Halsbrann, sinnsykt hodepine på 9.dagen og smerter overalt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda. Det var en kinkig situasjon. Det er så trasig når innblanding fører til slike situasjoner. Men i det store og hele har vel uansett ikke bestemora noe hun skulle ha sagt, og burde jo bli glad for å få oldebarn? Det kan jo ikke holdes hemmelig for alltid, og ungen kommer jo snart. Han burde jo ikke gjemme deg og heller ikke trenge å skjule at han stifter familie. Du skal iallefall ikke risikere å få kjeft og hsn burde jo med stolthet fortelle gladnyheten og ikke bry seg om eventuelle meninger hun måtte ha om det. Skjønner det er vanskelig for deg dette, ja.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Oi! Det må jeg si var en veldig spesiell situasjon
Er det ikke bedre at hun får vite det nå enn når babyen er her?
Ok, nei noe smertestillende ønsker jeg ikke å ta nå. Får bare ligge da....
Har tatt på meg støttestrømper nå for å få litt sirkulasjon. Hjelper litt. Men har jo ligget hele dagen, så langt.
Bra at du ble med. Du får prøve å ikke bry deg om bestemora ;-)Bestemoren burde jo bli glad, men henne er dessverre ikke sånn og tenker bare penger.. Føler heller det ikke er min oppgave å si noe. Jeg var med dit på middag idag, bestemoren sa ingenting.. Men som svigermor sier, henne ser bare det henne vil se. Det ordner seg nok til slutt! Synes det bare er trist at det skal være sånn..
Bra at du ble med. Du får prøve å ikke bry deg om bestemora ;-)
Huff, håper alt er bra med deg og baby! :/Lørdagskvelden "nytes" på obs posten... Så utrolig lei av å vente på ditt og datt! Vil bare hjem i sengen min og sove!!
Oi! Hva skjer? Håper alt er bra med dere!Lørdagskvelden "nytes" på obs posten... Så utrolig lei av å vente på ditt og datt! Vil bare hjem i sengen min og sove!!
Huff, håper alt er bra med deg og baby! :/
Takk jenterOi! Hva skjer? Håper alt er bra med dere!
TvitviTakk jenterAlt er egentlig bra, men ble satt i gang i natt! Har hatt stigende BT, proteiner i urinen og mye ødemer i beina. Så no ligger eg i sykehussengen og kjenner på menssmerter fra h******! Skal bli så godt å bli ferdig og endelig få treffe lillegutt
![]()
Takk jenterAlt er egentlig bra, men ble satt i gang i natt! Har hatt stigende BT, proteiner i urinen og mye ødemer i beina. Så no ligger eg i sykehussengen og kjenner på menssmerter fra h******! Skal bli så godt å bli ferdig og endelig få treffe lillegutt
![]()
Masse lykke tilSnart har du gullet i armene
![]()
Takk for detTvitvi![]()
Godt å få det i gang da vil jeg tro! Lykke til, håper han kommer fort.Takk jenterAlt er egentlig bra, men ble satt i gang i natt! Har hatt stigende BT, proteiner i urinen og mye ødemer i beina. Så no ligger eg i sykehussengen og kjenner på menssmerter fra h******! Skal bli så godt å bli ferdig og endelig få treffe lillegutt
![]()
Takk jenterAlt er egentlig bra, men ble satt i gang i natt! Har hatt stigende BT, proteiner i urinen og mye ødemer i beina. Så no ligger eg i sykehussengen og kjenner på menssmerter fra h******! Skal bli så godt å bli ferdig og endelig få treffe lillegutt
![]()
Så spennendeTakk jenterAlt er egentlig bra, men ble satt i gang i natt! Har hatt stigende BT, proteiner i urinen og mye ødemer i beina. Så no ligger eg i sykehussengen og kjenner på menssmerter fra h******! Skal bli så godt å bli ferdig og endelig få treffe lillegutt
![]()
Så hun latet liksom som at du ikke var gravid?Bestemoren burde jo bli glad, men henne er dessverre ikke sånn og tenker bare penger.. Føler heller det ikke er min oppgave å si noe. Jeg var med dit på middag idag, bestemoren sa ingenting.. Men som svigermor sier, henne ser bare det henne vil se. Det ordner seg nok til slutt! Synes det bare er trist at det skal være sånn..