Klagetråd

Å vere gravid var ikkje heilt som eg hadde trudd... At det går an å vere så sliten! Alt tar dobbelt så lang tid fordi eg må ha pause etter alt eg gjer, vaska gulv = halvtime pause, støvsuge = halvtime pause... Føler meg berre lat :( alt er så tungt, å bøye seg er jo eit halvt maraton og verre blir det dess større eg blir!
Og klør?! Klør over ALT!! Puppene mine heilt røde og blodige fordi det klør. Holder på å bli gaaaaal!

Blæ, klag og syt!

Førstegangs - Desemberbaby <3

Kjenner jeg er ganske irritert på samboeren som satt oppe hele natta å spilte play station, så dro han på jobb kl 7. Før det jobbet han fra kl 15 i går til kl 01:00. Han kommer til å være så trøtt når han kommer hjem fra jobb i ettermiddag at han går rett og legger seg. Og da jeg må dra på elkjøp å kjøpe kjøleskap og vaskemaskin alene. Og jeg må nok pent pakke ned resten av leiligheten alene i dag siden vi skal flytte. Jippi! Jeg har allerede pakket ganske mye, alene så klart. Morsomt å gjøre slikt uten hjelp fra noen når man er gravid. Blir ikke overrasket om jeg må ta rundvasken her alene før vi leverer husnøklene til huseieren, og må få alt på plass i den nye leiligheten alene. Om jeg blir sint på han for dette får jeg nok slengt i trynet at "jamen, du må jo skjønne at jeg er sliten etter jobb. Har ikke sovet i natt".

28.12.14 <3

Last edited:
Er på utprøving gjennom NAV.. Jeg har masa og masa i 3 år om at det skulle skje noe. For jeg ville ha en avklaring siden det er soleklart at jeg ikke blir 100% arbeidsfør. Men nå som jeg er gravid da skal de ha meg i utprøving for å få en avklaring??? Jeg er sliten og treet, har en rygg og et bekken som gjør dagene ekstra tunge. Å jeg føler virkelig ikke vurderingen av meg nå blir rettferdig siden jeg ikke er meg selv akkurat nå. Å det frustrerer meg stort!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Klager på at jeg har vært oppe og tissa ca 1 liter!!!! HVER halvtime i natt. Er helt ferdig, jeg. Og så trøtt at jeg holder på å spy!

Kjenner jeg er ganske irritert på samboeren som satt oppe hele natta å spilte play station, så dro han på jobb kl 7. Før det jobbet han fra kl 15 i går til kl 01:00. Han kommer til å være så trøtt når han kommer hjem fra jobb i ettermiddag at han går rett og legger seg. Og da jeg må dra på elkjøp å kjøpe kjøleskap og vaskemaskin alene. Og jeg må nok pent pakke ned resten av leiligheten alene i dag siden vi skal flytte. Jippi! Jeg har allerede pakket ganske mye, alene så klart. Morsomt å gjøre slikt uten hjelp fra noen når man er gravid. Blir ikke overrasket om jeg må ta rundvasken her alene før vi leverer husnøklene til huseieren, og må få alt på plass i den nye leiligheten alene. Om jeg blir sint på han for dette får jeg nok slengt i trynet at "jamen, du må jo skjønne at jeg er sliten etter jobb. Har ikke sovet i natt".

28.12.14 <3
E no has eigen feil at han ikkje sov. Han e vel for vandt me at du ordna opp. Syns han kan berre gjere alt sjøl for du e sleta.. han he trossalt gjort dej gravid. Ok kjenne hormonane koka litt over men Ååååå sanne kara irritere mej... he en so ikkje fe tida t å gjere alt han ska for han he såtte på raua heile dage...

mor til to gull, 05 og 12

Blir møkk irritertt for at mannen ikke forstår hvor sliten jeg er etter jobb. Blir nærmest uglesett og får frekke kommentarer fordi jeg legger meg på sofan etter jobb. Selv er han arbeidsledig..

he en sure dag i dag. he mest lyst t å kjefte å smelle å hyyyyyle. he null peiling på ka so plaga mej, men ej klara no å komme på alle teite komentarane ej he fått dei siste månane å d hjelpe ikkje akkurat på.. økonomie e i dass, å ungane treng masse nytt utstyr so ej ikkje fe tak i... kjenne ej verte irriterte av å skrive.. håpe på ungane legge sej tidlig i dag so ej fe gjere d same. einaste so hjelpe på slike daga e å sove dei vekk

Er mentalt helt på bånn i dag.. Koppen er ikke noe å skryte av, dårlig søvn og så mye stress den siste tiden. Lengter etter noen litt rolige tider snart. Kommer jo aldri til å få slappe av og nyte denne graviditeten :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Klager over de som sier husk på å bruke det husk på det husk på det. De snakker til meg som jeg ikke skjønner noe! Er ikke dum å klarer å legge sammen 2+2.. Er førstegangs ja, ung forsåvidt. Men skjønner å forstår en god del fordi. Lurer jeg på noe så spør jeg istede..

En liten utblåsning..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er frustrert på lege...jobber i barnehage og har spurt flere ganger om det er noe ekstra jeg skal være obs på, neida sa hun. Så nå på 24 ukers kontroll nevnte eg til JM at et av barna hadde fått 5. barnesykdom, også kalt Parvovirus. Hun kunne da fortelle meg at det kan i aller verste fall føre til fosterdød hvis jeg blir smittet... Så nå ble det hastetime med blodprøver, og må avvente svar ang immunitet. Utrolig kjipt å måtte vente på sånt, og bekymrer meg selvsagt...Kunne ikke bare legen ha nevnt det i begynnelsen? Så kunne vi ha sjekket immunitet mot Parvovirus samtidig med de andre tingene første blodprøve skal avdekke?

(Er forholdsvis sikker på at jeg er immun, men er selvsagt ikke kjekt å få nye bekymringer nå...)

Kl er over 23 og de lager noe med løk i under ets. ( Tåler ikke løk det får jeg migrene av ) :( Hipp hurra for hodepine rett før man skal finne senga.
Har så indelig lyst å få oss noe eget snart.

Har blitt tidenes hormonbombe dei siste dagane! Blir sint og grinete for ALT som kjæresten gjer, og så får eg dårlig samvittighet rett etterpå som resulterer at eg blir trist for det også :( passer dårlig å vere drittkjerring rett før han skal reise på jobb i utlandet i 5 veker :(

Førstegangs - Desemberbaby <3

Fikk ikke hentet kjøleskapet i dag siden vi måtte levere tilhengeren tilbake, så da blir vi uten kjøleskap til værtfall mandag.

28.12.14 <3

Forbanna tett i nesa og vondt i halsen, så sliter med å få sove om nettene:(

Skal i burdag, å nå sitter mannen på do med en mage som ikke er god. Å jeg kjenner meg veldig lite motivert på å dra uten han. Vil egentlig bare være hjemme og spise snop å se på skal vi danse!! Baaaah..

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Fantastisk å våkne 04:30 fordi jeg må på do, for så å bli lysvåken og ikke få sove igjen :p

28.12.14 <3

Back
Topp