Klagetråd!!

Haha jeg har stått fast på brett 23 i 3 dager nå :/
 
Dagens klaging er : jeg har vondt i stumpen :( :( det måtte jo komme hos meg også :(
Vet du hva det er?

Jeg har vondt i hele down under. Svie, sårhet og voldsom press/trykk. Nesten til å grine av :/
 
Vet du hva det er?

Jeg har vondt i hele down under. Svie, sårhet og voldsom press/trykk. Nesten til å grine av :/
Her er det hemorider og tørrhet :( sverger til sinksalve nå. Men har også skikkelig press, men er ikke sikker på hva det er
 
Her er det hemorider og tørrhet :( sverger til sinksalve nå. Men har også skikkelig press, men er ikke sikker på hva det er
Sukk altså. Stukket av med oljesinksalven til tuppa jeg også + stikkpiller der bak for å forhåpentligvis bedre før fødsel. Nå er alt så sårt, at tanken på en fødsel er veeeldig skremmende :p
 
Sukk altså. Stukket av med oljesinksalven til tuppa jeg også + stikkpiller der bak for å forhåpentligvis bedre før fødsel. Nå er alt så sårt, at tanken på en fødsel er veeeldig skremmende :p
Åssen stikkpiller da? Må kanskje sende mannen på apoteket
 
Åssen stikkpiller da? Må kanskje sende mannen på apoteket
Alcos anal ;) har merker litt bedring der bak allerede. Nå er det fremme som er problemer ;) Men spørst hvor de ligger da. Er det bare utvendig, kan du bruke kremen med samme navn også :)
 
Ok... Våkner med vondt i ryggen. Dette blir sikkert en strålende dag... :(


-- tasting fra mobil --
 
I dag har jeg så vondt nederst i magen, på venstre side. Jeg blir helt sprø! Gleder meg til å være ferdig montert med å være gravid! Og gleder meg til å ha Mina ordentlig på fanget, det savner jeg skikkelig!
 
I dag har jeg så vondt nederst i magen, på venstre side. Jeg blir helt sprø! Gleder meg til å være ferdig montert med å være gravid! Og gleder meg til å ha Mina ordentlig på fanget, det savner jeg skikkelig!
Enig! Ikkeno er som å ha veslesnupp på fanget og kooose.. Og nå er det ikke plass :(
 
Jeg har vondt overalt i dag. Skikkelig dritt dag. Hele høyre side er skikkelig vondt. Inni og utenpå og magen og ribbeina og uff :(


-- tasting fra mobil --
 
ImageUploadedByBV Forum1364364489.424079.jpg

Sier ikke mer -.-


-- tasting fra mobil --
 
Candy crush er en av de tingene jeg hr vært mest irritert over de siste månedene!! Haha!! Når dere kommer til brett nr 9(8 tror jeg) så er målet 110000 poeng ifølge mobil og pad, men på dataen er målet kun 90000!! Be aware! :)
 
Seriøst?? Jeg har ikke spilt på pc... Alle banene mine er klart på mobil. For på pc har man jo alle mulige hjelpemidler og!
 
I dag er jeg med og klager.voldsom vond i ryggen og smerter i ribbena.gleder meg til lille kommer ut:)
 
Så teit!

Hoho, har kommet meg videre til 207.. Men den er virkelig håpløs :( 202 er forresten kjempe artig, halve brettet er fylt med godteribomber :p

Det er alt for lenge til jeg kommer dit. :/
Jeg har faktisk klart 51 av 52 to ganger nå! Verdens mest irriterende ting, men det sier jo at jeg nærmer meg!


-- tasting fra mobil --
 
Det er alt for lenge til jeg kommer dit. :/
Jeg har faktisk klart 51 av 52 to ganger nå! Verdens mest irriterende ting, men det sier jo at jeg nærmer meg!


-- tasting fra mobil --
Går nok til slutt! Beste jeg har fått til nåå er 6 av 8!!! Høres jo ut som ingenting, men brettet er helt forferdelig :(
 
Back
Topp