Klagetråd

Alt verker. Korsryggen er dum. Og knøtta i magen er ikke mye hjelpsom da hun slår ned i musa på meg. Må tisse konstant. Det stikker. Magen er tung. Og hun har det tydeligvis hysterisk artig.. og nå tok hun et sprell og jeg må på do igjen... skal sove halvt sittende i natt og. Var mye lettere. Sover bedre og lengre i strekk. Klage klage. Greit nok det er modning ect. Men bare hun ikke kommer før siste helga i nov. Det er ikke lov, det har hun fått beskjed om. Pappan vil ha fri hele jula og vi vil at hun ikke skal komme før jeg er fødeklar. Blir jo "redd" denne følelsen i korsryggen.

Alt verker. Korsryggen er dum. Og knøtta i magen er ikke mye hjelpsom da hun slår ned i musa på meg. Må tisse konstant. Det stikker. Magen er tung. Og hun har det tydeligvis hysterisk artig.. og nå tok hun et sprell og jeg må på do igjen... skal sove halvt sittende i natt og. Var mye lettere. Sover bedre og lengre i strekk. Klage klage. Greit nok det er modning ect. Men bare hun ikke kommer før siste helga i nov. Det er ikke lov, det har hun fått beskjed om. Pappan vil ha fri hele jula og vi vil at hun ikke skal komme før jeg er fødeklar. Blir jo "redd" denne følelsen i korsryggen.

Føler så mye med deg! Kunne vært min klage tråd dette :P
Har ikke så mye vondt i korsryggen, men mye mens murringer. Sliter med å sove om natta fordi de er ganske sterke. Får jo også litt angst. Men tipper man skal "lide" hardt i flere uker til :)

Føler så mye med deg! Kunne vært min klage tråd dette :P
Har ikke så mye vondt i korsryggen, men mye mens murringer. Sliter med å sove om natta fordi de er ganske sterke. Får jo også litt angst. Men tipper man skal "lide" hardt i flere uker til :)
Regner med det. Men blir jo usikker. Men håper på å "lide" en stund til. Hun har bare med å være lydig fra dag en xD

Sovet (ikke i det hele tatt) i tidenes værste sovesoffa i natt, magetrollet syntes tydeligvis heller ikke mye om comforen, ettersom han snudde seg fra hodeleie:( hodet festet yeah right.. mistet troen på baby før jul

Vært våken siden 06:15 eller da gav jeg opp å ligge i senga! Alt gjør så vondt! Er jo ingen måte man kan ligge behagelig på. Ligger bare å velter rundt i senga i håp om å sovne i en stilling. Men 10 min senere er jeg våken for det gjør vondt. Merker at jeg begynner å bli utrolig lei dette her nå. Søvn mangel å en kropp full av au, er ikke min greie :(

Med kvelds stell så har jeg vært på do 8 ganger i natt........ say no more.... kl er nå halv 8 og jeg er våken... jeij.

Klager over at både jeg og guttungen lå og sov og begge bør vekket av vekker klokka til gubben!!!
Det blir definitivt sånn armbånd til han til jul:(

I dag vil jeg klage litt over folk som bare klager og synes synd på seg selv på facebook. Er venn med ei som klager over ting i hver eneste status hun skriver. Hun klager over ting i andre sine statuser, hun klager i kommentarfeltet på nyheter osv, hun klager på de lokale butikkene og restaurantene i byen sine facebook sider. Ja, egentlig alt :p Samtidig synes jeg det er litt underholdning i at noen har så mye å klage på hele tiden :p

Last edited:
Må bare klage litt over at jeg må ut å handle julegaver til foreldrene mine, broren min og frøkna hans. Å til nevøene til sambo. Å jeg er så lite motivert, men er planlagt hva vi skal kjøpe og det er ting jeg ikke ønsker å bestille på nett. Gruer meg sånn til å gå rundt på kjøpesenteret, det blir så så tungt og vondt :(

Må bare klage litt over at jeg må ut å handle julegaver til foreldrene mine, broren min og frøkna hans. Å til nevøene til sambo. Å jeg er så lite motivert, men er planlagt hva vi skal kjøpe og det er ting jeg ikke ønsker å bestille på nett. Gruer meg sånn til å gå rundt på kjøpesenteret, det blir så så tungt og vondt :(
Tvitvi:) du får prøve å trøste deg med at du slipper å tenke mer på det når du er ferdig.

