Klagetråd

Klager på nabokjerringa. Hun er thai. Ikke noe imot dem. Men har veldig mye i mot hele den familien på siden. Da han er totalt tosk. Frekk som fy. Ungen hans fra tidligere er vel sånn 10-11 og skriker for at han ikke vil legge seg.. not cool. Men tilbake til kjerringa. Hun er gravid. Og jeg trodde hun skulle på føden i går. Bag og alle man i bilen ect. Men nååå ligger jeg å sover på sofaen. Og hun har tatt opp den hærsens mortelen. (Hvis det heter det og hvis det er det)og dundrer på andre siden av veggen. Våknet at dunk dunk dunk! Hater det der. Dundrer slik hver forrmiddag og så lukter det løk og thaimat utenfor... var ikke kult under 1 termin. Fortsatt ikke serlig kult. Speaielt ikke av å våkne av det. Tøtta i magen våknet tydligvis også av det... hører dem skjeldent igjennom. Men stein mot stein høres GODT!

Føler jeg er trøtt døgnet rundt for tiden. Får stort sett sove om natten, men går med smale øyne uansett :/ Nå har jeg blitt sykemeldt 50% så håper det vil hjelpe på formen, så jeg får ladet opp litt før han kommer.

Burde rydde kjøkkenet, ser helt bomba ut! Men finner ikke energien til å gjør det! Skulle ha bretta klær og rydda vaskerommet også. Å pakka kofferten jeg skal ha med til mamma å de når jeg skal bo der de siste ukene. Skulle også vært avsted å fått tak på noe sambo kan ha med seg av klær på sykehuset og skulle bestilt time til synstest. Men er så trøtt og sliten at eneste som frister er å sitte å slappe av. Føler når jeg kjører bil at hode ikke er helt med, føler jeg vimser mye mer enn jeg ellers ville gjort. Så syns det er litt ekkelt å kjøre også.

Kjæsja i bad døra. Med magen først selvfølgelig. Ble klemt. Men tror det gikk bra. Ble vel mest skremt. Bare hun kvikkner til snart. Korsryggen/bekkenlåsningen verker som... jah..

Kjæsja i bad døra. Med magen først selvfølgelig. Ble klemt. Men tror det gikk bra. Ble vel mest skremt. Bare hun kvikkner til snart. Korsryggen/bekkenlåsningen verker som... jah..

Du må være forsiktig!! Håper det gikk bra og at frøkna snart starter akrobat timene sine :)
Føler med deg med alt det andre!

Du må være forsiktig!! Håper det gikk bra og at frøkna snart starter akrobat timene sine :)
Føler med deg med alt det andre!
Den bare stod der jo? !? Midt i veien!
Hun har gitt meg noen få kraftige. Så sier meg fornøyd. Sikkert tidlig enda. ;) jeg er nettopp våken. Men møk sliten allerede tror hun også blir sliten da. Vært tildenser til det alle fall.

Den bare stod der jo? !? Midt i veien!
Hun har gitt meg noen få kraftige. Så sier meg fornøyd. Sikkert tidlig enda. ;) jeg er nettopp våken. Men møk sliten allerede tror hun også blir sliten da. Vært tildenser til det alle fall.

Hehe, ikke bare med sånn dører som bare er det mitt i veien liksom. Slitsomt! Ja kjenner følelsen, min er også ganske rolig på morran sia og tar seg mer opp på kvelden ;)
Min er definitivt ikke mer rolig når jeg er sliten, da setter han i gang med et skikkelig sirkus show :P

Hehe, ikke bare med sånn dører som bare er det mitt i veien liksom. Slitsomt! Ja kjenner følelsen, min er også ganske rolig på morran sia og tar seg mer opp på kvelden ;)
Min er definitivt ikke mer rolig når jeg er sliten, da setter han i gang med et skikkelig sirkus show :P
På morgenen/formiddagen er hun rolig hvis jeg er sliten. Men resten da kunne hun ikke gitt mer f... xD

Synes det meste er i veien... dører, kommoder, hund, mann, ratt, kjøkkenbenk u name it...

