet eller ikke. Selv om de neppe har andre intensjoner enn å bry seg og er interessert, så blir det fort overdose med slike spm når en selv er mer en klar for å føde. Husker det selv fra førstemann. Da sa jeg til slutt at "Dere får beskjed når babyen har kommet! Og så lenge dere ikke hører noe har det ikke kommet noen baby." Det funka ganske bra, bortsett fra svigermor da..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har termin idag men lillejenta vår er tre uker idag. Hun ble tatt m keisersnitt 1.desember. Klager nå litt på at jeg ikke klarer å slutte å ergre meg over at svigermor annonserte vår fødsel på Facebook før jeg kom meg fra operasjonsstua. Som om dette var hennes opplevelse å dele? Er jeg nærtagen, eller har jeg grunn til å bli irritert på dette?

Har termin idag men lillejenta vår er tre uker idag. Hun ble tatt m keisersnitt 1.desember. Klager nå litt på at jeg ikke klarer å slutte å ergre meg over at svigermor annonserte vår fødsel på Facebook før jeg kom meg fra operasjonsstua. Som om dette var hennes opplevelse å dele? Er jeg nærtagen, eller har jeg grunn til å bli irritert på dette?

All grunn til å bli irritert. Med oss var det bror min som annonserte det, men han e berre 14 år og hadde ikkje sakt ifrå til han at han skulle vente.. men voksne folk burde ha bedre vett på slikt.

Termin dagen er her og ingen tegn til at noe skal skje.. Føler meg bare kvalm, tung og lei :(
Prøver å få gjennom at sambo å jeg bare kan være for oss selv på julaften. Men mamma bli så sinna at det er ikke verdt å prøve å få det gjennom en gang. Er vist ikke mitt ønske som gjelder fortiden.

12345678910 *puste* hvorfor skal 2 åringen ta av bæsj bleia NÅR jeg ammer................

12345678910 *puste* hvorfor skal 2 åringen ta av bæsj bleia NÅR jeg ammer................
Her har jeg en 4 åring som absolutt må bæsje når jeg ammer! Tre dager på rad har jeg hatt en hengende i puppen mens jeg har måtte tørka han:(

Lei av fødekommentarer. Hr du ikke føda ennå? Du ser fødeklar ut.. Eller; Du må klare knipe igjen til nyttår.. som om jeg kan styre det liksom..
I tillegg har jeg nie utslag på prøver ift svangerskapsforgiftning og må inn til kontroll annenhver dag. Ganske redd jeg må legges inn julaften :(

Her har jeg en 4 åring som absolutt må bæsje når jeg ammer! Tre dager på rad har jeg hatt en hengende i puppen mens jeg har måtte tørka han:(
Å Jippii. De bare må når de vet at det ikke passer.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lei av fødekommentarer. Hr du ikke føda ennå? Du ser fødeklar ut.. Eller; Du må klare knipe igjen til nyttår.. som om jeg kan styre det liksom..
I tillegg har jeg nie utslag på prøver ift svangerskapsforgiftning og må inn til kontroll annenhver dag. Ganske redd jeg må legges inn julaften :(
De er så unødvendige de kommentarene der. Fikk noen av dem jeg også. Man kommer til et punkt der det til slutt koker over for det blir for mye.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp