Klagetråd!!

I dag er kroppen min helt på bærtur:( kjennes ut som om hele kroppen min er stresset, har skikkelig hjertebank og det kjennes ut som en noe ligger nederst i halsen å sperrer.
En veldig merkelig følelse. Jeg glemte å ta blodtrykks medisinen min i går kveld, og tok den ganske sent i dag så tror at det er derfor..
Håper at det bedrer seg snart.. Får bøtte innpå med vann i dag tenker jeg.
 
Nedpress og føler meg voldsom "hoven" både her og der! :p
 
I dag er kroppen min helt på bærtur:( kjennes ut som om hele kroppen min er stresset, har skikkelig hjertebank og det kjennes ut som en noe ligger nederst i halsen å sperrer.
En veldig merkelig følelse. Jeg glemte å ta blodtrykks medisinen min i går kveld, og tok den ganske sent i dag så tror at det er derfor..
Håper at det bedrer seg snart.. Får bøtte innpå med vann i dag tenker jeg.
Åh! Den derre hals-sperren du snakker om! Den har jeg og, noen ganger så høyt som i halsen (sånn som i dag) men vanligvis midt i mellom puppene! Og i dag påvirker det kjeven og tennene mine og.. Ligger bare her hjemme på sofan og har det vondt i dag :( mannen er å trener :S


-- tasting fra mobil --
 
Vi har 3 årsdag i morgen å er blakke :( pga jobb hadde ikke sendt videre sykemeldingen min til NAV. Merker fort 1 lønning mindre :( måtte klage litt i dag også
 
Vi har 3 årsdag i morgen å er blakke :( pga jobb hadde ikke sendt videre sykemeldingen min til NAV. Merker fort 1 lønning mindre :( måtte klage litt i dag også
Dette må jeg passe på, jobben må sende videre sykemeldinger min rett etter påske... 31. Mars slutter kontrakten min der og sykemeldingen varer helt til permisjon.. Så tenkte å ringe NAV for å bare si "hei, har dere fått videresendt sykemeldingen min og er klar over at dere skal betale ut til meg...?".. Tror du ikke det er smart? ^^
 
Dette må jeg passe på, jobben må sende videre sykemeldinger min rett etter påske... 31. Mars slutter kontrakten min der og sykemeldingen varer helt til permisjon.. Så tenkte å ringe NAV for å bare si "hei, har dere fått videresendt sykemeldingen min og er klar over at dere skal betale ut til meg...?".. Tror du ikke det er smart? ^^
Tror det er veldig smart. Var sånn jeg fant ut av det. NAV ringer ikke akkurat oss for å si ifra at dem ikke har fått alle papirene av arbeidsgiver så
 
Kan forresten klage på vond-luktende urin. Jeg liker det ikke. Vet ikke hvorfor det er sånn, men jeg mistenker denne synptomfrie UVI'en som jordmor mener jeg har men som lege-vikaren ikke mente jeg hadde.


-- tasting fra mobil --
 
ImageUploadedByBV Forum1364083113.594797.jpg

Nå må jeg klage på dette stygge spillet! Jeg har 4 gele igjen å ta, å jeg har hele 10 trekk å gjøre det på (så nærme har jeg aldri vært!) også skal en forbanna bombe ødelegge alt!!


-- tasting fra mobil --
 
Vis vedlegget 9228

Nå må jeg klage på dette stygge spillet! Jeg har 4 gele igjen å ta, å jeg har hele 10 trekk å gjøre det på (så nærme har jeg aldri vært!) også skal en forbanna bombe ødelegge alt!!


-- tasting fra mobil --
Skjønner jeg har mye å glede meg til! Traff bombene for første gang i dag, kan ikke akkurat si det var ett hyggelig møte :p
 
Skjønner jeg har mye å glede meg til! Traff bombene for første gang i dag, kan ikke akkurat si det var ett hyggelig møte :p
Skjønner ikke de bombene at jeg har andre ting å tenke på???


-- tasting fra mobil --
 
Skjønner ikke de bombene at jeg har andre ting å tenke på???


-- tasting fra mobil --
Den tanken har jeg hatt mange ganger også! De blir heldigvis mer eller mindre borte etterhvert..

Haha, jeg var så lykkelig på torsdag som jeg endelig kunne si at jeg hadde kommet "over 200".. Jeg sitter fortsatt fast på 201 :rolleyes:
 
Den tanken har jeg hatt mange ganger også! De blir heldigvis mer eller mindre borte etterhvert..

Haha, jeg var så lykkelig på torsdag som jeg endelig kunne si at jeg hadde kommet "over 200".. Jeg sitter fortsatt fast på 201 :rolleyes:
Sist vi klagde over disse banene var du på 185 og jeg satt da også stuck på 147! Du aner ikke hvor lenge jeg har vært her :p


-- tasting fra mobil --
 
Jeg er stuck på 102 :/
 
Sist vi klagde over disse banene var du på 185 og jeg satt da også stuck på 147! Du aner ikke hvor lenge jeg har vært her :p


-- tasting fra mobil --
Hehe :p Tror faktisk det er den samme som jeg, og to venner satt fast på i flere uker.. Trenger bare en smule flaks, og masse tålmodighet. Plutselig har du klart den! :)
 
Haha største problemene i dag ;p

Jeg har vært så nære som 48 av 52 geleer. Men det er jo ikke godt nok!


-- tasting fra mobil --
 
Dagens klaging er : jeg har vondt i stumpen :( :( det måtte jo komme hos meg også :(
 
Back
Topp