Klagetråd

Må bare få det ut; Er så lei av å gå gravid nå!! Merker jeg blir mer og mer purkete hver dag som går nå... Og enda er det fortsatt 6 dager til termin :( Vil bare få ut mini før julaften...

Signerer begge dere over meg! Drita lei nå. Trenger virkelig å få ut babyen så jeg kan føle meg som et menneske igjen!

Sambo reiste hjem til det vi bor igjen nå. For tre dager med jobb og et kurs. Før han kommer ned 18 og skal være hjemme helt til baby er 2 uker gammel! Hater når han må reise fra oss noen dager! Savner han så fælt. Å er mye mer avslappet når jeg har han her :(

Klager også på at foreldrene mine skal til byen i dag. Å shoppe litt til jul. Å jeg har såååå lyst å være med. Men klarer ikke gå mer enn 10 meter så dør jeg nesten av smerte! Å eneste de leier ut på kjøpesenteret er disse moped greiene. Ikke vanlig rullestol. Å krykker hjelper ingenting pga symfe beinet som er vondt :( nå har jeg sitte hjemme i 2 uker. Vært på besøk hos tante en gang å vært på butikken i 10 min en gang. Kjeder jo vettet av meg!!

4 dager gammel baby med diaré. Ikke stas! Er livredd han skal bli sår! Så han har fått ligge med rompa bar på håndkle og det virkelig bare renner. Sorry....
Blir nok den natta med bleie skifting hele natta:(

Deppa av å være "fanget" i egen kropp. Har så lyst til å ut å shoppe. Har klart å spare endel penger i det siste pga jeg er "invalid". Å nå har jeg lyst å bruke litt penger. Kjøpe meg noen ting til etter fødsel så jeg kunne stelt meg litt å følt meg fresh. Noe ny sminke kanskje. Kanskje spandert på meg en tur å fiske neglene. Kjøpt meg et fenalår til etter fødsel og ordna litt julesokk gaver til sambo. Men det kan jeg vist bare drømme om. For her sitter jeg, kjennes ut som ræva skal dette av snart. Symfe beinet er fristende å rive av for det er så vondt hele tiden.

Kunne klaga i laaaange baner. Men får vel trøste meg med at det snart er over og jeg selv kan prøve å bestemme når dette skal skje igjen.

Hvorfor syns alle d er ok å å si; Åja du går ennå? Em jah.. Termin er ikke ennå liksom.. som i at jeg må føde snart liksom!

Etter at det hadde gått 11 uker siden jeg sendte søknaden til NAV ringte jeg og fikk beskjed at den ikke bar behandlet men at de skulle ta den ganske raskt.
Purret i dag da det har gått 3 uker til og får da til svar at siden jeg sksl ha gradert uttak kan de ikke behandle saken før etter at barnet er født!!!!! Og de får personnummer.
Det måtte de da ha visst med en gang og kunne informert om det????
Men blir person nummer registrer før man sender inn navnet meldingen?

Sliten av å vente på fødsel!!!
Startet med rier på fredag ettermiddag, men fikk en god natt søvn. Fortsatte lørdag og innen kl 20 var det kun 5 min mellom så det ble en tur på føden..bomtur!!! Var kun 1 cm og moden, så fortsatt tidlig.. Fikk med tabletter å sove på.. Fortsatte litt søndag morgen, men så stoppet det helt :P mot ettermiddag og i går formiddag hadde jeg kun par tak i timen... Fikk akupunktur og ble strippet så da tok det seg opp mot kvelden. Hadde gode tak gjennom natten som har fortsatt i hele dag, og som har blitt mye verre utover. Men er fremdeles 20 min mellom..

Hvordan er dette mulig??? Tror seriøst ikke jeg noengang kommer til å gå i fødsel sånn det holder på nå :( eneste er at jeg har hatt noe jeg tror er tegningsblødning i hele dag.... Er det håp tror dere? Begynner å føle meg bra motløs nå...

Noen andre som har hatt det lignende?

Kjennes ut som at puppene mine skal sprenges! Vondt! Heldigvis får baby nok mat i allefall.

Irriterte. E me foreldra mine og søstra mi har komt me familia. Søstra mi har bursdag i dag so me skulle feire hinne me kake, men seda fireåringen fekk raserianfall fekk ikkje ho lov til å ete kake i dag. Faren hinna so bestemte d. Syns d va en utrulig teit straff for en unge. Han meinte me kunne ete, men ho fekk ikkje lov. Snakk om å ødelegge bursdagsfeiring. Hadde mannen min gjort ditta hadde ej klikka i vinkel. Søstra mi he hatt et grusomt år å ha fortjent ei feiring, men me kan no ikkje sitte å kose oss me kake å nekte ungen å ete! Idiot

Irriterende! Før jeg ble gravid så brukte jeg 85B i bh. I dag kjøpte jeg en amme bh i 90E å tenkte at da var jeg ganske safe. Men blir neppe plass til noen sprengte melkepupper oppi der. Trang å jævlig! Baaah!!!

Er ikke bare bare å skulle bo hos mamma å de mens man venter på fødsel. Skulle virkelig ønske fødselen bare kunne starte så vi kunne bli ferdig og folk her i hus hadde fått noe anna enn julestress å tenke på :(

Ligger nede på andre dagen og veksler mellom 41+ i temp og frostfølelse og det å ligge i en svettepøl etter febernedsettende:( Lite gøy situasjon med en nyfødt, en ettåring og en hardtarbeidende mann. Gubben har tatt Viktor på natta med pumpa melk og flaske, men ser ut som jeg er i ferd med å miste melka nå:(

Ligger nede på andre dagen og veksler mellom 41+ i temp og frostfølelse og det å ligge i en svettepøl etter febernedsettende:( Lite gøy situasjon med en nyfødt, en ettåring og en hardtarbeidende mann. Gubben har tatt Viktor på natta med pumpa melk og flaske, men ser ut som jeg er i ferd med å miste melka nå:(

Uff, håper du blir bedre fort! God bedring :) klem

Vondt i ryggen... Lite visste vi at jeg er har helt rar rygg som det er umulig å sette epidural i. Tok to anestesileger 12 forsøk med nåla å finne ut at jeg ikke kan få. Sårt og jævlig. Gjør så vondt å skifte stilling. :(

Lei av folk skal spørre om det går bra. Finn noe annet å spørre om. Eller la vær å ring.... jeg vil heller bruke tiden på avslapping og kos. Og spørre om det er noe spennende i dag? Bleieskift, søvn og pupp.. fatt det. Er ikke noe nytt fra dagen før. Ooog ja jegcklarer å ta vare på henne. Når alle spør heeele tiden om det går bra. Er det som at de tror jeg ikke klarer det. Mitt barn, mitt ansvar, mitt ønske. Seff skal jeg klare det på min måte og jeg og mannen min tar godt vare på henne.

Back
Topp