Klagetråd

Halsbrann, sinnsykt hodepine på 9.dagen og smerter overalt!

Huffda. Det var en kinkig situasjon. Det er så trasig når innblanding fører til slike situasjoner. Men i det store og hele har vel uansett ikke bestemora noe hun skulle ha sagt, og burde jo bli glad for å få oldebarn? Det kan jo ikke holdes hemmelig for alltid, og ungen kommer jo snart. Han burde jo ikke gjemme deg og heller ikke trenge å skjule at han stifter familie. Du skal iallefall ikke risikere å få kjeft og hsn burde jo med stolthet fortelle gladnyheten og ikke bry seg om eventuelle meninger hun måtte ha om det. Skjønner det er vanskelig for deg dette, ja.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Oi! Det må jeg si var en veldig spesiell situasjon :eek:
Er det ikke bedre at hun får vite det nå enn når babyen er her?

Bestemoren burde jo bli glad, men henne er dessverre ikke sånn og tenker bare penger.. Føler heller det ikke er min oppgave å si noe. Jeg var med dit på middag idag, bestemoren sa ingenting.. Men som svigermor sier, henne ser bare det henne vil se. Det ordner seg nok til slutt! Synes det bare er trist at det skal være sånn..

Ok, nei noe smertestillende ønsker jeg ikke å ta nå. Får bare ligge da....

Har tatt på meg støttestrømper nå for å få litt sirkulasjon. Hjelper litt. Men har jo ligget hele dagen, så langt.

2 jordmødre og en apotekiker har sagt til meg at paracet ikke går over i babyen så det kan man ta. Jeg tar det kun når jeg har så vondt at jeg ikke får til å ligge, stå, sitte eller noe.

For meg er faktisk det å ligge og sitte like ille som å gå eller stå. Så må bytte veldig hele tiden på hva jeg gjør. Så nettene blir veldig oppstykket.

Så du er heldig vis du får god effekt av og ligge :)

Bestemoren burde jo bli glad, men henne er dessverre ikke sånn og tenker bare penger.. Føler heller det ikke er min oppgave å si noe. Jeg var med dit på middag idag, bestemoren sa ingenting.. Men som svigermor sier, henne ser bare det henne vil se. Det ordner seg nok til slutt! Synes det bare er trist at det skal være sånn..
Bra at du ble med. Du får prøve å ikke bry deg om bestemora ;-)

Lørdagskvelden "nytes" på obs posten... Så utrolig lei av å vente på ditt og datt! Vil bare hjem i sengen min og sove!!

Huff, håper alt er bra med deg og baby! :/
Oi! Hva skjer? Håper alt er bra med dere!

Takk jenter :) Alt er egentlig bra, men ble satt i gang i natt! Har hatt stigende BT, proteiner i urinen og mye ødemer i beina. Så no ligger eg i sykehussengen og kjenner på menssmerter fra h******! Skal bli så godt å bli ferdig og endelig få treffe lillegutt :)

Takk jenter :) Alt er egentlig bra, men ble satt i gang i natt! Har hatt stigende BT, proteiner i urinen og mye ødemer i beina. Så no ligger eg i sykehussengen og kjenner på menssmerter fra h******! Skal bli så godt å bli ferdig og endelig få treffe lillegutt :)
Tvitvi;)

Masse lykke til :D Snart har du gullet i armene ;)

Godt å få det i gang da vil jeg tro! Lykke til, håper han kommer fort. :)

Oiiiiiii, så spennende! Ønsker deg masse lykke til! :-) :-) :-) Snart er lillegytt i armene dine :-D

Så spennende:-)

Så hun latet liksom som at du ikke var gravid?
Jaja, høres ikke ut som at du har noe hos henne å gjøre. Er vel like greit :)

Håper det går bra og at babyen er kommet :)

Vært en tung dag. Hatt dårlig søvn, vondt overalt, er snart invalid. Klarer snaut å gå. Bruker 10 min fra ligge stiling i sofan til jeg sitter på do. Veldig sliten nå.
I tillegg har jeg kjørt 10 mil i et skikkelig uvær for å komme hjem bare så sambo skulle slitte å Busse til jobb i morgen tidlig!

Er også 10 år siden en god venn av familien og nabo valgte å ta livet sitt. Å i dag fikk jeg historien fra hans eldstesønn. Å det var hardt! Ble ei god tømming av slusene og mye mimring fra tiden før, og den dagen.

Back
Topp