På morgenen/formiddagen er hun rolig hvis jeg er sliten. Men resten da kunne hun ikke gitt mer f... xD

Synes det meste er i veien... dører, kommoder, hund, mann, ratt, kjøkkenbenk u name it...

Jaa.. Jeg hater å kjøre bil fortiden. Er et styr og komme seg inn og ut. Å man sitter med albuene i magen når man kjører. Eller så må man breie ut armene så sykt å det er tungt :P kjøkkenbenken er alt for langt unna. Er jo rene gym timen å få turna seg på plass i senga. Å bøye seg ned til gulv høyde er så og si umulig. Så er en utfordrende tid vi går i møte nå i innspurten :P

Jaa.. Jeg hater å kjøre bil fortiden. Er et styr og komme seg inn og ut. Å man sitter med albuene i magen når man kjører. Eller så må man breie ut armene så sykt å det er tungt :P kjøkkenbenken er alt for langt unna. Er jo rene gym timen å få turna seg på plass i senga. Å bøye seg ned til gulv høyde er så og si umulig. Så er en utfordrende tid vi går i møte nå i innspurten :P

Hahahah! Ler så jeg griner! Soo true! Det med senga... haha vi må jo se ut som noen sirkusdyr xD

Har hatt kynnere siden i går kveld. Utrolig plagsomt! Og har nesten ikke kjent noe aktivitet fra lille frøkna siden da.

Har hatt kynnere siden i går kveld. Utrolig plagsomt! Og har nesten ikke kjent noe aktivitet fra lille frøkna siden da.

Da ringer du føden. Alle steder står det at om man har merkbart mindre aktivitet fra de små ska man kontakte føden. Så gjør det!

Da ringer du føden. Alle steder står det at om man har merkbart mindre aktivitet fra de små ska man kontakte føden. Så gjør det!

Jeg kjenner jo noen små spark av og til mellom kynnerne. Skal legge meg i senga når jeg kommer hjem og prøve å få kontakt med henne. Hjelper ikke det så ringer jeg føden.

Jeg kjenner jo noen små spark av og til mellom kynnerne. Skal legge meg i senga når jeg kommer hjem og prøve å få kontakt med henne. Hjelper ikke det så ringer jeg føden.

Skjønner :)
Tenker bare at man får så mye beskjeder om at man skal ikke nøle med å ringe om de sparker mindre enn ellers eller mye mer enn det som er vanlig :P syns det er vanskelig å dømme liksom. Men du får sikkert kontakt med babyen når du kommer hjem å kan roe deg ned mer. Pleier å hjelpe endel!

Jaa.. Jeg hater å kjøre bil fortiden. Er et styr og komme seg inn og ut. Å man sitter med albuene i magen når man kjører. Eller så må man breie ut armene så sykt å det er tungt :p kjøkkenbenken er alt for langt unna. Er jo rene gym timen å få turna seg på plass i senga. Å bøye seg ned til gulv høyde er så og si umulig. Så er en utfordrende tid vi går i møte nå i innspurten :p
Jeg er akuratt så høy at magen går over kjøkkenbenken. :D haha... Men den er litt i veien uansett. :P

au au au ungen ligg å strikka.... å masse kynnera... va me jord mor i dag å ho sleit litt me å finne hjertelyden for ungen ligg litt rart. kjente masse bevegelsa samtidig so va ikkje redd for at noke sko vere gale.. men jordmora skubba endel borti ungen for å finne ut korleis den låg å etter d he ungen prøvd å komme sej ut...

Skjønner :)
Tenker bare at man får så mye beskjeder om at man skal ikke nøle med å ringe om de sparker mindre enn ellers eller mye mer enn det som er vanlig :P syns det er vanskelig å dømme liksom. Men du får sikkert kontakt med babyen når du kommer hjem å kan roe deg ned mer. Pleier å hjelpe endel!

Sant det :) Her pleier hun å ha noen dager hun er veldig aktiv og så pleier det å være noen rolige dager. I dag synes jeg det bare har vært litt for rolig, men fikk heldigvis kontakt med henne nå :)

Back
Topp