Vet ikke om dette er en reell klage men.... Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å håndtere hus, hund, liten storebror på 3 år osv nå de siste ukene uten at jeg skal slite meg fullstendig ut :/ Er en person som bruker det jeg har av energi for å strekke til, det føles som en dårlig kombinasjon i sammen med råd om å hvile så mye jeg bare klarer osv.. Med dårlig nattesøvn og en liten gutt som begynner å ane "fare på ferde" og har blitt mammadalt de luxe så blir det lite hvile på denne mamma'n.. Tror for all del jeg ikke er alene om den følelsen/erfaringen altså... Phuu, legging er over for i dag. 33 dager til termin - jeg er egentlig helt klar ❤️

Ikke helt klage men... har hvist vært dårlig i magen uten å merke det selv. Vært lite bevegelse i dag. Men et dult en gang i blandt så var ikke noe grunn til bekymring. Så har jeg vært på do noen ganger nå. Og da ble det aktivitet. Stakkars jenta mi har ikke hatt plass. Har vært mega trangt i dag. Stakkars jenta mi!

Vet ikke om dette er en reell klage men.... Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å håndtere hus, hund, liten storebror på 3 år osv nå de siste ukene uten at jeg skal slite meg fullstendig ut :/ Er en person som bruker det jeg har av energi for å strekke til, det føles som en dårlig kombinasjon i sammen med råd om å hvile så mye jeg bare klarer osv.. Med dårlig nattesøvn og en liten gutt som begynner å ane "fare på ferde" og har blitt mammadalt de luxe så blir det lite hvile på denne mamma'n.. Tror for all del jeg ikke er alene om den følelsen/erfaringen altså... Phuu, legging er over for i dag. 33 dager til termin - jeg er egentlig helt klar ❤️

Føler med deg. Som om jeg skulle skrevet det selv. Ikke enkelt å fylle egne og andres behov i disse dager...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så leit å lese, ingen avlastning å få fra noen??

Så leit å lese, ingen avlastning å få fra noen??
Joda... Selvfølgelig får jeg jo det.. Har jo mann og svigermor og mamma og mange fler.. Men når det er jeg som er wanted og er hjemme (på fulltid etterhvert når perm starter) så vet jeg at jeg ikke kommer til å avvise lillegutt når han trenger mamma'n sin :/ Må bli flinkere enn jeg er nå, men jeg synes det er særs vanskelig.... Er sykmeld 50% nå og har kortere dager, så hviler så mye jeg klarer innimellom hverdagen med jobb, lillegutt og det andre.. Er ikke synd på meg og føler meg ikke stakkarslig, må bare mobilisere superkrefter og prøve å tillegge meg en ny evne til å tenke på meg selv fremfor lillegutt (for en liten gangs skyld) :P Når lillesøster kommer føler jeg at det skal gå greit, da er det lettere og forholde seg til at slik er det.. Værre er det når jeg må avvise for at jeg skal slappe av :/

Er den siste uka blitt veldig sliten! I tillegg til verking i kropp som kommer og går, menssmerter i magen som kommer og går og vonde bein pga masse vatn.. Føler meg veldig utslitt nå, er sykemeldt så jeg kan jo slappe av, men føler meg like gåen uansett hvor mye jeg slapper av. Orker ingenting :(

Tror jeg var oppe 7-10 ganger i natt å tissa. Nå er jeg trøtt, småkvalm, forstoppet og full av luft. :( og har endel jeg må gjøre i dag. :(
Tror jeg bare går å legger meg litt.

Back
Topp