Klagetråd

Må henge meg på her. Har hatt det ganske likt de siste kveldene. Og det var ekstra plagsomt igår ettermiddag og kveld, og utpå kvekden fikk jeg plagsomme ilninger i korsryggen som kom og gikk, og det ga seg først etter ei god stund, 2t, etter at jeg la meg. Fikk også skikkelige ilninger i hele underlivet ei stund. Var litt skeptisk på om det var noe i gjære, men gav seg omsider. Skal både til jordmortime og på svangerskapspoliklinikken idag, så må spørre om dette bare er modning. Er 36+5 så tviler på st de sjekker modning idag, men vurderer å spørre. Er litt skeptisk til at fødsel starter før jeg når keisersnitt-dato, og den får jeg først idag.
Føler med dere, jenter. Det tar litt på nå mot slutten. Blir litt vanskelig å vite hva som er hva når disse episodene med murringer og tak kommer.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Godt å høre det ikke bare er meg, og at det roet seg med dere også, da roer jeg meg litt :-) Men som sagt, fryktelig vanskelig å vite, når man ikke har opplevd det før. Men skal til jordmor i mårra, så da skal jeg spørre ho da :-)

Klager på en crapy natt. Sov godt når jeg sov.. bare jeg kunne ha sovet fra 2-3 tiden til nå hadde eet jo vært kjekt..

Vil på europris eller Kid å kjøpe advents pynt og en stake til å ha levende lys i nå i adventstiden. Men klarer serriøst ikke å gå :( står med tårer i øynene for det gjør så utrolig vondt! Jeg elsker denne advents tida vi skal inni. Men i år har jeg ikke ordna noenting.. Blir deppa av mindre, å kan ikke sende gubben for han kan jo ikke kjøre :( har ikke ordna meg en sjokoladekalender ei gang.. Buhuu :(

Vil på europris eller Kid å kjøpe advents pynt og en stake til å ha levende lys i nå i adventstiden. Men klarer serriøst ikke å gå :( står med tårer i øynene for det gjør så utrolig vondt! Jeg elsker denne advents tida vi skal inni. Men i år har jeg ikke ordna noenting.. Blir deppa av mindre, å kan ikke sende gubben for han kan jo ikke kjøre :( har ikke ordna meg en sjokoladekalender ei gang.. Buhuu :(
Huff. Føler med deg! Du hsr ikke noen andre som kan kjøre deg eller gjøre noen ærend for deg da?
Jeg har som de fleste vært kritisk til at jula kommer til butikkene allerede i oktober, men i år har jeg utnyttet det til det fulle. Handla inn mye til jul i slutten av oktober og begynnelsen av november, bl.a. sjokoladekalender, julegodt, lys, servietter, litt pynt etc. Sambo mobba meg litt for disse innkjøpene, men tror han ser nytta av det nå, for nå makter jeg ikke all verden av butikkturer.

Klager på at jeg er så utålmodig, har så lyst å føde i november:(
Jeg vil også ha november-baby! Vi har dårlig tid da, bare 4 dager igjen med dagen idag :p

Jeg tenker litt sånn av rent praktiske årsaker, i forhold til Feks pakkekalender og bursdag, er jo veldig kjedelig for minstemann at alle andre også får pakke når han endelig har bursdag, derfor håper jeg på november :p hehe!

Huff. Føler med deg! Du hsr ikke noen andre som kan kjøre deg eller gjøre noen ærend for deg da?
Jeg har som de fleste vært kritisk til at jula kommer til butikkene allerede i oktober, men i år har jeg utnyttet det til det fulle. Handla inn mye til jul i slutten av oktober og begynnelsen av november, bl.a. sjokoladekalender, julegodt, lys, servietter, litt pynt etc. Sambo mobba meg litt for disse innkjøpene, men tror han ser nytta av det nå, for nå makter jeg ikke all verden av butikkturer.

