*** Klagetråd***

Jeg har vondt i bekkenet og er livredd for at det skal bli verre allerede :-(
Stakkars meg! *klage*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg er sulten, sur og sint! :smiley-angry002 Har fått gubbben til å fikse nåke mat til meg no, :smiley-angry007 men eg vil ha pizza eller nåke anna digg, men det har vi jo ikkje lett tilgjengelig akkurat! Grr, kjenner meg heilt usakeleg barnslig no asså, men gaaah!! Hormoner ftw!!
 
Pleier aldri og klage, men i dag er jeg helt på felgen! Vært kvalm og kastet opp siden jeg våknet i dag. Fått i meg kun noen loffskiver og vann!

Prøver å tenke positivt, men ikke så lett når man har slitt med kvalme og oppkast hele uken. Føles ut som all energi er sugd ut av meg:-( tror jeg må prøve akupuntur til uken!

Uff.. Godt å få ut litt frustrasjon!
 
Klager litt over kvalmen. Er i grunnen lei nå. Hadde det holdt seg til en tid på døgnet hadde det vært flott, men hele dagen er slitsomt :(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Vært uggen hele dagen har mest lyst til å holde meg inne og bare være i sengen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kvalm og sliten her å, hele dagen:( og med to jenter som må underholdes litt så er det ikke veldig lett:(



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klager litt over kvalmen. Er i grunnen lei nå. Hadde det holdt seg til en tid på døgnet hadde det vært flott, men hele dagen er slitsomt :(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her sliter jeg med akkurat det samme :( kvalm hele tiden

I tillegg føler jeg meg sliten og trett hele døgnet. Får jegikke sovet i løpet av ettermiddagen er jeg helt kake på kvelden. Men hei, symptomer viser meg bare at jeg ennå er gravid. Er det ett sekund jeg ikke føler noe klemmer jeg på puppene, for di har vokst enormt, og gjør såååå vondt. Stakkars kjæresten min som er glad for større pupper, men som han dessverre ikke får røre :p
 
Her sliter jeg med akkurat det samme :( kvalm hele tiden

I tillegg føler jeg meg sliten og trett hele døgnet. Får jegikke sovet i løpet av ettermiddagen er jeg helt kake på kvelden. Men hei, symptomer viser meg bare at jeg ennå er gravid. Er det ett sekund jeg ikke føler noe klemmer jeg på puppene, for di har vokst enormt, og gjør såååå vondt. Stakkars kjæresten min som er glad for større pupper, men som han dessverre ikke får røre :p
Hihihi ;p Er samme med puppene og samboern her ;p Idag har jeg hatt lite kvalme, godt det! Håper det varer..
 
Er ekstrem sur og hormonell! Glemte OST til tacoen, så nå må JEG raspe ost SELV! GAAHHHH! Livet er forferdelig altså. :p
 
Hormonene kjenner jeg!! Ellers uggen.. Og stresser med pakking, boligfotograf, huskjøp og det at jeg ikke har fått ny jobb og garantert ikke får noen.. Tanken er å begynne i ny jobb der vi flytter ca 20 august når mini beg i Bhg, men hvem ansetter meg som skal ut i perm senest 1 nov?! Haha


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er så trøtt og kvalm, og er kjempelei meg fordi jeg ikke klarer å bli med opp og bade vesla.
Nå sitter jeg i sofaen og lurer på hvordan jeg skal klare å jobbe i morgen.
 
Barnefar er en dritt idag, alt for egoistisk å tar ikke LITT hensyn til at VI er gravide å skal ha barn. For nei idag skal han IKKE ha barn med meg.. Koselig.. Bortsett fra det er formen bra, bare spist en banan idag. Ultralyd i morgen, hadde jo vært koselig om stemninga var bedre og han skulle bli med men nei.
 
Barnefar er en dritt idag, alt for egoistisk å tar ikke LITT hensyn til at VI er gravide å skal ha barn. For nei idag skal han IKKE ha barn med meg.. Koselig.. Bortsett fra det er formen bra, bare spist en banan idag. Ultralyd i morgen, hadde jo vært koselig om stemninga var bedre og han skulle bli med men nei.
huff får håpe han kommer på bedre tanker! gutta blir sikkert litt overveldet i begynnelsen, og de har ikke peiling på hvordan det føles i kroppene våre heller. Kjærsten min kaller meg bare for Hormonella om dagen, vi er kanskje ikke verdens enkleste å ha med å gjøre heller :) håper det ordner seg for dere idag, og masse lykke til på UL imorgen!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
huff får håpe han kommer på bedre tanker! gutta blir sikkert litt overveldet i begynnelsen, og de har ikke peiling på hvordan det føles i kroppene våre heller. Kjærsten min kaller meg bare for Hormonella om dagen, vi er kanskje ikke verdens enkleste å ha med å gjøre heller :) håper det ordner seg for dere idag, og masse lykke til på UL imorgen!



Sent from my iPhone using BV Forum
Han presterte å si til meg at han ikke ville ha barn med meg så verken jeg eller babyen var ønsket i hans nærvær.
Kom hjem etter 7 timer, surte om han angra på det og ja det gjordet han. Etter det har han ikke sagt noe, han er sendt på gjesterommet fordi jeg vil ha en orntlig unnskyldning og en forklaring for de stygge ordene og den tåpelige oppførselen. Han såra meg virkelig og det er neppe bare hormoner.
Hvor overveldet han er vet jeg ikke, er 3 gangen vi er gravid så trenger virkelig støtte fra han nå som UL er i morgen :/
Takk :)
 
Han presterte å si til meg at han ikke ville ha barn med meg så verken jeg eller babyen var ønsket i hans nærvær.
Kom hjem etter 7 timer, surte om han angra på det og ja det gjordet han. Etter det har han ikke sagt noe, han er sendt på gjesterommet fordi jeg vil ha en orntlig unnskyldning og en forklaring for de stygge ordene og den tåpelige oppførselen. Han såra meg virkelig og det er neppe bare hormoner.
Hvor overveldet han er vet jeg ikke, er 3 gangen vi er gravid så trenger virkelig støtte fra han nå som UL er i morgen :/
Takk :)
fy fader så dårlig gjort å si til deg!!! Håper han har bedt om en stor unnskyldning, det går faktisk ikke ann!!!!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp