Klagetråd

Klager over at jeg har en dårlig dag. Små deppa, ensom og alt føles håpløst. Gleder meg til å legge meg og håper på en bedre dag i morgen.

28.12.14 <3
sanne daga e grusomme.. håpe du føle dej betre i morga :)

Guttungen var så tørst nå han våknet i dag og drakk nesten tre glass vann på badet! Hva skjer? Jo alt vannet gulpes opp 2 min før vi kom i bhgn, så da var det bare å snu og dra hjem. Trøsta får være at det ikke var spy og bare vann! Og at det er tivoli i byn så vi kan dra dit utpå dagen:)

Sår å tett hals :( under teppet, varm te og ei bok i dag gitt!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

God bedring :) Te og god bok hørtes koslig ut da, tross alt. :)
Takk takk :) ja det er ikke så galt når man har den muligheten. Å så en liten Hærlighet i magen som sier hei med et dult av og til. ❤️

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Nå skal ikke jeg syte for mye, for jeg har vært ekstremt heldig så lenge i svangerskapet. Men det er typisk at den dagen vi skulle kjøre Trondheim-Oslo for å dra i bryllup, så har jeg sinnsyke smerter i nedre del av korsryggen :( Stråler ut i hele ryggen og rompa :( Håper bare jeg slipper unna "følgefeil" i morgen..for nå er det skikkelig ubehagelig å sitte i ro i bil :(

Ej he kje klart å såtte skikkelig dei siste dagane for ungen e so longt oppe.. berre 4 måna igjen no da

mor til to gull, 05 og 12

Mitt første klageinnlegg må bli i dag! Tett i nesa, vondt i halsen, tung i hodet, sliten og trøtt, halsbrann, bekken og rygg som krangler, to søte små som er fantastisk sutrete hvis ikke de får det som de vil med en gang og en mann som heller ville reise til en kompis å se fotballkamp istedet for å være med oss -.- :(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Blir så sinna!!! Jeg får beskjed om å rydde gamle rommet mitt hos mamma som jeg bodde på i et år mellom to forhold. Jeg setter i gang å rydder, å finner bare mer og mer rot og dritt som ikke er mitt men min bror og dama sitt fra når dem bodde her for 3!år siden!!! Å når de sover her, så klager de på mitt rot!!!?! Jada, skikkelig fjortis dilemma :P men fy så irriterende!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Har ikke skrevet i denne tråden før men nå må jeg få klage litt!

Våknet igår morgest i 8 tiden. Mannen sto opp med guttene og jeg skulle komme jeg og. Satt meg opp i senga og følte meg skikkelig kvalm. Ble liggende til i 9 tiden og prøvde stå opp men havnet rett i liggende stilling på sofaen. Lå slik en times tid men måtte bare legge meg igjen.
Kvalm og en halsbrann jeg aldri har kjent maken til (og jeg var myyye plaget med halsbrann med alle 3 guttene)
Kjente etterhvert at jeg hadde vondt i halsen og. Type halsbetennelse smerter. Vondt og svelge.
Lå i sengen til kl19 men fikk ikke sove pga halsbrann/halsvondt.
Sto opp kl 19 men la meg igjen kl21. Og da kasta jeg skikkelig opp.
Halsbrann ble borte etter jeg kasta opp da og fikk sove. Våknet i dag helt tett i halsen og vondt i hodet, kramper i magen og slapp.

Så hva som feiler meg er ikke godt og si. Omgangsyke? Halsbetennelse? Svangerskapskvalme? Halsbrann pga svangerskapet? Forstoppet?
Skulle nok klart og spist litt for har ikke rørt mat siden lørdag og det kom jo opp igår. Men klarer ikke tanken engang. Har drukket 200ml vann eneste.
Svangerskapskontroll i morgen. Skal spørre om de kan ta en crp når de likevel tar blodprøve.

Blæææh godt og få klaget litt av og til :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Får bare fortsette her jeg da.. for 8 dager senere er jeg fortsatt syk. Tydelig at kroppen har viktigere prioriteringer enn å håndtere en forkjølelse.
Er fortsatt potte tett og er så øm i magen etter og ha nærmest hostet opp nyrene i en uke.
Nå syns jeg at jeg skal få bli frisk :/

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

I dag vil jeg klage på at det er så rotete her. Jeg hater rot. Men sånn blir det når man tar seg litt "fri" fra husmorjobben i en dag :p

28.12.14 <3

Jenta mi var med bestemoren sin igår (min svigermor). Når jeg skulle hente henne, sier svigermor "Jeg hadde tenkt å klippe Tia sånn som pappa er på håret, for det hadde vært så kult! Men så er det nok litt kort enda. Hehe" (hanekam) .. Sa med engang at da hadde jeg blitt forbanna! Hun spurte om hvorfor og om vi hadde tenkt å spare langt hår på jenta.

Håper hun (eller andre) aldri klipper håret hennes uten å spørre først!! Uff :(

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Jenta mi var med bestemoren sin igår (min svigermor). Når jeg skulle hente henne, sier svigermor "Jeg hadde tenkt å klippe Tia sånn som pappa er på håret, for det hadde vært så kult! Men så er det nok litt kort enda. Hehe" (hanekam) .. Sa med engang at da hadde jeg blitt forbanna! Hun spurte om hvorfor og om vi hadde tenkt å spare langt hår på jenta.

Håper hun (eller andre) aldri klipper håret hennes uten å spørre først!! Uff :(

Ha ho ordna til tausa me hanekam e en ting... klippe en hanekam e no rett og slett fælt.. veit ikkje kor gammel datra di e men sann skal foreldra få bestemme sjøl

Ha ho ordna til tausa me hanekam e en ting... klippe en hanekam e no rett og slett fælt.. veit ikkje kor gammel datra di e men sann skal foreldra få bestemme sjøl

Ja det blir jo noe annet. Men hun hadde tenkt til å klippe... 15 måneder.

Urk... Idag er det halsbrann og kvalme som står på menyen, etter en nesten søvnløs natt med leggkramper. Håper ikke dette legge føringen for resten av svangerskapet. Det har vært så fint hittill...

Hallo bekken og rygg vondt! Å så himla trøtt man er fortiden da :( sove å sove hele tiden. Men er jo fordi det er vondt i rygg å bekken om natta så jeg sover dårlig!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jeg har blitt syyyyyk :( feber, vondt i halsen , vondt i hodet , nyser , hoster , alt rett og slett :(

Pluss hjertelegen nevnte på sykehuset idag at jeg mest sannsynlig må igjennom en ny operasjon etter jeg er ferdig å gå gravid :(

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

I dag vil jeg klage på regninger. Fysj altså. Kjipt å få ei regning på nesten 7500 kr akkurat nå når vi har så mange andre utgifter.

28.12.14 <3

Jeg har blitt syyyyyk :( feber, vondt i halsen , vondt i hodet , nyser , hoster , alt rett og slett :(

Pluss hjertelegen nevnte på sykehuset idag at jeg mest sannsynlig må igjennom en ny operasjon etter jeg er ferdig å gå gravid :(

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!
Syns du fortjener en stor trøste klem ❤️ klemmerpå ❤️og god bedring!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Syns det er et ork alt fortiden! Sover dårlig, er slapp å trett når jeg er våken. Har ikke lyst på mat og har ingen energi til å gjøre noe av det som skulle vært gjort!!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Back
Topp