Klagetråd

Fikk bekrefta i helga at hunden min har kreft :( kan opereres men ingen garanti for at den blir frisk, kan bare forlenge leve tiden litt.. Så avgjørelsen er tatt for alvor nå, nyåret får en trist start i år bak all baby lykken som kommer til å være.

Gruer meg veldig! Heldigvis har foreldrene mine sagt at de skal ordne turen til dyrlegen for selve avlivningen. Blir hardt nok å bestille timen! :(

Oh no! :(

rett før termin med min første fikk jeg sjokk besjeden at hunden min (min besteste bestevenb) hadde en arvelig sykdom og verste grad så han ble blind på kun få måneder. De sa at han burde avlives men jeg nekta å prøvde tilrettelegge. Meeen.. Etter mye om og men endte det i avlivning her også - da evo gikk fra å vær verdens lykkeligste til å være verdens tristeste. Jeg gråt og gråt..

Stor klem og masse masse medfølese til deg!! :(

Starter mammapermisjonen og uka med å finne ut at min favoritt kollega i helgen tapte kampen mot kreft :sad015

Og jeg satt å tenkte på han både lørdag og søndag og mintes gode ting og tenkte jeg skulle sjekke i dag hvordan det stod til med han, bare for å finne at veggen i går begynte å fylles med kondolanser :(

Klarer ikke slutte å grine og vil rett og slett kaste opp.

Han var en sånn som var verdt sin vekt i gull. Alltid blid, hjelpsom, hadde fantastiske kunnskaper på sitt felt. Det er så urettferdig!

Blir helt tom for ord! Stoooor klem til deg<3

Oh no! :(

rett før termin med min første fikk jeg sjokk besjeden at hunden min (min besteste bestevenb) hadde en arvelig sykdom og verste grad så han ble blind på kun få måneder. De sa at han burde avlives men jeg nekta å prøvde tilrettelegge. Meeen.. Etter mye om og men endte det i avlivning her også - da evo gikk fra å vær verdens lykkeligste til å være verdens tristeste. Jeg gråt og gråt..

Stor klem og masse masse medfølese til deg!! :(

Uff ja det er ikke kjekt når sånt skjer. Man blir jo så glad i disse dyra også!

Hjelper meg litt at han bor hos foreldrene mine og at de skal ta den verste delen av "oppgaven", å er betryggende siden han føler seg trygg med dem og kommer ikke til å bli stressa. Mens vis jeg skulle gjort det hadde han jo skjønt noe var galt. Hadde aldri klart å holde meg fra å grine!

Takk for det :)

Burde egentlig ikke klage på dette :P men fy så vondt det er med denne modninga!! Røsker å rives som om man revner oppi der og nå har jeg fått skikkelig mye verre symfyse løsning også. Å siste dagene hatt endel mensmurringer og smerter i ryggen! Er jo gøy at det skjer noe! Men vondt :(

Klager over hodepine - og skoleoppgaven jeg skulle gjort ferdig i dag .. Ble ikke ferdig, så sa må jeg opp tidlig i morgen i stedet :-( blæh..

Har så ubehag i hele kroppen i dag :/ små kvalm, vondt nederst i magen og halebeinet/korsryggen... Oppå det hele har jeg full dag på jobb :/

Snakk om å snike i køen! En mamma i bhgn hadde termin i slutten av des, fire uker etter meg, og hun kom hjem fra sykehuset med baby i går....

Tror jeg har fått omgangssyken :( Kvalm og magekramper siden 05.00 i dagtidlig...

Snakk om å snike i køen! En mamma i bhgn hadde termin i slutten av des, fire uker etter meg, og hun kom hjem fra sykehuset med baby i går....

Æsj! Det er feigt! Håper ikke noen av de bekjente rundt meg begynner å føde før meg asså. Hverfall ikke disse som skal til pers i begynnelsen av januar!!

Starter mammapermisjonen og uka med å finne ut at min favoritt kollega i helgen tapte kampen mot kreft :sad015

Og jeg satt å tenkte på han både lørdag og søndag og mintes gode ting og tenkte jeg skulle sjekke i dag hvordan det stod til med han, bare for å finne at veggen i går begynte å fylles med kondolanser :(

Klarer ikke slutte å grine og vil rett og slett kaste opp.

Han var en sånn som var verdt sin vekt i gull. Alltid blid, hjelpsom, hadde fantastiske kunnskaper på sitt felt. Det er så urettferdig!
Å nei! Så trist :(

Tror jeg har fått omgangssyken :( Kvalm og magekramper siden 05.00 i dagtidlig...
Akkurat det man trenger i sluttspurten! God bedring:) Håper det går over fort!

Så utrolig frekt! :p

Starter på min 3. forkjølelse sammenhengende nå... Det er så utrolig slitsomt! Magen, ryggen og bekkenet hyler i smerte hver gang jeg hoster. Noe som er forsåvidt hele tiden... :(

Søvn er oppskrytt.
Er så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, men får fader ikke sove. :(

Back
Topp