Vi bor desverre 10 mil unna all min familie og venner. Har bodd her siden februar og ikke fått særlig med venner enda. Så er litt dårlig med sånt.
Skulle ønske jeg hadde tenkt mer på det tidligere. Men hadde så avstand forhold til hele julegreia når butikkene begynte :P

Skal egentlig dra hjem til foreldrene mine å være til fødselen er over litt uti Desmeber. Men nå skal de være barnevakt for søskenbarna mine den helga jeg hadde planlagt å dra. Så da har de fult hus. Hadde jo tenkt å ha julekosen der :P

Jeg vil også ha november-baby! Vi har dårlig tid da, bare 4 dager igjen med dagen idag :p

Jeg tenker litt sånn av rent praktiske årsaker, i forhold til Feks pakkekalender og bursdag, er jo veldig kjedelig for minstemann at alle andre også får pakke når han endelig har bursdag, derfor håper jeg på november :p hehe!
To hoder, en tanke:)
Men har jo helt til 23.59 søndag kveld på oss;)

Last edited:
Klager på at jeg la meg kl 1 i natt, og låg fortsatt våken når gubben reiste på jobb idag i 8-9 tida idag.. ikke fått sove :( Ikke vet jeg hvorfor! Sov 3 timer etter han reiste på jobb. Men har en lang dag idag med frisørbesøk og skal på en forestilling, så passet dårlig :(

Litt av en dag.... va me jordmora og beskjed om at ej må ta sukkerbelastnings test igjen. Berre venta på den beskjeden for kroppen min skill fort ut sukker... må på vekstkontroll for jordmora e redd d blir stor unge for ej he høge Symfysemål.. fekk telefon me systa mi om at huse sto i full fyr for naboleiligheita ha bjøndt å brenne.. so dei e hus lause på andre sida ta lande å ej kan ikkje reise ned å hjelpe å sitte her å kan ikkje gjere anna en å prise mej lykkelig for at d trossalt gjekk bra me dei sjøl om dei myste alt dei eige.. inkludert spesialutstyr til nevøen min so e avhengig av utstyr for å få i sej mat.. datra mi fann ut at d no va et fint tidspunkt å teste grense...

Kibt når nære både familie og venner trenger hjelp og du er stuck pga du er gravid... Har ei veinne som har familiekrise men jeg kan ikke dra til henne fordi jeg må bruke fly og høygravid:/

Klager over vondt i ryggen, mage i spenn og lite tegn på at baby kommer snart. Begynner å bli lei!!!

Klager over en termindato som kom og snart har gått uten at det skjer noe....

Lekker så mye. Er ikke mye som skal til for at det er vått på puppen. Kan i det minste vente til babye kommer.

Hater den nye NSB reklamen med hunden på rullebandet!! Alt sånn dyre greie får meg til grine hysterisk!!! Så nå sitter jeg her da og hiver etter pusten å griner. :(

Trøtt og får ikke til å sove... Nervøs for timen på sykehuset for oppfølging av leie... Vett ikke hva jeg er mest nervøs for, å få bekreftet seteleie eller svigermor skal oppdage kjønn på ultralyd og plumse ut med det, vett ikke kjønnet og vil ikke vite det nå i uke 37....:/ har sagt ifra allerede men fikk til svar det var jo ikke var noe farlig....:/

Trøtt og får ikke til å sove... Nervøs for timen på sykehuset for oppfølging av leie... Vett ikke hva jeg er mest nervøs for, å få bekreftet seteleie eller svigermor skal oppdage kjønn på ultralyd og plumse ut med det, vett ikke kjønnet og vil ikke vite det nå i uke 37....:/ har sagt ifra allerede men fikk til svar det var jo ikke var noe farlig....:/
Hehe, et svar fra svigermor som irriterer litt kan jeg tenke meg. Klart det betyr noe! Dere har jo gjort et valg og det må andre bare finne seg i og respektere. Og det er jo ufint å prøve å finne ut kjønn før deg. Håper hun ikke prøver det. Må du ha henne med da? Jeg ville sagt til den som skal utføre ul at dere fortsatt ikke vil vite kjønn, så det hadde vært fint om de prøver å unngå at det blir avslørt.
Håper forøvrig at babyen din har snudd seg selv og at h*n gjemmer sine private deler godt ;-)

Ligger hjemme og venter på svar fra samboeren min. Han skulle treffe eksen og prate om barna/samarbeid og har vært borte siden 20:30. Ble plutselig skikkelig bekymret, og fikk en dårlig følelse. Vil bare at han skal komme hjem sånn at det ikke eskalerer i gravidhodet mitt :-( 20 min siden jeg sendte han melding nå..:/

Ligger hjemme og venter på svar fra samboeren min. Han skulle treffe eksen og prate om barna/samarbeid og har vært borte siden 20:30. Ble plutselig skikkelig bekymret, og fikk en dårlig følelse. Vil bare at han skal komme hjem sånn at det ikke eskalerer i gravidhodet mitt :-( 20 min siden jeg sendte han melding nå..:/
Ville ringt hvis du bekymrer deg. Han forstår nok helt sikkert det! Klem til deg! :)

Back
Topp