Passende tråd for en megasur hormonell gravid! (Les: meg). Da vi fortalte svigermor og mannen hennes at vi skulle bli foreldre la vi selfølgelig til at dette ønsket vi at ble holdt skjul en god stund enda og at de ikke skulle si noe til noen. Det var de helt klart med på. Da.. Sjokket og skuffelsen var derfor stor når jeg noen uker etterpå var på besøk og fikk gratulasjoner av et søsken til samboer. Da hadde altså svigermor fortalt svigerinner + svoger om dette! Som om ikke vi ville og hadde planer om å si det selv når tiden var rett for oss? Har ikke hørt et kvekk av gratulasjoner fra svoger og hans samboer, men forventet det forsåvidt ikke heller over sms, da vi har relativt lite å gjøre med de. Men i dag får alså samboer melding fra en nær kompis med spørsmål om vi venter barn. Da har alså svoger vært ute å slengt med kjeften og jungeltelegrafen er begynt å gå!! Før vi har fått sagt det til våre nærmeste venner selv (og visse familiemedlemmer)!! Er så skuffa jeg holder på å klikke!! At noen kan være så respektløse. Min samboer er for snill til å si noe til sin bror, så den biffen ordna jeg kan du si. Og det ble ikke på en forsiktig måte.. Han fikk høre akkurat hva jeg mente. "Trodde ikke det var så farlig.." og fremdeles ingen gratulasjon!! Hrmf!!!! Svigermor skal nok også få høre følgene av at vi ikke fikk informere selv.. På toppen av det hele synes samboer at: "nå overdriver du vel litt for me, dette er da ingenting å gråte over!"
&#%£$€%#!?%# sympati mottas med stor takk..